Cocillana(yskänlääke) + alkoholi *kauhuissaan täällä*

  • Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti
pro
Cocktailisi ei toki ollut ihan oikeaoppinen, mutta ei aikuiselle ihmiselle tuosta mitään vaaraa koidu. Korkeintaan hiukan ramasee tavallista enemmän, mutta voit mennä rauhassa nukkumaan ja herätä aamulla elossa. Trust me.
 
tapaus09
Ei tollasesta tapahdu mitään. Mä join puol pulloo cocilanaa ja tuhannen päissäni.
Ja join senki jälkee viel viinaa. En suosittele sitä kyl kenellekään, todella idiootti idea tehä näin.
Itekkää en mihinkää soittanu, vaikka melkein ois pitäny. Sain kouristuksia, sydän hakkas tuhatta ja sataa, jalat ja kädet meni tunnottomaks, tosi outo olo, sekava olo, aloin oksentelee sit join vettä ja oksensin taas. Huulet oli niin kuivat on liimautu kiinni toisiinsa. Kamalia sydämmen rytmihäiriöitä..
Siitä on nyt kohta 12 tuntii ja kolme tuntii sain päivällä nukuttua nytkään en pysty nukkumaan ku vaikee hengittää, tuntuu et unohdan hengittää just ku oon nukahtamassa.. pelottaa tosi paljon kädet ja jalat meni tunnottomaks äsken ku koitin nukkuu ja alko pistelee. Epätodellinen olo ja sydän hakkaa miten sattuu taas.
Enkä edes uskalla nukkuu jos hengitys lamaantuu.
Tärisen vieläki ja kylmii ja kuumii aaltoi tulee. Veri ei kierrä kunnolla ja puutuu koko ajan raajat.

Luulen kyl et oisin jo kuollu luulis sen hengityslaman tulevan sillo melkee heti. Nukkua en kuitenkaa nyt uskalla, väsyttää ihan älyttömästi.
No mutta lähinnä vaikka onki vanha viestiketju, ni aika ihme on jos tulis hangityslama noin pienestä määrästä ja vähästä määrästä alkoholia.
Mun tapauksessa on jo ollu aikamoine riski ja noita myrkytysoireita ja ilmeniki itellä.
Onneks vielä hengissä, taas viisaampana.
 
jesusjösses
voi jösses! oikeesti siis. yks olut ja cocillana. jeez. pitää oikein kysellä haittavaikutuksista. vähän eri asia kuin pullo viinii ja pari siiderii plus codeiinii. tossa vaiheessa voi (kenties) jotain haittavaikutuksia tulla 10 alkoholiannoksen jälkeen, hengenahdistusta yms. mutta jos siis 1 olut ja codeiini niin sama ku ottais pari annosta alkoholii ja unilääkettä päälle, ei niin mitään normaalista poikkeavaa tapahdu. uusavuttomia ihmisiä niin paljon nykyään....
 
vierailija
Ei tollasesta tapahdu mitään. Mä join puol pulloo cocilanaa ja tuhannen päissäni.
Ja join senki jälkee viel viinaa. En suosittele sitä kyl kenellekään, todella idiootti idea tehä näin.
Itekkää en mihinkää soittanu, vaikka melkein ois pitäny. Sain kouristuksia, sydän hakkas tuhatta ja sataa, jalat ja kädet meni tunnottomaks, tosi outo olo, sekava olo, aloin oksentelee sit join vettä ja oksensin taas. Huulet oli niin kuivat on liimautu kiinni toisiinsa. Kamalia sydämmen rytmihäiriöitä..
Siitä on nyt kohta 12 tuntii ja kolme tuntii sain päivällä nukuttua nytkään en pysty nukkumaan ku vaikee hengittää, tuntuu et unohdan hengittää just ku oon nukahtamassa.. pelottaa tosi paljon kädet ja jalat meni tunnottomaks äsken ku koitin nukkuu ja alko pistelee. Epätodellinen olo ja sydän hakkaa miten sattuu taas.
Enkä edes uskalla nukkuu jos hengitys lamaantuu.
Tärisen vieläki ja kylmii ja kuumii aaltoi tulee. Veri ei kierrä kunnolla ja puutuu koko ajan raajat.

Luulen kyl et oisin jo kuollu luulis sen hengityslaman tulevan sillo melkee heti. Nukkua en kuitenkaa nyt uskalla, väsyttää ihan älyttömästi.
No mutta lähinnä vaikka onki vanha viestiketju, ni aika ihme on jos tulis hangityslama noin pienestä määrästä ja vähästä määrästä alkoholia.
Mun tapauksessa on jo ollu aikamoine riski ja noita myrkytysoireita ja ilmeniki itellä.
Onneks vielä hengissä, taas viisaampana.
okei, tässsä vaiheessa haittavuikutukset tulee näkyviin. kuka täysjärkinen ensinnäkin juo puol pulloo pirun cocillanaa alkoholin lisäks? vodka, rommi, viski ajaa saman asian ilman että tulee sydämentykytyksiä/rytmihäiriöitä. ja alkoholin vaikutuksen alaisena just yskä pitäis olla hellittänyt. mutta joo kokemuksen perusteella juo puol pulloo viinii + 0.5l vodkaa ja päälle joku 5-10ml cocillanaa niin yhtään mitään muuta ei tapahdu kuin että alkaa väsyttään. mut siiis peruskäsitys on että jos juo alkoholii alle 10 annosta ja cocillanaa siihen sen 5ml tyyliin 5h sisään niin ei mitään haittavaikutuksii tuu. tosin se cocillanan juominen on tossa vaiheessa ihan turhaa koska sen yskän pitäis olla pois ton alkoholimäärän jälkeen.
 
vierailija
Tämä tulee nyt myöhään, mutta muille tiedoksi: voisit juoda tuota cocillanaa vaikka parinkin oluen kanssa vaikka 20 ml (been there, done that) annostelin hiprakassa väärin. Ei muuta tullut kuin että rupesi väsyttämään. =)

Vattu mitä panikointia....
Just näin. Harmi, kun Sir Ephedrin -yskänlääkettä ei enää valmisteta. Siinä oli potkua. Joku Cocillana… hörppään sitä suoraan pullonsuusta jos yskittää. Tulee aina varmaan se 20-30ml kerralla. Eikä ole kertaakaan edes väsyttänyt edes töissä ollessa.
 

Yhteistyössä