Crazy Factory, toimitusaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
Pitkästä aikaa tilailin sieltä koruja ja toim.ajaksi sanottiin 4-8 päivää.
En yhtään muista miten nopeasti aiemmin on tulleet, onko kellään tuoreita kokemuksia?

Koruthan siis tulee Thaimaasta Saksaan ja sieltä Suomeen :)

Olipa muuten jännä että verkkopankin kautta tilausvahvistuksessa ollut iban ei kelvannut ainakaan mun pankille. Piti sit maksaa luottokunnan kautta visalla että maksu meni perille ja sain tiedon että tuotteet pakattu ja lähetetty.

Laitoin itse niille spostia että se iban ei toiminut, että onkohan siinä joku virhe kun ei kelvannut. Eihän yhteydessä sinänsä voi vikaa olla kun maksu meni visalta perille kuitenkin.

valitse se korttimaksu visa / electron. Sit kysyy kortin numeroa, haltijaa, voimassaolopäivää ja tarkistusnumeroa. Nää menee luottokunnan kautta eli kauppa ei tallenna tietoja. Sitten enteriä vaan ja katsot että sivu palaa myyjän sivuille. Tilausstatus vaihtuu PAID ja verkkopankista näät että veloitus lähtee.

mun lähetys tuli.

mut onko kukaa tilaamassa tuolta? mun pitäs saada ys koru jonka unohdin ja en nyt ihan euroa maksavaa juttua pelkästään. Jos joku tilais sen mulle, maksaisin sen + pk:t suomessa niin postittais sit mulle :)?

Itselleni en ole tilannut, mutta kavereiden koruja olen pyörittänyt samassa tilauksessa kun omiani, eikä noilta jälkikäteen mitään pahaa sanottavaa ole ollut. Ilmeisesti siis ovat yhtä kestäviä kun korvikset ja kielikorut, mitä itse tilailen.

Näyttäisi tuolla olevan olevan materiaaliltaan surgical steel, eli hyvällä mielellä tilaisin.

Ja tuoreeseen lävistykseenhän ei kannata lähteä räpeltämään toista korua ennen kun on kokonaan parantunut ;)