B
bmw
Vieras
Kuinka paljon ko laitteella pitäisi päivässä tehdä että olis laihdutuksen kannalta hyötyä?? Ja onko se tehokkaampaa kuin kävely tai hölkkä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:Mä olen vasta aloittelija tuossa crosstreinaamisessa, laite ollut mulla 2 viikkoa. Salattujen Elämien ajan poljen sillä joka arkipäivä....mittariin kertyy tahdista riippuen 6-7 km. Tottakai siitä on laihduttamisen kannalta hyötyö, jos vaihtoehtoisesti et tekis mitään. Mä lasken sen johonkin kävelyn ja hölkän välimuodoksi rasittavuudeltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bmw:Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:Mä olen vasta aloittelija tuossa crosstreinaamisessa, laite ollut mulla 2 viikkoa. Salattujen Elämien ajan poljen sillä joka arkipäivä....mittariin kertyy tahdista riippuen 6-7 km. Tottakai siitä on laihduttamisen kannalta hyötyö, jos vaihtoehtoisesti et tekis mitään. Mä lasken sen johonkin kävelyn ja hölkän välimuodoksi rasittavuudeltaan.
Harrastatko muuta liikuntaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja bmw:Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:Mä olen vasta aloittelija tuossa crosstreinaamisessa, laite ollut mulla 2 viikkoa. Salattujen Elämien ajan poljen sillä joka arkipäivä....mittariin kertyy tahdista riippuen 6-7 km. Tottakai siitä on laihduttamisen kannalta hyötyö, jos vaihtoehtoisesti et tekis mitään. Mä lasken sen johonkin kävelyn ja hölkän välimuodoksi rasittavuudeltaan.
Harrastatko muuta liikuntaa?
Pyöräilen tai kävelen töihin. Mutta mulla töitä vaan parina-kolmena päivänä viikossa, ja matkaa noin 3km/suunta
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:Itse teen salilla suurella vastuksella 100-120 step/min tahtiin, jolloin 12 minuutissa ehtii polttaa n. 150kcal. Esim juoksumatolla saa juosta aika kovaa (yli 10km/h) tai jyrkällä ylös saadakseen saman kalorimäärän poltettua. But but tää siis edellyttää, että vastus on sellainen, että lähes maksimisyke on saavutettu tuolla tahdilla viimeistään 2min kohdalla. Jos käyttää kevyttä vastusta ja 120-150 step/min tahtia, kaloreita kuluu samassa ajassa vaan puolet. (Eli kyseisessä crossissa säädöt on 1-20 kaltevuus ja 1-20 vastus, itse käytän 16 ja 15 säätöjä)
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:Niin ja siihen kiinteämmän näköiseen ulkomuotoon auttaa tietääkseni lihakset enemmän kuin painon pudotus. Pelkästään näännyttämällä tietääkseni tulee semmoinen "sharpei nahka", mutta korjatkaa, jotka enemmän tietää, jos olen väärässä.