Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aavevalo:oon tilannut! Ei mitään valittamista ja hinta tosiaan edullisempi kuin muualta tilattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja aavevalo:oon tilannut! Ei mitään valittamista ja hinta tosiaan edullisempi kuin muualta tilattuna.
Mistä ne on tehty? Siis et onko niistä kananmunaa tai maitoa?
Ajattelin pojan kakun päälle tilata sieltä Cars-kuvan, kun tykkää siitä niin kovasti.
Alle ei siis tulis kermaa vaan varmaan marsipaanihupun saa koko kakku päälleen...plus sitte se kuva tietenkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja aavevalo:oon tilannut! Ei mitään valittamista ja hinta tosiaan edullisempi kuin muualta tilattuna.
Mistä ne on tehty? Siis et onko niistä kananmunaa tai maitoa?
Ajattelin pojan kakun päälle tilata sieltä Cars-kuvan, kun tykkää siitä niin kovasti.
Alle ei siis tulis kermaa vaan varmaan marsipaanihupun saa koko kakku päälleen...plus sitte se kuva tietenkin.![]()
Ullan Unelmasta löytyy varmaan valmiita kuvia. Liike on olikohan se nyt Tuomiokirkonkadulla.Alkuperäinen kirjoittaja aaaapua:löytyisiköhän tampereelta liikettä josta saisi huomiseksi??