Confetti.fi:n kakkukuvat, kukaan tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Löysinpä sattumalta nettikaupan jossa myydään vohvelisia kakkukuvia.
Onko kukaan tilannut Confetti.fi:n sivuilta em kuvia?

Meinaan vaan että on paljon halvempia kuin ne mitä Juhlantaika myy.

mä oon, mutta petyin. ei ollu mun mieleen se kuva kakun päällä. ei meinannu es saada leikattua kakusta palasta, kermat levis sen kuvan päälle.. ne niinku suli siihen.. en osta toiste

olen tilannut ja olin kyllä tyytyväinen..no ehkä vähän hankala kakkua leikata, kun kuva vähän sitkas. mut kunnon kakkulapiollla/veitsellä kyllä onnistuu. Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja aavevalo:
oon tilannut! Ei mitään valittamista ja hinta tosiaan edullisempi kuin muualta tilattuna.

Mistä ne on tehty? Siis et onko niistä kananmunaa tai maitoa?
Ajattelin pojan kakun päälle tilata sieltä Cars-kuvan, kun tykkää siitä niin kovasti.

Alle ei siis tulis kermaa vaan varmaan marsipaanihupun saa koko kakku päälleen...plus sitte se kuva tietenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
oon tilannut! Ei mitään valittamista ja hinta tosiaan edullisempi kuin muualta tilattuna.

Ajattelin pojan kakun päälle tilata sieltä Cars-kuvan, kun tykkää siitä niin kovasti.

Alle ei siis tulis kermaa vaan varmaan marsipaanihupun saa koko kakku päälleen...plus sitte se kuva tietenkin. :)

Ne on vohvelista. Se on sellainen tosi ohut vohveli, johon se kuva on painettu. Ja tuolla kun joku edellä mainitsi, niin se uva on tosiaan hankala leikata, jos se on kuiva. Sen kuvan alle pitäisi laittaa esim. jotain creemiä tai kermaa, jotta se pehmenee ( ja on helpompi leikata ) ja pysyy paikoillaan. Meillekään ei saanut maitoa kakkuun käyttää ( joten kerma oli poissuljettu ) ja menin lätkäisemään kauravaniljakastiketta sen kakkukuvan alle jotain 15-30 min ennen kuin kakkua syötiin, kerkesi hyvin pehmenemään. Se valmis k.vaniljakastike on niin vetelää, että kostuttaa helposti koko kuvan liian pehmeäksi, jos kauan kerkiää kostumaan. Kerman/creemin päälle sen kuvan voi laittaa n. 3h ennen kuin kakkua syömään, jotta tulee tarpeeksi pehmeää. Niin, ja cars kuva mekin tilattiin, poika oli ihan innoissaan salamasta ja luigista =)

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Ainaski confettin kuvissa on maitoa

Yhteistyössä