CROSSTRAINER

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarkse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarkse

Jäsen
13.09.2009
235
0
16
Ostettiin miehen kanssa crosstrainer joululahjaksi toisillemme, kun jumppaan/salille ei ehditä. Ostettiin talo jota remontoidaan, ja meillä on kaksoset 1v4kk, jotka haluavat myös äitin ja iskän seuraa.

Mietin vaan että minkälaisia treenejä sillä kannattaa tehdä, vertaillaan vähän minkälaisia treenejä te sillä teette?!

Mä olen nyt kolme kertaa sillä treenannut kun se vasta koottiin neljä päivää sitten.
Oon yrittänyt pitää sykkeen 155 suurinpiirtein, ja juossut olen tunnin verran vaihdellen vastusta. Kilometrejä on tullut 20/30 välillä per treeni. Kuulostaako järkevältä? Tarkoitus olis juosta nelisen kertaa viikossa ainakin.

Selitin miksi en ehdi jumppaan, sillä ne talo ja lapset tähän liittyy. Emmä tiedä miksi sitä liikettä kutsutaan, jota sillä laitteella tehdään, juoksemista se mun mielestä lähinnä muistuttaa.

Mutta kiitos vastauksestasi, siitä oli paljon hyötyä!! Sillä aikaa kun mä treenaan, niin ota sä sisälukutaitotunteja!

Mulla on sellainen digitaalinen Kettler, jossa valmiita ohjelmia, siis vaihtelee vastus automaattisesti. Parempi treeni tulee, kun ei oo sama vastus koko ajan, joten vaihtele.

Meen yleensä 40min - tunnin, muutaman kerran viikossa. Sykettä en ole seurannut, nyrkkisääntö sama kuin lenkillä = pitää pystyä puhumaan, mut hiki ja hengästys pitää tulla. 15-18km "lenkki" mulla useimmiten. :) Pienet lapset mullakin, ja vauva vasta 6kk. Joskus saatan sen vuoksi mennä päivässä vaikka 3krt 20min, jos ei oo aikaa pidemmälle kuntoilulle.

Joo, mulla on ollu aika hyvä toi 155 syke, jumpassakin oon menny sillä suurinpiirtein. Kuluttaa kivasti kaloreita, hengästyy ja tuntee tehneensä.
Onko teillä paino pudonnu noilla treeneillä?

Yhteistyössä