D-vitamiini ja vauvan mahavaivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
1-kuisella vauvallamme on mahavaivoja ja itkuisuutta, ja olen kuullut että d-vitamiini voi pahentaa asiaa. Onko teillä tietoa että onko joku merkki parempi vatsan kannalta kuin muut? Meillä on käytössä Jekovit.

oonkin miettinyt että usallanko jättää kokonaan pois, kun neuvolassa sanottiin että viikon ikäisestä eteenpäin pitäisi antaa. Mutta taidan kokeilla että jätän vähäksi aikaa pois.

Mä oon alottanut nyt 7viikon iässä yhdellä tipalla... Ja seuraan tuleeko mitään, jos tulee niin aloitan vasta myöhemmin ne ja jos ei tule mitään niin aloittelen sitten vaan.. Yhdellä tipalla viikko, kahdella tipalla viikko, ja näin viiteen tippaan asti :)

Kokeiles deetippoja. Ne on laimeampia joten niitä voi kokeilla pienemmissä määrissä, ja niissä on "sitä parempaa" D3-vitamiinia. Ainakin joillain on toiminut noita väkeviä paremmin, me ei olla muuta kokeiltukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Kokeiles deetippoja. Ne on laimeampia joten niitä voi kokeilla pienemmissä määrissä, ja niissä on "sitä parempaa" D3-vitamiinia. Ainakin joillain on toiminut noita väkeviä paremmin, me ei olla muuta kokeiltukaan.

Deetipat ja jekovit on molemmat vesiliukoisia. Devisol on rasvaliukoinen. Mä kokeilisin tota devisolia jos jekovit ei olis sopinu.