Clomittaret 2014

No, olishan yhdellä follilla voinut muuten lähteä, mutta meillä tosiaan tuli niin pitkä pidättäytymisaika, johtuen mun pitkittyneistä menkoista ja parisuhdeongelmista, ettei se olis ollut järkevää. Yksi tavoite seuraavassa inssissä on myös saada tietoon miehen siittiöiden määrä ja laatu.
 
Äiti74 pahoittelut. :(

Täällä tänään bongattu ovis eli nyt

dpo0
Kyllä on taas kivutki sitä luokkaa että ovuloidaan.
Viime kierrolla mä alkasin testaileen kp8 ja pysyvän hymiön testiin sain kp15.
Tässä kierrossa aloitin testailun kp11, eli toissa päivänä. Sillon ei tullu edes sitä vilkkuvaa hymiöö, joten en testannut eilen. Tänään odotin vilkkuvaa hymiöö mut tuliki se pysyvä hymiö, eli nyt kp13.
On se kyllä ihana tunne saada ovistestiin hymiö, pelkästään jo sen takia että saa sen positiivisen edes johonkin testiin
 
Clomittaret 2014

Perjantai 5.9.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Miukula: ..........31/28............YK1..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
Haaveilija0........28/>40..........ya06/2012.......x.lz................pco,1.lapsi,30+v
Ellie_88........... 26/27-30.......ya02/2013........t+lz+pu............1.lapsi,pco
heirii...............14/26-30.............ya07/2013.........2.c..............32v, 2.lapsi
Äiti74..............11/27-30.......ya05/2012.........3.lz+l ...........2.lapsi,40v
Suvipilvi: .........7/31............ya11/2012........3.c...............1.lapsi,31v
Tikkerituu........ 6/30-35...........yk1.......1..cx2+m+t...........34v, 2.lapsi, pcos
Hannuliini........??/30-40..........ya08/2011......m+lz+mp........pco, 1. lapsi,25v

Taustalle jääneet ??:
Ärripurri40.......??/28.............ya04/2011........2.c.................2.lapsi,40v
Hipsunpöpsy......??/26-32.....ya11/2011........2.lz,m,pr........2.lapsi,ovl
Caro87: ..........??/28.............ya09/2013........4.lz...............pco,1.lapsi,26v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Yritys10, Kaktuspiikki83



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
haaveilija0......dpo 11
heirii...............dpo 1
Äiti74.............dpo 0



dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Heirii, et bongasit oviksen!

Itse pistin eilen Pregnylin, ja vatsaakin nippailee, ni kai se on ovis nyt tänään (viimeistään kai sit huomen aamulla, pitää tutkailla oloja). En ehtinyt aamulla tekeen mitään ovistestiä, teempä vaikka päivällä tai töitten jälkeen.
 
äiti74 Voi ei tuota teidän "kotitilannetta". Välillä kyllä tuntuu, että miehet eivät kyllä ymmärrä tätä lapsettomuuden kokonaisvaltaisuutta. Tai ainakin meillä mies aina välillä sanoo, että unohda nyt muutamiksi päiviksi koko juttu. Juupa, juu... tosi helppoa tuo unohtaminen kun päivittäin syö vitamiineja x10 jotka vois auttaa ja laskee päiviä, että mikä vaihe milloinkin on menossa.
Sitten toinen juttu... olen ollut siinä luulossa, että jos on laittanut pregnylin niin ovistesti näyttää automaattisesti plussaa. Näin mulle ainakin klinikalta sanottiin, että sen jälkeen on turha testailla. Olenkohan ymmärtänyt väärin..?
Omaa napaa: täällä tosiaan dpo 11 ja päätin, että sunnuntaina testaan, jos menkat ei ole alkan. Tällä hetkellä ei ole mitän oireita menkkojen alkamisesta, mutta ei myöskään raskaudesta joten oireettomana viikonlopun viettoon. Alkukierron innostus, nyt olen raskaana on taas muuttunut olomuotoon: 'mä en saa koskaan lapsia...yhyy'. Ehkä tämä siis voisi merkitä menkkojen alkamista.
 
