crocsit, nuo mauttomuuden huippu ja 2000-luvun kirous.. moniko tunnustaa omistavansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole yksiäkään. Olen kyllä monta kertaa miettinyt ostoa, mutta en ole vielä aitoja nähnyt jostain ihmeen syystä - ja kopioita en yleensä osta. "Ulkonakipaisukenkinä" mulla on mustat, nahkaiset puukengät.

Sivuhuomautus: Mä käytän kesällä ilman sukkia monia kenkiä, eikä tuu rakkoja. Mukavimpia on Vagabondin ballerinat, jotka on ihanan pehmeää nahkaa. Noita mulla on monen värisinä ja monia malleja. Toinen hyvä merkki on Clarks :)

Mulla on feikit. Ostin alunperin uimahallikengiksi tytön uimakoulun aikaan. Vaan uimakoulun loputtua ne lähti sujuvasti muuhunkin käyttöön, ihan keskustaa myöten olen niillä vedellyt :D Viimeksi oli Suomenlinnan reissulla. Aidot ois kyllä jees, mutta en raaski muovikengistä niin paljon maksaa :whistle:

Mulla on feikit. Ostin alunperin uimahallikengiksi tytön uimakoulun aikaan. Vaan uimakoulun loputtua ne lähti sujuvasti muuhunkin käyttöön, ihan keskustaa myöten olen niillä vedellyt :D Viimeksi oli Suomenlinnan reissulla. Aidot ois kyllä jees, mutta en raaski muovikengistä niin paljon maksaa :whistle:

Jos crocseista tykkäät ja niitä paljon käytät, suosittelen aitojen ostamista. Ovat paljon mukavammat ja kestävämmät kuin feikit. :) Eikä niissä hintakaan ole enää niin paha kuin silloin kun markkinoille tulivat...

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Mulla on mökillä ja koko porukalla. Ihan ehdottomat kengät, kun pitää päästä äkkiä lasten perään ja kävellä märän nurmikon poikki roskikselle tai mennään rannalle. Myös talviversiot löytyy, niillä pääsee kuivin jaloin huussiin ja saunaan ja helpot potkaista jalasta.

Mutta kylille en niillä lähde..

Multa löytyy kolmet feikit. Punaiset, pinkit ja turkoosit. :) Ja ihan sama mulle miltä ne näyttää ja vaikka ois juntit, mutta ne on niin hyvät ja kevyet jalassa! Ihan sujuvasti lähikaupassakin käyn niillä.

Joskus kokeilin aitoja crocseja ihan uteliaisuuttani, eikä ne mun mielestä sen kummemmat jalassa ole, kuin feikitkään. En raaskisi maksaa niistä montaa kymppiä. Ja kyllä nuo feikitkin kestää, yhdet mulla on olleet varmaan 5 vuotta ja on edelleen hyvät! :)

Juu, mulla on sellaiset hollantilaisten puukenkien malliset lilat aidot crocsit suihkukenkinä matkailuautossa :). Joskus saatan käyttää myös puukenkien sijaan uimarannalla. Tavalliset crocsit on mun jalkaan liian leveät mutta nämä on hyvät. Lapsilla on kullakin yhdet crocsit kesäkäytössä.

En omista, enkä aio ostaakaan. Olisin saanut Mary Jane Crocsit työpaikan kautta halvemmalla työkengiksi, mutta kieltäydyin tarjouksesta. Crocsit on rumimmat popot mitä maa päällään kantaa.

Mulla on kotona ja töissä jalassa Reinot. Töissä ruskeat kun silloin kun työkenkiä ostin ei ollut saatavilla muun värisiä, ja kotona vaaleanpunaiset. Varsinkin talvisaikaan ne on mulla koko ajan jalassa kotona oleillessa.

Ja juu, tiedän että joku voi sanoa mun ihanista Reinoista, että "ne on rumimmat popot mitä maa päällään kantaa."

Miulla on vaaleanvihreät ja vähän kimaltelevat feikit. :D

Löytyy pinkit. Ne on hyvät työkengät (päiväkodeissa melkeinpä kaikilla on tai on ainakin ollut joskus noi, ovat kevyet), niillä on hyvä mennä rantsuun, ja jos saa hiekkaa niihin ne voi ihan huuhdella. Eikä mua kiinnosta jos ne on jonkun mielestä rumat, saatan mennä lähikauppaan niissä.

Niin ja tietty mulla on feikit, mahdollisimman halvat :p

Viimeksi muokattu:
Mä päädyin eilen kaupungille puolivahingossa vanhat virttyneet feikit jalassa. Olisi voinut laittaa jotkut muutkin, mutta ei aina jaksa eikä kerkiä alkaa pingottaa. x)

:wave: tosin feikit. ja vielä useammat, taitaa olla 3 paria, pinkit, valkoset ja tummanpinkit. tyttärellä myös 3 paria (tummanpunaset, aniliininpunaset ja prinsessakuvalla varustetut pinkit), poikapuolella yhdet (oranssit) ja miehelle ostin toissapäivänä hänen ekat crocsit (mustat) ja ite se niitä vielä pyysi.
Just kävin kukat kastelemassa vaaleanpunaset crocsit jalassa. Käytän kyl ihan kotona, kaupassa tai meen töhin niillä. Kaupungille en niillä lähe. :D

Viimeksi muokattu:
Mulla on monet. On ne perinteiset mallit, on talvisaapasta, sandaalia ja monet erilaiset korkkaritkin, muutamat nupukkinahkaisetkin löytyy. Käytän häpeilemättä.

Samoin kaikilla muksuilla on perinteiset, talvisaappaat, sandaalit ja karvavuoriset perinteiset.

popup_image.php
:heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä