DBEST RASKAUSTESTI,ONKO KUKAAN TESTANNUT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyseisellä myös itse vasta testannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyseisellä myös itse vasta testannut

Vieras
Kyseessä siis esim. verkkoapteekista ainakin saatava herkkäraskaustesti.
Nyt haluaisinkin kuulla käyttäjä kokemuksia teiltä jotka olette sillä testanneet :)

Kuinka monta päivää ennen kuukautisten alkamispäivää testasitte ja saitteko sen toisen viivan siihen?
Jos saitte niin oliko ns. oikea plussa viiva?

Mä olen hullutestaajaa, tein aina monta kerralla :) Tuo testi näytti vasta aika myöhään edes heikkoa viivaa eli ensimmäisenä näytti kotitestit.fi tilattu herkkätesti (jo 5 päivää ennen) sitten näytti Clearblue jo selvää viivaa (4 päivää ennen), dbtesti ja apteekin oma näytti vasta sinä päivänä kun menkat piti alkaa ja sillonkin molemmat vasta heikkoa viivaa.

Mulla menkat pitäs alkaa viimestään kuuden päivän päästä.
Testasin aamulla tuolla dbestillä ja haamu siihen tuli. Näkyy aika selvästi. Ei tartte tirkistellä tai lampun kanssa sohia...

Mietin vaan voiko tuo dbest näyttää ns. vääriä plussia?
Ikinä en ole aikasemmin kyseistä testiä käyttänyt :O

Tuskin se väärin näyttää jos ihan testiajassa tuli :) Roskishaamuja tulee aika paljon sekä viivanpaikkoja. Mutta jos viivassa on väriä ja tuli testiajassa... onnea!! :D

herkimmät testit näyttää sen plussan days past ovulation 9-10 päivää oviksesta.
en valitettavasti kyseistä testiä tunne mutta kun haulla dbest laitoin tuohon niin tuli otsakkeita joissa pohdittiin samoja juttuja mitä tässä mietit.. :whistle:

eli jos sun ovis on ollut silloi kp 15-16 niin plussa voi olla suht varma mut kuvaa ko ei oo niin mistä minä tietäisin :D