Ei tollasesta tapahdu mitään. Mä join puol pulloo cocilanaa ja tuhannen päissäni.
Ja join senki jälkee viel viinaa. En suosittele sitä kyl kenellekään, todella idiootti idea tehä näin.
Itekkää en mihinkää soittanu, vaikka melkein ois pitäny. Sain kouristuksia, sydän hakkas tuhatta ja sataa, jalat ja kädet meni tunnottomaks, tosi outo olo, sekava olo, aloin oksentelee sit join vettä ja oksensin taas. Huulet oli niin kuivat on liimautu kiinni toisiinsa. Kamalia sydämmen rytmihäiriöitä..
Siitä on nyt kohta 12 tuntii ja kolme tuntii sain päivällä nukuttua nytkään en pysty nukkumaan ku vaikee hengittää, tuntuu et unohdan hengittää just ku oon nukahtamassa.. pelottaa tosi paljon kädet ja jalat meni tunnottomaks äsken ku koitin nukkuu ja alko pistelee. Epätodellinen olo ja sydän hakkaa miten sattuu taas.
Enkä edes uskalla nukkuu jos hengitys lamaantuu.
Tärisen vieläki ja kylmii ja kuumii aaltoi tulee. Veri ei kierrä kunnolla ja puutuu koko ajan raajat.
Luulen kyl et oisin jo kuollu luulis sen hengityslaman tulevan sillo melkee heti. Nukkua en kuitenkaa nyt uskalla, väsyttää ihan älyttömästi.
No mutta lähinnä vaikka onki vanha viestiketju, ni aika ihme on jos tulis hangityslama noin pienestä määrästä ja vähästä määrästä alkoholia.
Mun tapauksessa on jo ollu aikamoine riski ja noita myrkytysoireita ja ilmeniki itellä.
Onneks vielä hengissä, taas viisaampana.