CLOTAM, onko kellään kokemusta tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusi"

Vieras
Sain ko. lääkettä pahaan päänsärkyyn ja huimaukseen menkkojen aikana. On kuulemma "naisten päänsärkylääke".
Onko kellään kokemuksia? Auttoiko ja mihin määrättiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23306172:
Sehän vedettiin markkinoilta muutama vuosi sitten...
Tilalle menkkakipuihin on monelle määrätty Litalginia

Tuli takaisin joku aika sitten. Toimii, mulle määrätty migreeniin ja käytän myls menkkakipuihin.

Siis ihan tosi, Litalginia menkkakipuihin? :D Itse käytän myös Litalginia säännöllisesti vatsakipuihin jotka johtuu ihan jostain muusta kuin menkoista.

[QUOTE="harmaa";23306205]Tuli takaisin joku aika sitten. Toimii, mulle määrätty migreeniin ja käytän myls menkkakipuihin.

Siis ihan tosi, Litalginia menkkakipuihin? :D Itse käytän myös Litalginia säännöllisesti vatsakipuihin jotka johtuu ihan jostain muusta kuin menkoista.[/QUOTE]

Joo sellasiin kouristustyyppisiin. Mä makaan päivän vessan lattialla ilman kuuloa ja näköä jos en tajua syödä litalginiani ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23306299:
Joo sellasiin kouristustyyppisiin. Mä makaan päivän vessan lattialla ilman kuuloa ja näköä jos en tajua syödä litalginiani ajoissa.

Mä syön kans kouristuksen omaisiin kipuihin mutta niillä ei ole mitään tekemistä menkkojen kanssa. Mutta kouristuksia tulee kyllä menkkojen aikana useammin. Oletko varma ettei sulla ole ruuansulatuksessa häiriötä, herkkä suolisto tms? Meinaan nuo sun kuvailut on ihan kuin mun suusta :D