Covid-19-rokotus ei ole niin turvallinen, että sen ottamista kannattaisi suositella

vierailija
No en nyt väittänyt. Mut se bäitti et vaan 5 oli kuollut rokotteeseen. Esim jotkut voi saada rokotteesta allergisen reagtion ja kuolla siihen. Mut laitetaanko tämä rokotteen piikkiin? Miten se voi väittää et vain 5 olisi kuollut jos asiantuntijatkaan ei tiedä tarkkaa lukua? Siis miten tällä puheenvuorolaisella oli tuo maaginen tieto mitä muilla ei ole? Eikö voi olla niin että hänkin on saannut vääristynyttä tietoa jos toinenkin puoli on saannut ? Ja muokkaa siis tietoutta kun on hurahtanut aatteeseen ja siksi vähättelee? Mut tää agenda sopii tietty rokote intoilijoille ni se uskotaan sellaisenaan.
:D

Samalla uskotaan vanhoillislestadiolaisen 90-vuotiaan juttuja, kun ukko ei ole varmasti ollut lähelläkään näitä keissejä saati kuolleita tutkimassa.
 
vierailija
"Yhdysvaltalainen COVID-19 Vaccine Safety Technical (VaST) Work Group arvioi kesäkuun lopussa, että nuorilla miehillä (12 – 39-vuotiaat) mRNA-rokotteisiin liittyy tehosteannoksen jälkeen noin 1: 30 000 riski sydänlihastulehdukseen (myokardiitti) tai sydänpussintulehdukseen (perikardiitti). Tyypillisesti tapaukset ovat tulleet viikon sisällä rokotuksesta.

Toistaiseksi lisääntynyttä sydänlihastulehduksen tai sydänpussintulehduksen riskiä ei ole todettu Euroopassa
Euroopan lääkevirasto luonnollisesti on seurannut koronarokotteisiin liittyvää mahdollista myokardiitin ja/tai perikardiitin riskiä. Eurooppalaisen aineiston (EudraVigilance database) perusteella (https://www.ema.europa.eu/en/news/covid-19-vaccines-update-ongoing-evaluation-myocarditis-pericarditis) toukokuun loppuun mennessä myokardiittia oli EU:n alueella (+ Norja, Islanti ja Liechtenstein) todettu 122 tapausta, joilla oli ajallinen yhteys Euroopassa yleisesti käytettyyn Comirnaty-rokotteeseen (yhteensä 160 miljoonaa annettua rokotetta). Todettuja tapauksia oli siis vähemmän kuin 1: 1 000 000 rokoteannosta kohden. Normaalisti myokardiittia esiintyy noin 1–10 tapausta 100 000 kohti vuodessa (eli 0,2–2 tapausta miljoonaa kohden viikossa). Näin ollen rokotus ei näytä väestötasolla nostavan riskiä."


Ainakin minua varoitettiin sydänlihasym tulehdusriskistä 2. koronarokoteannoksen 7/2021 jälkeen ja otin siis rokotteen Suomessa.

Sydänlihastulehdukseen tai sydänpussintulehdukseen ei siis kuole, kun menee terveysasemalle/päivystykseen oireiden takia esim. kipujen ja hengenahdistuksen takia, luulee yleensä että on joku sydäninfarkti vähintään meneillään.
Näihin ei siis kuole mitenkään oireettomasti ja tietämättä.
 
vierailija
Ainakin minua varoitettiin sydänlihasym tulehdusriskistä 2. koronarokoteannoksen 7/2021 jälkeen ja otin siis rokotteen Suomessa.

Sydänlihastulehdukseen tai sydänpussintulehdukseen ei siis kuole, kun menee terveysasemalle/päivystykseen oireiden takia esim. kipujen ja hengenahdistuksen takia, luulee yleensä että on joku sydäninfarkti vähintään meneillään.
Näihin ei siis kuole mitenkään oireettomasti ja tietämättä.
Sydänlihastulehduksen oireet — Tavallisin oire on rintakipu, tyypillisimmillään vasemmalla kyljellä maatessa ja etukumarassa asennossa istuessa.
 
vierailija
Puhutaan valtiollisesta lähteestä. ihan virallisesta. Saat sen heti arvioitavaksi, kunhan vaan vastaat, et kuka silottelee rokotyksia ja miksi?

Ja löysin muuten siihen sun linkkiinkin nyt faktantarkastuksen. Eikö ole jännää!
noh sulla on ollut monta tuntii aikaa lähettää se linkki mut ei oo kuluunut vielläkään :D noh laita faktan tarkistus. mut jos suomessa on kuollut yli sata rokotettua ni epäilen et kymmen kertasessa isobritanniassa olisi kuollut 456
 
vierailija
Miks joku tekis niin? Se oli kysymys. Laitan linkit heti kun vastaat on ollu monta tuntii, oli muuta tekemistä täs välis.
ahaa silloinkun rokote intoilia laittaa viestii ni se on täsmälleen oikein mut sitkun vastanen laittaa ni se on huuhaata. kerro nyt mistä se taikoi sen faktan et 5 olisi vain kuollut rokotteeseen britaniasta. laita se tutkimus joka tän väitteen todeksi totee. odotan. tätä linkkiä jossa fakataksi sanotaan et 5 kuollutta rokotteeseen. miksi pidät mua jännityksessä?
 
vierailija
ahaa silloinkun rokote intoilia laittaa viestii ni se on täsmälleen oikein mut sitkun vastanen laittaa ni se on huuhaata. kerro nyt mistä se taikoi sen faktan et 5 olisi vain kuollut rokotteeseen britaniasta. laita se tutkimus joka tän väitteen todeksi totee. odotan. tätä linkkiä jossa fakataksi sanotaan et 5 kuollutta rokotteeseen. miksi pidät mua jännityksessä?
En tiedä sun oletuksista, enhän mä sano mitään huuhaasta, sä sanot! Kysyn kysymyksen, sä halusit vastauksen toisen harmaan esittämään argumenttiin. Etsinkin ne. Mut sähän se oot, kun pidät mua jännityksessä!
Vastaa kysymykseen ja saat linkit. Reilu diili!
 
