Concertan sivuoireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tulee concertasta (nyk.27mg) vaan levoton olo ja tekee mieli kiipeillä seinille mut en pysty, ihan ku joku lamauttais mut. Jos otan 2 päivän aikana niin saan enempi aikaiseksi, mutta se vaatii illasta rauhottavia tai en nuku koko yönä. 18mg aloitettiin, siitä 36 ja nyt 27. Välillä kokeiltiin medikinetiä mut se heitti ihan täysin jumiin. 18mg concerta oli paras mut tehoton lopulta. En tiedä enään mitä teen, psykiatrini on hmm hieman osaamaton tässä. Olisin itse halunnut ottaa kokeiluun ritalinin mutta lääkäri ei.

Mulla tulee concertasta (nyk.27mg) vaan levoton olo ja tekee mieli kiipeillä seinille mut en pysty, ihan ku joku lamauttais mut. Jos otan 2 päivän aikana niin saan enempi aikaiseksi, mutta se vaatii illasta rauhottavia tai en nuku koko yönä. 18mg aloitettiin, siitä 36 ja nyt 27. Välillä kokeiltiin medikinetiä mut se heitti ihan täysin jumiin. 18mg concerta oli paras mut tehoton lopulta. En tiedä enään mitä teen, psykiatrini on hmm hieman osaamaton tässä. Olisin itse halunnut ottaa kokeiluun ritalinin mutta lääkäri ei.

Neurologin työsarkaahan tuo olisi..

Älytöntä. Eihän ihmistä laiteta ortopedille, jos silmässä on vikaa.

Kannattaa hakeutua yksityiselle ja nimenomaan neurologille. Psykologinen puoli selittyy usein neurokemialla näissä jutuissa.

Minulla lääke lisäsi ahdistusta. Lisäksi en saanut nukuttua. Välillä silmissä sumeni. Narskuttelin kai hampaita, koska hampaat sattuivat. Alussa oli päänsärkyä mutta se meni pois. Lopetin lääkkeen. Ei sopinut minulle.

Yhteistyössä