Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:siinä sen näkee mitä väärinkäyttö tekee cothikselle, menee muisti.. (ei mitään hajua ruskeista käärepapereista joissa lukis fazer)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja cothis,en varmana ota,tungen ne sen yhen hanuriin |O
Onko se muutes täällä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mut se ei ollu alle kolmi kilonen, lällälää!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja cothis,en varmana ota,tungen ne sen yhen hanuriin |O
Onko se muutes täällä :saint:
Emmie tiä, mä vaan kulutan aikaani täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Vastasyntyneen hamuilu on niiiiin ihanaa, ja se yninä :heart:
Noniin. Hormonit puhuu. Mulla ei ole vauvakuume :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:siinä sen näkee mitä väärinkäyttö tekee cothikselle, menee muisti.. (ei mitään hajua ruskeista käärepapereista joissa lukis fazer)![]()
![]()
![]()
![]()
Mullon selityksenä sokerihumala, men saa millään päähäni sen suklaan nimeä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mut se ei ollu alle kolmi kilonen, lällälää!!!![]()
Äitees oli lällällää ku sut teki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Vastasyntyneen hamuilu on niiiiin ihanaa, ja se yninä :heart:
Noniin. Hormonit puhuu. Mulla ei ole vauvakuume :attn:
Ihanko varma?![]()
Naapuri tajosi mulle tuohon vaivaan lääkettäkin... Lupasi tuoda poijan mulle joku kerta yöllä kun se ei vaan suostu nukkumaan ja huutaa niin että koko perhe herää...
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Söittekö te ne kääreineen päivineen? Senkin himokkaat rietastelijat :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tai sitten allla-laa:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä en vauvoja tee. En en en. EN. Paitsi ehkä joskus. Yhden vielä, ihan pienen vaan.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:No varma kuin...varmista varmin
Mä en vauvoja tee. En en en. EN. Paitsi ehkä joskus. Yhden vielä, ihan pienen vaan.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tai sitten allla-laa:xmas:
Alla ei oo hyvä olla ja päällä ei pysy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alla ei oo hyvä olla ja päällä ei pysy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alla ei oo hyvä olla ja päällä ei pysy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alla ei oo hyvä olla ja päällä ei pysy![]()
Mikäs sit ois hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sekin vielä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sekin vielä :'(
Kieltämättä tosi traagista :'(
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sekin vielä :'(
Kieltämättä tosi traagista :'(
No eipä vähän.. eihän tässä oo mitään syytä enää edes elää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Söittekö te ne kääreineen päivineen? Senkin himokkaat rietastelijat :kieh:
No ei ku heiteltiin kääreet pitkin paikkoja, äljäke sit keräs ne ku House loppuMie just eilen katoin, et ei jestas sentään voi olla todellista.. meidän kaupasta on loppu Julia-laatikot
![]()
|O |O Miksei niitä myydä ku jouluna, nyt mä joudun etsii koko kapungin läpi niitä nameja :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Etenkin, jos sattuu olemaan vielä kädetönkin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Etenkin, jos sattuu olemaan vielä kädetönkin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:te ette vissiin ole ainoot jotka on koukussa siihen suklaaseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:te ette vissiin ole ainoot jotka on koukussa siihen suklaaseen![]()
Koukussa? Kuka on koukussa, itte oot koukussa :kieh: