Closer -elokuva, kuka katsoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä piditte?

Mulla jäi muutama kohta näkemättä taas..

Mutta aika erikoinen elokuva lopulta, loppua kohden meni vähän maku. Alusta puoleen väliin otteessa pitävä.

Miksi siinä kävi niinkuin kävi, Anna palasi miehensä luo? (jäi näkemättä)

Katsoin jo toiseen kertaan (ekan kerran leffassa).

Joo, se on vähän hankala, jos ei huolella seuraa, kun siinä on niin paljon takaumia.

Mutta lopulta Ashleyn oikea nimi ja koko tarina oli keksittyä (koppas sen sieltä seinältä, mihin se meni silloin ekana päivänä tavattuaan Danin) ja sen oikea nimi olli Jane Jones. Se lähti yksin takas Jenkkilään.

Annan ja ukkonsa jäivät naimisiin. Anna ei ollut kovin onnellinen eikä Dankään. Leffa siis loppui siihen, kun Dan meni takas tuonne aukiolle, mistä leffa vähän niin kuin alkoikin ja tajus, ettei ollu tienny Ashleystä mitään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, kiitos. :)

Juu, takaumia oli paljon. Sen mä näin että lähti takaisin ja että nimi oli sieltä auttajien seinästä otettu..

No sitä enne oli se, kun ne eros siellä hotellissa ja Ashley ei halunnu paljastaa, että oli maannut sen Annan miehen kanssa silloin niiden eron aikana (vaikka Annan mies oli sen jo Danille kertonut). Ja sit niillä tuli riitaa ja lopulta Dan löi sitä. Se oli siinä.

Annasta ja ukostaan ei kerrottu enää sen työpaikkakohtausken (siellä lääkärin vastaanotolla, kun Dan vaati Annaa takas) muuta, kun että ne makas samassa sängyssä, mies nukku ja Anna oli vähän onnettoman näköinen. (tosin mäkään en muista tota kohtaa ihan tarkasti..)

Okei, kiitos :).

Oli ihan kuin käsikirjoitusta olis lyhennetty muutamassa ratkaisevassa paikassa - ei oikein edennyt sujuvasti, mutta ehkä jätettiin katsojan pääteltäväksi/päätettäväksi asioita.

Vai hei, oliko se niin, että se Annan mies valehteli Danille, että olivat olleet Annan kanssa enemmänkin tekemisissä ja sängyssä vaikka tosiasiassa olivat vain sen yhden kerran että Anna sai nimen paperiin?

Kiero heppu oli se lääkäri lopulta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai hei, oliko se niin, että se Annan mies valehteli Danille, että olivat olleet Annan kanssa enemmänkin tekemisissä ja sängyssä vaikka tosiasiassa olivat vain sen yhden kerran että Anna sai nimen paperiin?

Kiero heppu oli se lääkäri lopulta.

Oli. Siis kiero heppu ja teki sen siksi, että ties, ettei Dan pysty sitä sulattamaan.

Mutta siis Ashley sitten lopulta tunnusti kuitenkin, että totta se oli. Se oli oikeasti maannut sen Annan miehen kanssa. Mut vissiin sit Dan ois sen kuitenkin pystyny sulattamaan, mutta ei sitä, että Ashley ei aikonu kertoa siitä sille.

Ja joo, tosiaankin semmoinen leffa, jossa pitää itse vedellä viivoja numeroiden välille, että saa kuvan esiin. :D

Aa, mutta joo, jos se jotain tommostakin sanoi, niin sen se valehteli. Eli osittain puhui totta ja osittain valehteli ...veteli niistä naruista, joista tiesi saavansa "oikean" lopputuloksen. Mutta ei Anna siis mun käsittääkseni ukkonsa kanssa ollu kuin sen kerran, jotta sai nimen paperiin.

Uusimmat

Yhteistyössä