Cocillana-yskänlääke, onko kellään kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Niin, siis onko joku käyttäny tuota Cocillanaa yskään?

itteä hieman mietityttää kun siinä on vaikuttavana aineena etyylimorfiinihydrokloridi että kuinkahan tujua ainetta tuo on :/

ja ennenku joku ihmettelee niin juu, ihan on miulle määrätty lääke mutten ole koskaan sitä ottanu ku on sappiongelmia. mutta nyt harkitsen kun on niin infernaaliseksi muuttunu tämä yskä etten saa unta.

Mullekin on joskus hamassa menneisyydessä määrätty. Toimi alkuun ihan ok, mutta sitten tajusin että limaa irrottava pelittää paljon paremmin. Hillitsi jossain määrin sitä yskäreaktiota, mutta ei kuitenkaan auttanut poistamaan sitä.. Tai niinku.. Tajuutsä mitä mä kässään :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kaada pari siideriä perään niin tiiät kuinka hyvää se on :whistle:

ehhe ehe...

haen nyt tässä sitä että uskallanko ottaa yötä vasten tuota vai onko vaaraa että lähtee niin lujaa taju että lakkaan hengittämästä?

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
mulla on sitä juuri nyt ja todellakin loppui yskä ;) sama juttu sappivaivat. Pahanmakuinen on,mutta eikös nuo kaikki.:)

onko siulla iskeny sappikohtausta päälle nyt ku oot ottanu sitä? sitä mie eniten mietin, että jos nytten otan ja kolmen tunnin päästä herään siihen että on sappi tulessa...

ja sitte sitä että viekö se kuinka syvään rentoon olotilaan? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ehhe ehe...

haen nyt tässä sitä että uskallanko ottaa yötä vasten tuota vai onko vaaraa että lähtee niin lujaa taju että lakkaan hengittämästä?

yskänlääkkeestä taju pois :o
ehhe ehe...

Riippuu varmaan kuinka herkkä ylipäätään olet lääkkeille. Mä olen ottanut Cocillanaa varmaan pikkusen reilummin kuinreseptissä määrättiin, mutta ei vaikutusta. Ei tullut mitään "oloa", ei lähtenyt taju, ei tullut oksu eikä lähtenyt yskä.

Jaa niin, lääkäri kirjoitti Cocillanaa tänään 4-vuotiaalle. 1,5 ml tarvittaessa, kossi painaa 18 kg.
Että siitä voisis ehkä päätellä, ettei se nyt ihan kamalan tujua sitten kumminkaan ole.

En tajua noista aineista mutta onko siinä kodeiinia?

Multa on sappirakko jo leikattu ja otin codesan compia joka aiheutti sellaiset vatsakivut etten sen jälkeen enää ottanut.

ehhe ehe...

ehhe ehe...

No niinpä :o On se juu kamalan vaarallinen lääke, ei sitä kannata ottaa ikinä koskaan milloinkaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Multa on sappirakko jo leikattu ja otin codesan compia joka aiheutti sellaiset vatsakivut etten sen jälkeen enää ottanut.

miulla oli aiemmin codesan compia ja sitä kun otin niin taju läks ihan niin etten pysyny tolpillani. olin kuutamolla usiamman päivän, en muista siitä ajasta yhtään mitään ja olin ollu niin sikeessä unessa että minnuu oli saanu herätellä tovin.

jotenka en siis ihan turhaan hysterisoi sitä että kuinka lujasti tuolla lähtee taju.

kodeiinia tuossa cocillanassa ei ole. codesan compia en suostu enää nielemään ellen ole sairaalahoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja huh taas:

ehhe ehe...

ehhe ehe...

No niinpä :o On se juu kamalan vaarallinen lääke, ei sitä kannata ottaa ikinä koskaan milloinkaan :o

jaa-a. lueppa miun vastaus.

miulla oli aiemmin codesan compia ja sitä kun otin niin taju läks ihan niin etten pysyny tolpillani. olin kuutamolla usiamman päivän, en muista siitä ajasta yhtään mitään ja olin ollu niin sikeessä unessa että minnuu oli saanu herätellä tovin.

jotenka en siis ihan turhaan hysterisoi sitä että kuinka lujasti tuolla lähtee taju.

kodeiinia tuossa cocillanassa ei ole. codesan compia en suostu enää nielemään ellen ole sairaalahoidossa.

Siis useamman päivän sulla ollut taju pois? Musta tuntuu että se lääke mitä sillon oot vetäny ei oo ollu Cocillanaa, tai no mistäpä mä tiedän, mimmosii annoksii oot sit sitä vetäny :o

Kuinka paljon sä olet sitä ottanut? Ei mulla tuollaista kyllä tosiaankaan tullut...

Siis useamman päivän sulla ollut taju pois? Musta tuntuu että se lääke mitä sillon oot vetäny ei oo ollu Cocillanaa, tai no mistäpä mä tiedän, mimmosii annoksii oot sit sitä vetäny :o

ei ollukkaan cocillanaa vaan codesan compia niinku tuossa ihan selvästi sanon.

mutta tässä cocillanassa on etyylimorfiini vaikuttavana aineena enkä tiiä yhtään miten se vaikuttaa. eli sen vuoksi kyselen kokemuksia. kodeiinin vaikutuksen itteeni tiiän, oon sille yliherkkä. ja ihan sen normiannokset otin neljän tunnin välein eli 5 ml. sen mitä lekuri määräs. ja kyllä, olin useamman päivän tajunnan rajamailla kun tuota codesan compia jouduin käyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Mä olen melko herkkä lääkkeiden suhteen, eikä mulla ole ollut ongelmia cocillanan suhteen. Tosin otan ensin pienemmän annoksen kuin suositellaan, ihan varuiksi.

kiitos asiallisesta vastauksesta :flower:

eli mie taian kanssa alottaa pienemmällä annostuksella ja kattoa miten vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Riippuu varmaan kuinka herkkä ylipäätään olet lääkkeille. Mä olen ottanut Cocillanaa varmaan pikkusen reilummin kuinreseptissä määrättiin, mutta ei vaikutusta. Ei tullut mitään "oloa", ei lähtenyt taju, ei tullut oksu eikä lähtenyt yskä.

Jaa niin, lääkäri kirjoitti Cocillanaa tänään 4-vuotiaalle. 1,5 ml tarvittaessa, kossi painaa 18 kg.
Että siitä voisis ehkä päätellä, ettei se nyt ihan kamalan tujua sitten kumminkaan ole.

Ei vaikuta minuunkaan mitenkään ihmeellisesti. Korkeintaan vähän väsyttää jos paljon ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tepsii..:
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/155122.shtml..

Ei mene taju kun oikein annostelet;) ja tepsii kyllä hyvin ärsytys yskään!!

Kuniita unihia!!=)

kiitos :flower:

taikasana tuossa oli miulle se morfiini ja sitä säikähin...

heippa, meikä lähtee yrittämään unta :wave:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä