Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mie en edes tiedä mitä katkeruus tarkoittaa...niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mie painan 51,8kg ja pituus 162cm...jos oon jossakin väittänyt et 63kg niin se on näppäilyvirhe...tuon 63kg kiloa olen painanut joskus yli vuosi sittenJuuh miun muru on 9v nuorempi ja hänellä avovaimo ja lapsi
Ei se oli lihavuutta käsittelevässä ketjussa jossa sanoit et terkka sanoi sun olevan lihava kun painoita 63 kg. Kun joku oli sinulle vastannut et 60 kg on liian vähän 170 cm painoksi.
Niin terkka sanoi mulle et oon lihava...enkä voi hänen sanojaan muuksi muuttaa...mut tapahtunut yli vuosi sitten
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Kiitos...niih pitäähän sitä joskus miunkin kokeilla....tota provoilua ku kaikki muutkin...juuh mie tahoin huomioo :heart: :heart: :heart:
No aika huomion hakuinen oot "ensin sanot painavas 63 kg ja olevan 162 cm pitkä seuraavassa vaiheessa sun painoindeksi onkin 19, sitten sulla on 9 vuotta nuorempi poikaystävä ja lopuksi kerrot pettäväs perheellisen miehen kans jolla on pieni lapsi" Niin ja kaikki tämä pelkästään maaliskuussa. Aah. Toi hakutoiminto on ihku!
Mie painan 51,8kg ja pituus 162cm...jos oon jossakin väittänyt et 63kg niin se on näppäilyvirhe...tuon 63kg kiloa olen painanut joskus yli vuosi sittenJuuh miun muru on 9v nuorempi ja hänellä avovaimo ja lapsi
Kuinka usein näet tätä miestä? Ovatko lapsesi tavanneet tämän salarakkaasi?
Yleensä viikos kaks kertaa ainakin ja juuh on lapset nähneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mie en edes tiedä mitä katkeruus tarkoittaa...niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Kiitos...niih pitäähän sitä joskus miunkin kokeilla....tota provoilua ku kaikki muutkin...juuh mie tahoin huomioo :heart: :heart: :heart:
No aika huomion hakuinen oot "ensin sanot painavas 63 kg ja olevan 162 cm pitkä seuraavassa vaiheessa sun painoindeksi onkin 19, sitten sulla on 9 vuotta nuorempi poikaystävä ja lopuksi kerrot pettäväs perheellisen miehen kans jolla on pieni lapsi" Niin ja kaikki tämä pelkästään maaliskuussa. Aah. Toi hakutoiminto on ihku!
Mie painan 51,8kg ja pituus 162cm...jos oon jossakin väittänyt et 63kg niin se on näppäilyvirhe...tuon 63kg kiloa olen painanut joskus yli vuosi sittenJuuh miun muru on 9v nuorempi ja hänellä avovaimo ja lapsi
Kuinka usein näet tätä miestä? Ovatko lapsesi tavanneet tämän salarakkaasi?
Yleensä viikos kaks kertaa ainakin ja juuh on lapset nähneet![]()
Tietävätkö lapsesi, että tällä miehellä on avovaimo ja lapsi? Entä tietääkö muu suku, että tapailet varattua miestä? Miksi pitää sotkea lapsetkin noin sairaaseen ja moraalittomaan kuvioon? Mikset voi tavata tätä miestä, kun lapsesi ovat isänsä luona, etteivät he joutuisi tätä "äidin miestä" näkemään? Vääränlaisen kuvan saavat parisuhteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mie en edes tiedä mitä katkeruus tarkoittaa...niin![]()
Katsoppas peiliin, sieltä näkyy katrena ja kostoa himoitsevan naisen kasvot
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Yleensä viikos kaks kertaa ainakin ja juuh on lapset nähneet![]()