Crazy Factory -tilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hui"

Vieras
tilasin koruja crazy factory nimisestä paikasta. kun vahvistin tilauksen, ne laitto sähköpostilla tietoi et mihin tilaus pitää maksaa:

Crazy Factory GmbH
Quaderstrasse 15
Postfach 47
7002 Chur
Switzerland

Accountnumber:
IBAN: DE67501306002541251017
BIC/SWIFT: UBSWDEFFXXX

Bank address:

UBS Deutschland AG
Bockenheimer Landstraße 2–4
60306 Frankfurt
Germany

Kumpaan osotteeseen maksu sit pitää niinku tehä?

Mulla ei muuten onnistu koskaan maksaa tolla IBANilla. Kaveri jolla Nordea sano että ei ongelmia.

Minä maksoin luottokunnan kautta ja meni perille sillä tavalla ja maksu näkyy myyjällä heti.

Tuotteet tuli nyt viimeisimmällä kerralla 5 päivässä lähetyksestä, kaveri sanoi että hällä menny aina se 8.

Meikäläisellä on ongelmia maksaa se lasku itelläki :) Että mietin vain mihin noi saamat tunnukset pitää laittaa. tilille: se IBAN ja tuohon saaja: se BIC ? niinkö?
ja entä tuo viite sitte? vai pitääkö siihen viesti laatikkoon laittaa se pankin osoite vai se crazy factory juttu.
olen hieman pihalla ja tarvitsen kipeästi paksummat venytykset.

sinne meni 44,80 :P I hope to see my preciouses sooooon <3 hihhii ^^
Hemmetti mie tykkään ton Crazy Factoryn valikointi määrästä. Hirveästi kaikkea ihanaa :)
Kiitos muuten vielä kerran ku jelppasit noinki nopeasti ^^

Moikka mulla samoja ogelmia -.- eli koitan nordean nettipankkitunnuksilla maksaa (maksu ulkomaille) niin se herjaa kokoajan että tarkista pankin osoitetiedot. Ne on mulla niinku pitää (kai?)

Pankin nimi: UBS Deutschland AG
Pankin osoite: Bockenheimer Landstraße 2–4
60306 Frankfurt
Pankin Maa: Sakasa DE

Osaaks kukaan sanoo mikä mättää?? Nii ja pitääks siihe clearingkoodi kohtaa laittaa jotain?

Tilasin siis eilen Crazy Factorysta ja maksoin suoraan sinne Saksaan pankkitunnuksilla, mutten laittanut sitä ulkomaanmakuksi, joten meneekö se ihan normaalisti silti!?

Yhteistyössä