Cupcaken talvipuvut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talvipukua miettimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talvipukua miettimässä

Vieras
Kun niitä olisi niin ihania... Eikä hinta ole sen pahempi kuin T2H:llä josta meillä on tykätty. Onko nuo mistään kotoisin vai ovatko vaan kivan näköisiä? Meillä kun puku tulee ihan ulkoleikkeihin eikä koriste-esineeksi. Ja mites mitoitus? Onko yhtä reilua kokoa kuin esim. tuo T2H?

Kiitoksia jos joku jaksaa valaista kokematonta! :)

Meillä on tuolla odottamassa alesta ostettu cupcake, ihan pihahaalariksi kyllä ajattelin itsekin :) Hyvää olen kuullut ja haalarissa on ihana pehmeä fleecevuori joka on varmasti myös lämmin. näyttäis siltä että on suht normikokoa, hieman reilua ehkä. Meillä pian 3v on tällä hetkellä n 90cm pitkä, ensi talveksi on 92cm haalari ja vaikuttaa että ois enempi 98cm kokoinen :)

Haalari on siis sellanen hiippahupullinen, vadelmanpunainen

Oikein hyviä! Ehdottomasti nyt asialle! Meillä on talven haalritilanne tälläinen Cecilie Westh (nyk. Cupcake) 2kertaa Cupcake eli hopea ja lila ja Ticket. Yksi Cecilie Westh huutiksesta tulossa paraikaa.

No itse mietin kun tyttö on nyt n.105cm pitkä ja juuri sovitimme T2H:n viime kevään pukua joka oli kokoa 104cm ja on edelleen aikas reilu (keväällä piti kääriä lahkeita). Jos ostaisin Tickettiä niin ostaisin sen 104cm puvun, mutta pitäisikö tuota Cupcakea olla sitten jo 110cm? Kylläpäs on monimutkaisesti selitetty... :xmas:

Myydäänkö noita missään liikkeessä (pk-seutu) jossa voisi käydä sovittamassa?

Meillä on yks Cupcake-haalari vaatekomerossa odottamassa. Ostin jo viime syksynä, mut olikin niin iso, että jouduin hankkimaan toisen haalarin. Jospa sille ens talvena olis käyttöä. Mut siis - tämän yhden puvun kokemuksella ovat aika isoa ja leveää mallia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No itse mietin kun tyttö on nyt n.105cm pitkä ja juuri sovitimme T2H:n viime kevään pukua joka oli kokoa 104cm ja on edelleen aikas reilu (keväällä piti kääriä lahkeita). Jos ostaisin Tickettiä niin ostaisin sen 104cm puvun, mutta pitäisikö tuota Cupcakea olla sitten jo 110cm? Kylläpäs on monimutkaisesti selitetty... :xmas:

Myydäänkö noita missään liikkeessä (pk-seutu) jossa voisi käydä sovittamassa?

Pitäisi ottaa 110 ja ehkä se 116:kin! Katsos onko keltaisessa ketussa...

Itsekin olen noita miettinyt, mutta ticket on vaan ollut niiiiiiiin kestävä, että en voi uskoa minkään sitä päihittävän, enkä siis uskalla vaihtaa enää merkkiä... Ikuisesti koukussa :D

Pientä mitoitusta tuntuu olevan. Joissain nettiputiikeissa ihan mainintakin siitä. Itse tilasin juuri numeroa isommat Cupcaken toppahousut kun on samaa mitoitusta kuin Reimatecin numeroa pienempi koko. Eli pojalla talvella 110 cm Reimatec toppahousut ja 116 cm Cupcake toppahousut.