D
deetä
Vieras
Oletteko antaneet kaikki tipat (esim. Jekovitissa viisi tippaa) kerralla, vai oletteko jakaneet tipat esim. kahteen eri annokseen, esim. kolme aamulla, kaksi illalla? Onko ollut merkitystä vatsavaivoihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åååååå:Mistä määrä? Meille mielestäni sanottu 3 tippaa?
Alkuperäinen kirjoittaja yx äiti:Mä oon jakanut deetipat kun menee 20tippaa päivässä (niitä on isompi määrä). Kun annoin devitolia niin silloin annoin kerralla. en ole huomannut eroa, joskaan en ole kertaakaan antanut näitä koko määrää. Mutta eroa devitoliin ei meillä ole ollut paitsi deetipat on helpompia kun ei tarvii jääkaappia.
Alkuperäinen kirjoittaja yx äiti:Mä oon jakanut deetipat kun menee 20tippaa päivässä (niitä on isompi määrä). Kun annoin devitolia niin silloin annoin kerralla. en ole huomannut eroa, joskaan en ole kertaakaan antanut näitä koko määrää. Mutta eroa devitoliin ei meillä ole ollut paitsi deetipat on helpompia kun ei tarvii jääkaappia.
Alkuperäinen kirjoittaja faaf:Ja Jekovit on se kaikista helpoin. =) Ei tarvi jääkaappia ja annostuskin on vain 5 tippaa päivässä.