Oot ihan oikeassa haaveilija0, näinhän se on. Irtoaa se solu kuitenkin 36 tunnin aikana ja varmaan testi näyttäs plussaa. Eilen oli niin sekava päivä. Olisi pitänyt siis testata ennen sitä pregnylin laittoa, että olis nähnyt onko se tuloillaan ihan itekseen (niinku lääkäri väitti), vaikka olisinhan mä sen piikin pistänyt siitä huolimatta. Jotenkin on niin utelias luonne ja tikkuihin pissiminen on jo niin normaali osa arkea :LOL:

No voi ei, ei saa epätoivon nostaa päätään! Pitää odottaa ne menkat (ja uskon, että jossain sopukassa vielä on se ajatus, et jos kuitenkin). Olen niin monta tarinaa lukenut, missä oireet tulee vasta plussan jälkeen ja se plussa vasta kun menkat myöhässä. Mut itsekin sorrun aina testaamaan ajoissa, koska eihän sitä sitten voi kellään kertoa kuinka aikaisin se plussa tulee jos ei sitä testaa.
 
Äiti 74: Harmi kun et päässyt inssiin. :( Ootteko saanut riitoja selvitettyä sen verran että ootte pystyneet peittoja heiluttelemaan? Kyllä nää lapsettomuusasiat varmasti aiheuttaa kitkaa parisuhteeseen. Vaikuttavat niin moneen asiaan. En uskonut aikaisemmin, että lapsettomuus voi olla näinkin rankkaa. Ei sitä tajua ennen kuin se osuu omalle kohdalle.

Haaveilija: Toivottavasti sunnuntaina saisit plussan! Vai onko jo vuoto alkanut?

Heiri: Onnea ovisplussasta, toivottavasti tästä kierrosta sulle tulisi myös toinen plussa! :)

Itse kävin eilen siellä ensimmäisessä inssissä. Aika nopea ja kivuton operaatio oli. Toivottavasti onnistuisi. Limakalvo oli ohut, mutta lääkäri sanoi että on nähnyt raskautumisia samanlaisilla limakalvoilla. Ultrassa ei enää näkynyt munarakkuloita, että kaippa ne oli lähtenyt jatkamaan matkaa. Ainakin aamulla heräsin koviin vatsakipuihin. Miehen siittiöt olivat taas priimaa kamaa, lääkärikin käski kehua miestä :) Jotain hyvää siis :) Lääkäri määräsi lugesteron tukemaan raskautumista ton limakalvon takia. Vasta kotona huomasin kun tutustuin lääkkeeseen, että se sisältää pähkinää. Olen jonkin verran allerginen ja tämä lukee kyllä mun tiedoissa mutta lääkäri ei ollut huomannut. Jouduin soittelee takas polille ja onneksi lääkäri oli vielä paikalla. Sain sitten vaihtoehtoisen geelilääkkeen lugen tilalle (nimeä en just muista), jota rupian tänään laittamaan. Nyt vaan pitää jännätä pari viikkoa, 19.9 pitääs testiä tehdä.. :) Seuraavaan mahdolliseen kiertoon mulle tulee letrot ja menopur. Menopur ton ohuen limakalvon takia..
 
Rakas ystäväni laittoi mulle kesällä viestillä alla olevan tekstin pätkän. Hän laittoi viestin koska olin kertonut pahasta olostani ja yritti myös kannustaa jatkamaan vaikeuksista huolimatta. Tämä ystävä on niitä harvoja jotka tietävät meidän tilanteestamme. Viestin saaminen tuntui hyvältä. Haluankin jakaa sen teidän kanssa. Yritetään jaksaa vaikeuksista huolimatta! Ei anneta periksi! <3 Toisella tapaa tämä lapsettomuus asia on saanut mut tuntemaan monta kertaa itseni pieneksi ja onnettomaksi, mutta toisaalta nämä vaikeudet ja vastoinkäymiset ovat myös muuttaneet mua vahvemmaksi.. Vieläkin jaksan uskoa, että vaikeuksien kautta mennään voittoon!

