Crosstrainerista....miks ei tapahdu mitään?

• Viestiketjun aloittaja toivoa?
  • Ensimmäinen viesti
toivoa?
ostin crossarin 2 kk sitten ja käytäb sitä joka ilta tai väh. 5 kertaa viikossa 30-50min kerrallaan ja paino ei ole pudonnut yhtään ja lantio/vyötärö mitatkin ennallaan .... :( Painan 63 kg ja olen 174cm pitkä. haluiaisin kiinteytyä lantiolta ja pepusta ja mahamakkaroista. Ruokavalio ennallaan. Eli aika kohdallaan vähän herkkuja syön niin kuin aina. Eikö pelkällä crossaamalla tapahdu mitään ? Teen töitä tosissani kun poljen,olen ihan hikimärkä ja loppu. Ja lisäks vähän vatsatreeniä lattialla.Onko toivoa?

....
mulla sama homma että halusiin kiinteytyä JUST noista samoista paikoista kun sinäkin, ja meinasin ostaa ton vehkeen kiinteytymisen toivossa..

jääköhän ostamatta jos ei kerta tuloksia tuu kuitenkaan...?

Millipidetär
Aika jännä juttu, laihdutin crossaamalla ja tiukalla ruokavaliolla 30 kiloa 5 kk. Minulla näkyi eroa lähtötilanteeseen jo 2 viikon jälkeen kun paikat alkoi kiinteytyä. Nyt vuoden jälkeen paino ei enää tipu mutta senttejä lähtee, huomaa vaan vaatteissa sen

toivoa?
täällä kehuttu kovasti laitetta ja siksi ostinkin. Toimiiko painonpudotus ja kiinteytyminen vain ylipainoisilla ei meillä norm.painoisilla joilla jossain "vähän"liikaa läskiä?

toivoa
laittakaa please joku crossaaja tänne oma päivän ruokapäiväkirjanne! Varmaan mä syön liikaa mutta en kyllä enempää kuin ennen crossaria. luulis että paino putoaa jo sillä . Pakko kait karsia tästä rakkassta syömisestä:(

personal trainer
Pitkäkestoinen aerobinen vain kertoo keholle varastoimaan lisää rasvaa. Parasta rasvanpolttoa on vähentää hiilareita ja jos jotaikin haluaa treenata niin sitten lyhytkestoista intervallitreeniä. Tee crosstrainerilla 10 min intervalli jossa poljet 1 min kovaa (ei kuitenkaan täysillä) ja 1 min ihan hiljaa (tosi kevyt vastus), eli yhteensä 5x kovaa ja aina 1 min välissä hitaasti. Tee näin 3 kertaa viikossa niin johan alkaa tapahtua!

toivoa
aamu kaurapuuro ja kahvi, vettä paljon
lounas maustamatonta jogurttia mysliä , kuppi kahvia, joku pulla tai keksejä
päivällinen perheen kans samaa (norm.kotiruoka paljon salaattia,ei leipää ,juoma rasvat.piimä)
teetä kuppi
iltapala ruisleipä juusto makkara paprika ja porkkanapaloja naposteluun,muutama karkki salaa lapsilta

tässä tämä

Alkuperäinen kirjoittaja toivoa:
aamu kaurapuuro ja kahvi, vettä paljon
lounas maustamatonta jogurttia mysliä , kuppi kahvia, joku pulla tai keksejä
päivällinen perheen kans samaa (norm.kotiruoka paljon salaattia,ei leipää ,juoma rasvat.piimä)
teetä kuppi
iltapala ruisleipä juusto makkara paprika ja porkkanapaloja naposteluun,muutama karkki salaa lapsilta

tässä tämä
Pullista,kekseistä,karkeista kertyy äkkiä suuretkin kalorit..

Crosstrainer on kyllä tehokas laite, mut vaatii käyttäjältä kärsivällisyyttä. Alkuun pitäis polkea puolisen tuntia, ja vauhti EI pidä olla kova, että rasva palaa... Jos vetää täysillä, alkaa lihasmassan kasvu. hyvä keino on vaikka laulella jos on yksin eikä ole sykemittaria.. Niin kauan kuin pystyy laulamaan tai puhumaan on vauhti sopiva. Kunnon karttuessa sitten tehdään pidempiä harjoituksia ja sit voi tehdä harjoituksen loppuun pienen kirinkin, et kroppa tyhjenee. Harjoitteluun kannattaa varata musiikkia, niin homma ei mene ihan puuskuttamiseksi. Rytmikäs musiikki auttaa pitämään rytmiä yllä. Myös tv toimii jumppakaverina.

Yhteistyössä