Coldplayn keikka, mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen sitä mieltä että heidän musiikkinsa on aina ollut aika mitäänsanomatonta, siis sellaista taustalla soivaa hissimusiikkia. Nyt mitä katsoo keikkaa, niin tuntuu ettei musiikki olekaan pääasia. Ympäristö, vastuullisuus, rakkaus ja aika vahvasti tällainen ns. woke vaikuttaa olevankin pääteema. Menisitkö itse tällaiselle keikalle, missä se musiikki ei ehkä ole se pääteema? Siellä keikallahan oli yleisö polkenut kuntopyöriä yms. tuottaakseen sähköä.

Pitäisikö tällaista tapahtumaa myydä muuna kuin musiikkikeikkana?
 
vierailija
No se musiikki on todellakin taustamusiikkia ja paljon sitä on käytettykin mm. mainosten taistalla jne. Harva suomalainen osaa nimetä yhtäkään biisiä, ei ainakaan viime vuosikymmeneltä. Kyllähän toi tapahtuma (en sanoi keikka) oli pelkkää wokeilua alusta loppuun. Tapahtuma alkoikin jollain ympäristövideon näyttämisellä. Vähän tuollainen Flow 2.0 tapahtuma kyseessä. Eli en kyllä menisi sinne hyvesignaloimaan sen takia, että saisin IG kuvia siitä miten hyvä ihminen olen.
 
vierailija
Easy hits kanava soittaa ihan liian usein tuon bändin musiikkia. Montakin krt/pvä. Oon kyllästynyt.

Osaan nimetä Clocks biisin, se on ihan hieno ja eka hitti jonka tiedän
 
Onhan heillä joitain oikein hyviä biisejä!❤ Jostain syystä tämä on yksi ehanimmista, isoiten kolahtaneimmista:

Hyvin kuului CP:n musa himaan vettä pitkin.😁
Katselin äsken keikkaa joidenkin kuvaajien videopätkistä, oli henkeäsalpaavan näköistä!
Tuli oikein sellainen kipristävä ylpeyden tunne, että Suomessa järkätty tuollainen!🥹
Ja, merkityksellinen paikkana tuo stadion koska rakas lapseni on pelannut finaalinsa juuri tuolla stadionilla - älyttömissä tunnelmissa!🤩🥰
 

Yhteistyössä