Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Eiks nii että vilkkuvat, moniväriset jouluvalot olis tosi jees lisäämään mun suosiotani naapureiden keskuudessa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Arvaas kellä on KaKsI fazerin sinistä kaapissa.![]()
![]()
![]()
lapsille....
:saint:
toinen addikti?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Arvaas kellä on KaKsI fazerin sinistä kaapissa.![]()
![]()
![]()
lapsille....
:headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Eiks nii että vilkkuvat, moniväriset jouluvalot olis tosi jees lisäämään mun suosiotani naapureiden keskuudessa? :xmas:
Ne on ällöt :x
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ravistettava, se riippuu täysin siitä kuinka monet valot jo löytyy. Mitä useammat lamput, sitä iloisemmat ja joulumielisemmät naapurit :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Siis mä oon niin samaa mieltä sun kanssas!
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!
Mä sain hoitaa alle 1veetä päivällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!
Kai se edes pulautti sun päälle?
*jurottaa kateellisena*
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!
*jurottaa kateellisena*
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:toinen addikti?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Arvaas kellä on KaKsI fazerin sinistä kaapissa.![]()
![]()
![]()
lapsille....
:headwall:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä voisin leuhkia, et sain hoitaa tänään naapurin ihanaa 2,5 viikkosta vauvaa :heart: Vähänkö se oli IHANA!
*jurottaa kateellisena*
Ei ei, hamuili ja haukotteli vaan, välillä lussutti sormiaan ja inahteli :heart: Mulle tuli melkein vauvakuumeOnneksi naapuriin on vaan muutama metri matkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Noo, sellain hottis 19-vee. :heart: :heart: :heart:
Siis TODELLA kuumaa kamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Eiks nii että vilkkuvat, moniväriset jouluvalot olis tosi jees lisäämään mun suosiotani naapureiden keskuudessa? :xmas:
Ne on ällöt :x
Ei kai? B)
Mun mielestä ne olis just käheet. Niinku naapurin iloksi.