"Mutta Niiskuneiti oli löytänyt ensimmäisen rohkean krookuksen nenännipukan. Se oli pistänyt esille lämpöisestä maasta eteläisen ikkunan alla eikä ollut vielä edes vihreä.
- Pannaan lasi sen päälle, Niiskuneiti sanoi. Siten se selviää kylmästä yöstä.
- Älä pane, sanoi Muumipeikko. Anna sen selvitä miten parhaiten taitaa. Minä luulen, että se selviää paremmin, jos sillä on vähän vaikeuksia."
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan kaikille!

Ellie88: Ihanan viestin sait ystävältäsi. :)

Äiti74: Toivottavasti teidän ongelmat ratkeaa ja saatte intoa yrittää. Kyllä tämä lapsettomuus hajottaa. Ja kokemuksesta voin sanoa, että ei se herkkua parisuhteelle tee. :/

Mulla käynnistyi uusikierto maanantaina. Eli nyt menossa kp 6 ja 3 päivää tamofeneja otettu. Outoa taas tässä kierron alussa on, että mulla tuli kunnon vuotoa vain 2 päivää. yleensä vuotaa enemmän 4 pv ja sit alkaa hiipua. Nyt otin vielä tupla-annoksen terolutia, kun lääkäri meinasi, että viimeksi ei olis limakalvo kunnol vuotanut pois. Tiedä nyt sit meneekö tämä kierto taas harakoille, kun vuoto oli niin laimee.
No mutta lääkärille on aika 12.9, niin näkee miten lääkkeet on tehonnut.

Mulle vois siis päivittää: Miukula kp 6/28, yk 2, metforen, tamofen, puregon, pregnyl, lugesteron, 2 lapsi

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja tsemppiä hoitoihin ja piinailuun!

 
Vähän on kirjoittelut jääneet, ei ole huvittanut :(
Mulla menossa nyt 3. Letrozol kierto, eilen tuikkasin Pregnylin ja tänään on kp 19. Ovista en saanut bongattua,joten lekuri antoi takarajaksi pistokselle tuon eilisen.
KUN ensikiertoon mennään, annostuksena Letrot 1+2+1+2+1, ei vaikutusta enää yhdellä tabulla.
On tää niin raskasta ja maistuu ihan puulle koko homma.
 
No niin... ei se mun comeback sitten tuottanut tulosta eli viimeinen letrokierto ei saanut raskautta alulle. Tänään kp 1, eilen jo tiesin menkkojen alkavan yön/aamun aikana. Eilisen illan surin tilannetta, kun olin yksin kotona mutta tänään päätin olla reipas. Miehellä ens viikolla suuria työjuttuja edessä ja päätin olla urhea sekä tukea miestä. Aika hyvin olen onnistunut... aika rauhallinen mieli itselläni tämän suhteen. Ehkä inssit ovat ne meidän hoitomuoto, toivotaan ainakin näin.
Tsemppiä tosi paljon kaikille, koittakaas saada plussalista taas päivitettyä. :) Käyn aina silloin tällöin varmasti lukaisemassa ketjua, mutta siirryn "aktiiviseksi" tuonne inseminaatioketjuun.
 
Clomittaret 2014

Maanantai 8.9.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Ellie_88........... 29/27-30.......ya02/2013........t+lz+pu............1.lapsi,pco
Hipsunpöpsy......21/26-32.....ya11/2011........3.lz,pr........2.lapsi,ovl
heirii...............17/26-30.............ya07/2013.........2.c..............32v, 2.lapsi
Äiti74..............14/27-30.......ya05/2012.........3.lz+pr ...........2.lapsi,40v
Suvipilvi: .........10/31............ya11/2012........3.c...............1.lapsi,31v
Tikkerituu........ 9/30-35...........yk1.......1..cx2+m+t...........34v, 2.lapsi, pcos
Miukula: ..........8/28............YK2..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
Hannuliini........3/30-40..........ya08/2011.....m+mp+pr........pco, 1. lapsi,25v

Taustalle jääneet ??:
Ärripurri40.......??/28.............ya04/2011........2.c.................2.lapsi,40v
Caro87: ..........??/28.............ya09/2013........4.lz...............pco,1.lapsi,26v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Yritys10, Kaktuspiikki83



