Coca-cola Zero on vissiin suunnattu miehille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Mitä vikaa siinä seksissä on? Sehän on luonnollista. On täällä maailmassa isompiakin murheen aiheita kuin yksi CocaColakonsernin mainonta.

Siis eikö tämä ole keskustelupalsta jossa tuodaan omia mielipiteitä esiin, eikä suurempia murheita? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No tommosta sovinistista paskaa. Cocacola on tommonen Ameriikkalainen tuote, joka mainostaa aina latteilla ja seksistisillä mainoksilla. Nyt ei sentään falloksen (pullon) päästä tursunnut vaahtoa.

Aito feministi?

jep.

No millanen sen mainoksen sitten pitäis olla?

Vois vaik vaihteeks mainostaa muullakin ku seksillä. vaan kun seksi myy ja Cocacola mainostaa aina varman päälle.

Mitä vikaa siinä seksissä on? Sehän on luonnollista. On täällä maailmassa isompiakin murheen aiheita kuin yksi CocaColakonsernin mainonta.

Ei saa kommentoida? Vai? koska on isompiakin murheita? mun mielestä seksi on muutakin kuin hauskanpitoa, siihen sisältyy vastuu. Sitäpaisti seksi on kyllästyttävä aihe mainonnassa kun se on niin käytetty. Mainoksena se ei vaan ole mikään hyvä tai oivaltava.

Pakko kommentoida, vaikkei mainos minua ärsytäkkään, että nuo mainoksen tilanteet ja naiset on kaikkea muuta kun luonnollista, seksi sinällään kyllä mutta EI nuo mainokset eikä niiden antama kuva seksistä/seksikkyydestä...

Sitäpaisti seksi on kyllästyttävä aihe mainonnassa kun se on niin käytetty. Mainoksena se ei vaan ole mikään hyvä tai oivaltava.

Totta.
Seksi mainonnassa on NIIN loppuun kaluttu aihe ettei tosikaan.
Vaikkei seksi mua häiritse, niin silti...joku uudenlainen mainos, ihan erityyppinen, herättää huomion paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis eikö tämä ole keskustelupalsta jossa tuodaan omia mielipiteitä esiin, eikä suurempia murheita? :o

:O

Mä sanoin oman mielipiteeni. Ja se oli tarkoitettu lähinnä kaikille feministeille.

Mun mielestä mainos voi hyvin olla kantaaottava. Tai oikeastaan jokainen mainos jollain tavalla varmaan onkin. Jos olisin mainoksentekijä, haluaisin edistää niitä arvoja, joita itse kannatan. Niihin ei varmaan kuuluisi ihmisen esineellistäminen tai rahan palvonta.

Nykyisin on paljon hyviäkin mainoksia. Oikeastaan tykkään kauheasti katsoa mainoksia ja puhua niistä. Nyt ei tule yhtäkkiä vaan mitään hyvää mainosta mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:O

Mä sanoin oman mielipiteeni. Ja se oli tarkoitettu lähinnä kaikille feministeille.

Mistä päättelet feministien vastustavat seksiä?

Yhteistyössä