vierailija
En tiedä sun oletuksista, enhän mä sano mitään huuhaasta, sä sanot! Kysyn kysymyksen, sä halusit vastauksen toisen harmaan esittämään argumenttiin. Etsinkin ne. Mut sähän se oot, kun pidät mua jännityksessä!
Vastaa kysymykseen ja saat linkit. Reilu diili!
noh mitä ihmettä sä multa vaadit. mähän vastasin et tää rokote intoilia alensi rokote haitta lukui pienemmäksi tukeakseen omaa agendaa mut sitkun luin muualta ni mikään ei pitänyt paikkansa. mä oon sulle vastannut jo. laita nyt se linkki vaan ja sit keksutellaan lisää. en pidätä hengitystäni et sä todistat 100 pros varmaksi et rokotteeseen olis vain kuollut 5
 
vierailija
noh mitä ihmettä sä multa vaadit. mähän vastasin et tää rokote intoilia alensi rokote haitta lukui pienemmäksi tukeakseen omaa agendaa mut sitkun luin muualta ni mikään ei pitänyt paikkansa. mä oon sulle vastannut jo. laita nyt se linkki vaan ja sit keksutellaan lisää. en pidätä hengitystäni et sä todistat 100 pros varmaksi et rokotteeseen olis vain kuollut 5
Et vastannut. 13.45 kysyin eka kerran. Miks joku tekis niin? Mikä on se nk agenda? Alan väsyä tähän sun kiertelyyn, ei kovin ovelaa...
Ja edelleen, jaan vaan ne lähteet, et sä varmasti usko niihin kuitenkaan, koska ne ei ole sun agendaa............
 
vierailija
Et vastannut. 13.45 kysyin eka kerran. Miks joku tekis niin? Mikä on se nk agenda? Alan väsyä tähän sun kiertelyyn, ei kovin ovelaa...
Ja edelleen, jaan vaan ne lähteet, et sä varmasti usko niihin kuitenkaan, koska ne ei ole sun agendaa............
haahha sulla on agenda mulla ei siinä on ero ja mä en osaa olla ovela millään tavalla vaan kaikki on alastomana edessäni :) jos kukaan ei tee omien tarkoitus perien mukaan mitään ni sit sulle ei oo ongelmaa laittaa linkkiä mut laita sellanen linkki missä aukottomasti todetaan et vaan 5 kuoli ja miksi ne 5 kuoli mitä niille tapahtui rokotteen jälkeen ja miksi muut ei olisi voinneet kuolla siihen. et miks ne 5 olis spessui kuoleen just siihen rokotteeseen ja muilla oli immuuni siihen rokotteeseen. kai ymmärät et todenäkösemmin useempi on kuollut se on vaan tilasto matematiikkaa :(
 
vierailija
haahha sulla on agenda mulla ei siinä on ero ja mä en osaa olla ovela millään tavalla vaan kaikki on alastomana edessäni jos kukaan ei tee omien tarkoitus perien mukaan mitään ni sit sulle ei oo ongelmaa laittaa linkkiä mut laita sellanen linkki missä aukottomasti todetaan et vaan 5 kuoli ja miksi ne 5 kuoli mitä niille tapahtui rokotteen jälkeen ja miksi muut ei olisi voinneet kuolla siihen. et miks ne 5 olis spessui kuoleen just siihen rokotteeseen ja muilla oli immuuni siihen rokotteeseen. kai ymmärät et todenäkösemmin useempi on kuollut se on vaan tilasto matematiikkaa
Okei. Ei sit. Tää on huono diili sulle. Sä tahdoit tietää faktaa. Mä olin kiinnostunu vaan sun mielipiteestä. En ole enää. Et saa faktaa, mä en menetä mitään. Hah.
 
vierailija
Okei. Ei sit. Tää on huono diili sulle. Sä tahdoit tietää faktaa. Mä olin kiinnostunu vaan sun mielipiteestä. En ole enää. Et saa faktaa, mä en menetä mitään. Hah.
mitä sie nainen miulta oikeen vaadit oonhan mä sulle sanonut omia mielipiteitä. ja mä otan enään osaa jos tulee jotain uutta mieleen korona asiasta. mut miten sä voit olla kiinnostunut miun mielipiteestä joka ei perustu kehenkään muuhun ja muiden sanomaan? eihän se ole tieteellistä faktaa ollenkaan? eli sulla ei ollut laittaa faktaa vaikka kuin uhosit sitä laittavas. enhän mäkään mitään menetä. sähän vaan toistelet mitä muut on sanoneet asiasta?
 
vierailija
mitä sie nainen miulta oikeen vaadit oonhan mä sulle sanonut omia mielipiteitä. ja mä otan enään osaa jos tulee jotain uutta mieleen korona asiasta. mut miten sä voit olla kiinnostunut miun mielipiteestä joka ei perustu kehenkään muuhun ja muiden sanomaan? eihän se ole tieteellistä faktaa ollenkaan? eli sulla ei ollut laittaa faktaa vaikka kuin uhosit sitä laittavas. enhän mäkään mitään menetä. sähän vaan toistelet mitä muut on sanoneet asiasta?
Nainen? Nyt sä kuule luulet juttelevas ihan jonkun toisen kans.
Uhosin? .. Lupasin. :)
Lupasin linkit siihen, mitä muut on tarkoittaneet. En muuta. Jätä toi draama vähemmälle.
 

Yhteistyössä