crocsit, nuo mauttomuuden huippu ja 2000-luvun kirous.. moniko tunnustaa omistavansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En voisi kuvitella laittavani jalkaan mitään reijällisiä kumisaappaita, sori vaan :(
Ehkä nuo ballerinat tai korkokengät tai ihan varvas sandaalit menisi crockseissa mutta ei edelleenkään nuo kamalat reijitetyt kumisaapas versiot

Mulla on tämmöiset:
10335_side_511.jpg

Vaikka eniten tulee nyt käytettyä sellaisia naisellisia nahkasandaaleja, jossa on vähän korkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja reijällinen kumisaapas;24292621:
En voisi kuvitella laittavani jalkaan mitään reijällisiä kumisaappaita, sori vaan :(
Ehkä nuo ballerinat tai korkokengät tai ihan varvas sandaalit menisi crockseissa mutta ei edelleenkään nuo kamalat reijitetyt kumisaapas versiot

Voi, voi ei Crocsin saappaissa reikiä ole:

10970_side_001.jpg

Nyt perheestä näyttää löytyvän jo yhdeksättoista erilaiset Crocsit. Joka lähtöön ja sälle omansa. Lyömätön tuotepaketti. Tietysti jotkut idiootit, jotka eivät ole nähneet tuppukylässään kuin sitä yhgtä mallia, ovat aina vinkumassa.

Mulla on ns. puutarhakengät, siis kopiocrocksit. Käytän niitä vain ja ainoastaan postia hakiessa tai roskista viedessä. Muualle en ilkeä laittaa! Ihmettelen, miksi niin rumat ja epämukavat kengät ovat suosiossa. Jopa työkenkinä!

Täytyy kyllä todeta, että onneksi ei meidän perheessä noita hirvityksiä käytetä!
Lapsilla on kangaskengät nyt kesällä ja mulla on jotkut ballerinat tai avokkaat. Mies käytää jotain varvassandaaleja tms..
En yhtään ihmettele että suomalaisia naisia arvostellaan ja pidetään junttina. Tässä taannoin kun olimme eräässä huvipuistossa, niin siellä sitä näki kuinka pereheellinen äiti on "tyyllikäs" :)

Omistan muutamat feikit ja käytän melkein missä vain. Niin helppo ja mukava pukata jalkaan ja hyvät kävellä. Ehkä juhliin en niillä lähtisi, mutta voin hyvinkin käydä kaupungilla. Riippuu ihan mitä muuten on päällä yms, mutta voin lähteä yhtälailla krokseilla kaupungille, kauppaan, mökille, rannalle, yms kun millä tahansa muillakin kengillä.

[QUOTE="vieras";24293232]Nyt perheestä näyttää löytyvän jo yhdeksättoista erilaiset Crocsit. Joka lähtöön ja sälle omansa. Lyömätön tuotepaketti. Tietysti jotkut idiootit, jotka eivät ole nähneet tuppukylässään kuin sitä yhgtä mallia, ovat aina vinkumassa.[/QUOTE]

Mun mielestä ne on kaikki yhtä rumia.. :ashamed: Mutta ei se mitään, pidä sinä niitä vain. :)

Joo. Mistä tuli mielee, että mulla oli ne jalassa kun menin synnyttään ja siitä mies kehtasi valittaa, miten sellaisilla kengillä kehtaan lähteä. Juntti mä... no ei ollakaan enää yhdessä.

Yhteistyössä