cothis kurkkimassa, sana vapaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei, molin tosi nopee nyt. Katsotaas..

bädi, ota pilleri ja rauhotu :D
Kerttu-Kyltsy, nuoresta miehestä? :o
Ravistettava, se riippuu täysin siitä kuinka monet valot jo löytyy. Mitä useammat lamput, sitä iloisemmat ja joulumielisemmät naapurit :saint:
Ja letkis, me tuhottiin just äljäkkeen kanssa laatikollinen niitä fazerin mitä ne oli.. hitto, niitä mis on ruskeet kääreet :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!

Kai se edes pulautti sun päälle?

*jurottaa kateellisena*

Eiii saa tollasia kysellä, mä just tänään niiiiiiiin haikeena muistelin miten meidän jätkä vielä vuosi sitten pulautteli kaaressa niin että sai vaihdella vaatteita monta kertaa päivässä itse kultakin. Vauvakuumetta, selkeesti.. täytyy parantua :snotty:

Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!

*jurottaa kateellisena*

Ei ei, hamuili ja haukotteli vaan, välillä lussutti sormiaan ja inahteli :heart: Mulle tuli melkein vauvakuume :D Onneksi naapuriin on vaan muutama metri matkaa...

*jurottaa kateellisena*

Ei ei, hamuili ja haukotteli vaan, välillä lussutti sormiaan ja inahteli :heart: Mulle tuli melkein vauvakuume :D Onneksi naapuriin on vaan muutama metri matkaa...

Vastasyntyneen hamuilu on niiiiin ihanaa, ja se yninä :heart:

Noniin. Hormonit puhuu. Mulla ei ole vauvakuume :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Eiks nii että vilkkuvat, moniväriset jouluvalot olis tosi jees lisäämään mun suosiotani naapureiden keskuudessa? :xmas:

Ne on ällöt :x

Ei kai? B)
Mun mielestä ne olis just käheet. Niinku naapurin iloksi.

Mä hain eilen lasten kans läjän vilkkuvia valoletkuja ja pari vilkkuvaa joulupukkia; piristämään norjalaisten harmautta :snotty:

Yhteistyössä