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
heirii...............dpo 4
Äiti74.............dpo 2
ellie_88..........dpo 2



dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää alkavaa viikkoa! Lista päivitetty, toivottavasti tiedot vastaa totuutta.

ellie, oliko sulla siis inssissä folit jo irronnut? Oliko siellä useampi folli, tiedätkö? Sä et mitään pregnyliä pistänyt missään kohdassa? Kiva kuulla, et inssi ei tuntunut missään. Mä itse mietin tuota lugesteronia. Mulla olis resepti, ja lääkäri sanoi et on ihan oma asia haluanko käyttää. Se pitää kyllä välivuodot veks, mutta on niin hankalakäyttöinen.

Hipsunpöpsy, pystyn samaistumaan ajatuksiisi. Maistuu kyllä aika ajoin ihan puulta, eikä jaksaisi vatvoa asiaa koko ajan. Hienoa, et oot saanut pidettyä palstataukoa, tekis varmaan hyvää itsellekin. Tsemppiä nyt, kyllä niitä ihmeitä tapahtuu.

Miukula, toivotaan, et lääkärillä olis vaan hyviä uutisia kerrottavana. Perjantaihin on vielä aikaa vaikka miten.

Haaveilija0: Voi surku kun ei taaskaan tärpännyt. Onneksi inssit on vielä suht "helppoja" hoitoja. Toivotaan et simppoja kun vähän avitetaan, niin se toivottu tulos sieltä tulee heti ekasta laakista!

).(
Mitä ihmettä, dpo2 ja vuotoa? Joka sisältää hyytymiä. Ja enemmän kuin vain paperiin. Kyllä on taas aika outoa. Mua on muutenkin huimannut jo pari kolme viikkoa... onkohan mulla joku paha vika. Oon noita kaikkia vitskuja ottanut ja sitä DHEA:ta. Voiskohan tuo viimeisin aiheuttaa jotain tällästä... No tiedän et täällä ei oo kokemusta varmaankaan kellään. Taas siis pregnylistä tasan 36 tuntia ja kyllä oli taas oviskipuja sen verran, että buranaa nassuun :( Vaikka vaan yksi folli :O Erittäin outoa on kaikki.
 
Oudolta kuulostaa tuo vuoto Äitiseiskanelonen, toivottavasti se on jotain ohimenevää ja harmitonta. Oviskivut on mullakin ollu aikamoiset ainakin ne 2 todistettavaa kertaa kun olen ovuloinut eli se ei liene kovin harvinaista.

Toivottavasti Haaveilija0 inssi on sitten se teidän juttu, tsemppiä jatkoon!

Kyllä se Hipsunpöpsy varmasti aurinko sinnekin vielä paistaa. Mutta tiedän kyllä ton turhautumisen. Itsellä ei ole ollut vastetta välillä edes 3 tabletilla/päivä clomeja. Kyllä sitä silloin suututtaa kun kroppa ei toimi. Mua lääkäri kyllä silloin lohdutti että pistoksilla saadaan follit kasvamaan aina kun vaaan löydetään oikean annostus eli vaihtoehtoja on kyllä olemassa.

Mulla on Miukulan kanssa vähän sama huoli limiksestä, kunnon vuoto vaan 2 päivää (alla 10vrk Primolut 3 tabl/vrk). Mutta ei se kai auta kun uskoa että limakalvo pystyi tuollakin vuodolla uusiutumaan...

Tsemppiä ellie_88 piinapäiviin, kiva kuulla että inssi oli aikalailla kivuton, ajoituskin oli sitten ihan nappi jos oviskivut oli samana aamuna!

