Crosstrainer vinkkejä.. Rasvanpoltto syke ja muuta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpcrossari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpcrossari

Vieras
Voisko joku kertoa crossarille hyviä vinkkejä miten harjoittaa eri kropan osia?

Sitten mistä mä tiedän mikä mulla on hyvä rasvanpoltto syke??

Ootteko saanu crossarilla hyviä tuloksia, painonpudotuksella ja kiinteytettyä?

crossari on yksi parhaista.
siinä saa peppu ja reidet kyytiä,sekä kädet.
osta ittelles sykemittari,sellainen kunnollinen.
laihdutusliikuntana tuo on todella hyvä,aluksi ei ehkä jaksa kauaa mennä.
sellainen 30.45min on hyvä ja pari kolme kertaa viikossa.
netistä saat tietää noi laskujutut miten lasket oikeen sykkeen. mutta kai se yleensä on jotain 140-160..
crossailu on tehokkaampaa kun spinning jos vaan vetää täysillä. kotona harjoittelussa on huonona puolena se ettei aina mee täysillä ja oikein.

siis pitäskö mun sykkeen olla treenates yli tunnin 95-114 että polttais rasvaa?
eikai tälläsen tyhmäpään pitäs eles koittaa tälläsiä juttuja kun ei näistä mitään ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis pitäskö mun sykkeen olla treenates yli tunnin 95-114 että polttais rasvaa?
Se polttaa PARHAITEN rasvaa. Et kyllä korkeammalla sykkeellä jaksakaan yli tuntia.

no hyvä!!! mä jo meinasin heittää hanskat tiskiin.. Hyvä mulla on ollukin just 95 syke kun oon kuntoillu :) ehkä se tästä. ja tuo crossari on vasta viikon ollukin :D en mä vielä luovutakaan!

Mä ottaisin kyllä kaikenlaisia vinkkejä vastaan! linkitkin käy! Siispä kaikki joilta vinkkejä ja linkkejä löytyy niin tänne :D

äidin polaria lainasin spinningiin ja mun sykkeet oli paljon isommat kun mitä tuo linkin jutut näytti.
mun sykkeet ei tunninaikana kovin alas laskeneet. ehkä kipakalla lenkillä sitten ois tuotaluokkaa. crossarillakin kun vedän niin reippaasti se menee yli 114 mikä ois mulla se yläraja.
onneks kaikki polttaa rasvaa ni ei tarvi heittää pyyhettä kehään.

Mutta on siinä sellainkin juttu että joskus kannattaa vetää intervallityyppinen treeni. Eli 1-2min täysiä, syke saa nousta 80-85% maksimista, taas pari minuuttia antaa sykkeen laskea,taas spurtti ja noita toistaa 5-10 kertaa. Loppuun ja alkuun tietty ensin verryttelyä rauhallisesti.

Noilla intervalleilla saa hyvää vaihtelua treenin vaikka kerta viikkoon. Sitten toinen treeni voisi olla vauhdikkaampaa menoa n. 75% maksimista ja vaikka puolisen tuntia kerrallaan kerran-pari viikko. Ja sitten yksi tuollainen pitkä matalan sykkeen harjoitus.

Tietysti oman kunnon mukaan, mutta itse en ainakaan jaksaisi jauhaa noita matalan sykkeen treenejä yli tuntia monta kertaa viikossa, sitä varten on parempi mennä ulos kävelylle tms.

Kaikki liikunta polttaa rasvaa ja pitää muistaa sekin että kovan sykeen treenin jälkeen sitä rasvaa voi palaa vielä monta tuntia treenin jälkeenkin.

Yhteistyössä