Juhlantaika kakkukuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiedä, mutta samassa aiheessa kyselen..

miten ne toimii? siis toinen ainakin on se vohveli kakkukuva? laitetaanko se ihan kerman tms. päälle vai miten?
toinen oli jotain muuta ainetta..

Mä en tiedä kakkukuvista mitään, mutta tuolta Juhlantaika paikasta tilasin n. vuosi sitten hääkoristeita. Joku tilaamani tuote oli loppunut ja lupasivat toimittaa, kun tulee. Tilasin samalla muutakin, mutta tarkotus oli että kaikki tulee sitten samassa paketissa. Odottelin sellaset 3kk ja kyselin sitten niiden perään. Sitten ilmottivat, että sitä tuotetta ei edes saada ja maksoivat sen tuotteen tililleni ja lähettivät muut (olin siis maksanut etukäteen). Enpä taida tilata toiste...

Ei muistaakseni ole kumpaakaan noista,laita sähköpostia ja kysy?
Sivuilla lukee näin:Kuva on maissitärkkelystä, sopii keliaakikoille, vegaaneille ja vegetaristeille.

Kerman päälle voi laittaa, jopa marsipaanin päällä leikkaantuu ihan helposti eikä maistu millekään oikeastaan. =)

Nopea toimitus oli kuvalla, tuli viikon sisällä (olikohan 2pvä ).
Toimitusaika on noin 5pvä (lukee kuvissa )

Nyt onkin sitte ongelma et mistä löydän pyöreän Cars-kakkukuvan... On nimittäin kaikki muu synttärirekvisiitta melkein jo ostettu ja teemana on Cars. Juhlantaissa ei ole kuin A4-kokoisena eikä se nyt oikein sovi suunnitelmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Nyt onkin sitte ongelma et mistä löydän pyöreän Cars-kakkukuvan... On nimittäin kaikki muu synttärirekvisiitta melkein jo ostettu ja teemana on Cars. Juhlantaissa ei ole kuin A4-kokoisena eikä se nyt oikein sovi suunnitelmaan.

Kyseleppäs täältä www.ullanunelma.fi :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Kyseleppäs täältä www.ullanunelma.fi :wave:

Sinne laitoinkin jo kyselyä. Pitänee laittaa vielä Juhlantaikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Sivuilla lukee näin:Kuva on maissitärkkelystä, sopii keliaakikoille, vegaaneille ja vegetaristeille.

Mutta sopiiko laktoosi-intolerantikoille tai maitoallergikoille?

Luulen, että sopii mutta tarkasta asia ja ota yhteyttä =)
Aika nopeaan vastaavat kun muistelen että toimipaikka on heillä kotona tms.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pyöreitä Cars-kuvia http://www.confetti.fi/epages/Confetti.axl/?ObjectPath=/Shops/Confetti/Categories/%22KUVA%20KAKKUUN%22/%22Valmiit%20kakkukuvat%22/%22The%20Cars%22

just näitä mietin meidän pojan 3v kakkuun, mutta tuo vohveli vähän mietityttää..
Mutta tuskin on samanlainen vohveli kuin vohveliraudalla paistettu? onko kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
http://www.confetti.fi

tuolla kans syötäviä kakkukuvia

Eikös tuossa aloitusviestissä lue, ettei sovi confetin tuotteet heille, koska sisältävät maitoa tai osia maidosta? :)

mun moka juu :ashamed:

kattoin tuon yhden lainauksen jotenkin väärin että ei olisi ollut ap:n tekstiä :ashamed:

nämä painavat maissilastulle kuvan ja näyttäisi olevan saatavilla Autot Salama- kuva
http://www.kuvakakkuun.com/

sitä ei kerrota mitä muuta lastu sisältää, mutta kannattaa vaikka soittaa sinne ja varmistaa tuotesisältö

Tilasin Confetista autot-kuvia ja olipa tosi käteviä!

Olisin ensin halunnut tulostuttaa oman kuvan mutta sain vastauksen että ei niitä voi tuosta vaan tulostella. Jotakin tekijänoikeusjuttuja tulee vastaan ja minähän en halua mitään vastoinkäymisiä joten tilasin valmiin kuvan ja olihan hyvä!
Ohjeet tuli mukana ja vielä soitin kysyäkseni lisätietoja ja sain oikein hyvän opastuksen. Suosittelen siis confettia!

Niin ja heillä oli sitä syötävää paperiakin ja pitihän sitäkin tilata ja voi että poijjaat tykkäsi maalata omat kuvat ja sitten syödä ne kaakun päältä!

Itse tilasin kyseisestä liikkeestä hääkutsut. Maksoin tuotteet etukäteen ja vahvistuskin tuli. Niissä oli toimitusaika noin 4 vko ja nyt on 6 viikkoo mennyt eikä kuulu tuotteita. Olen yrittänyt tavoitella myyjää puhelimitse, tekstarilla ja sähköpostilla. Mitään vastausta ei kuulu! Olen kuullut jälkeenpäin negatiivista palautetta kyseisestä liikkeestä ja en takuulla tilaa sieltä enää mitään!! Eniten harmittaa, kun joutuu kutsut värkkää itse kiireessä ja tiedä saako koskaan rahoja takasi.

Yhteistyössä