ON: huomenna pitäs kai alkaa oviksen bongailuun, usko siihen että ovuloisin pelkillä clomeilla on kyllä aika vähäinen mutta katsotaan. Vähän jännittää sekin ettei mulla ole ultria ollenkaan, rahaahan siinä säästyy aikalailla kun yksityisellä ollaan hoidossa mutta toisaalta ei sitten tiedä yhtään millainen vaste noille lääkkeille on :confused:
 
Huomasin tutun nimimerkin, niin oli pakko tulla sanoon moikat Tikkerituulle. :) Hurjasti tsemppiä kakkosen yritykseen! :)

Myös kaikille muillekin hurjasti voimia hoitojen parissa. Itsekin olen vanha Clomitar. Tuli kokeiltua tabletti- ja pistoslääkkeet, metut, inssit, yms. Lopulta vasta 1.IVF:n/3.PAS:sin avulla saatiin raskaus alkuun ja nyt menossa rv 28+3. Joten älkää luovuttako, mahdollisuuksia on! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tikkerituu
Kiitti tsemppareille! Kyllä se olisi jo auringon aika näyttäytyä täällä paskakasassa.. kyllä tää niin tuskaa. Hikoilen kuin mielipuolinen, aamukahvin juotuani alkaa hien valuminen ja kestää siihen saakka että pääsen illalla suihkuun. Mahaa kouristelee ja on löysällä. Samanlainen olo, kuin menkkojen edellä. Toki, kiertopäivähän mulla on jo 20+ että kyllä kai ne sieltä pian tulevat.
Alavatsassa on samanlainen olo, kuin onnistuneessa raskaudessa, kun paikat venyivät. On tuo Letrozol+ Pregnyl-kombo aika helmi näiden oireiden suhteen.

Kauanko teillä muilla Pregnyl on näkynyt raskaustestissä? Viimeksi kun käytin sitä, testasin pistopäivää seuraavasta päivästä varmaan viikon eteenpäin ja plussaa näyttí. Nyt testasin eilen (3päivää pistosta) eikä näkynyt mitää, ei siis yhtään mitään! Samat testit käytössä.
 
Hipsunpöpsy, tässä copy-paste mun Pregnyl testistä. puolet pienempi annos näkyy siis 33tuntia vähemmän aikaa.... mulla on myös ollut maha jokseenkin löysällä, se siis voi johtua tosta pregnylistä, aaaaa....
Mutta outoa jos pregnyl ei sitten toisinaan näykään testeissä :O
****
Itse otin 10000IU torstai iltana 15.5. R-testit tein Sofi ovistesti liuskoilla (Herkkyys 25 mlU/ml HCG) ja teen testit aamuisin.
4,5 päivää --> selkeä viiva (tein testin aamulla). Ovistikussa liki plussa.
5,5 päivää --> haamu
6,5 päivää --> haamu (samanlainen kuin eilen)
7,5 päivää --> haamujen haamu (näkyy väriä, ei viivaa)
8,5 päivää --> haamujen haamu (näkyy väriä, ei viivaa)
9,5 päivää--> Ei enää tunnistettavasti väriä. Joku tarkkasilmäinen voi ehkä jotain havaita, minä en

ps. dpo2 vuoto oli sitten ohimenevää. kai se sit oli ovisvuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
Äiti 74: Inssissä lääkäri katto noi munasarjat ja siel ei enää näkynyt niitä johtofolleja mitä oli edellisellä kerralla. Ja tuolloin inssi aamuna mulla oli kovat vatsakivut. Näitä kipuja lääkäri piti hyvänä.. Eli kai follit sitten oli irronnut hyvään aikaan. Vasemmalla piti olla 1 kunnon johtofolli ja oikealla 1 hieman pienempi mutta muita rakkuloita suurempi. Mitens siellä piinailut? Ilmeisesti se outo vuoto meni ohi?

Tikkerituu: kiitos tsempeistä! Täällä mä piinailen vielä yli viikon. :) :) Oootko onnistunut bongaan ovista?

Itsellä tosiaan piinapäivät jatkuu ens viikon perjantaille 19.9 asti.. Jotenkin mulla on sellainen olo ettei tämä ensimmäinen inssi tuottanut tulosta. Valmistelen siis itseäni negatiivisen raskaustestin vastaanottamiseen.. enpähän ainakaan pety niin kovaa :)

Hipsunpöpsy Mulla kanssa toi pregnyl ei näkynyt raskaustestissä enää pistospäivän jälkeen viidentenä päivänä.. Jolloin testailin ihan huvikseni.. Nyt en sen jälkeen ole testaillut.
 
Viimeksi muokattu:
ellie, toivotaan, että nuo kadonneet follit seilaili sen verran kauan matkallaan, että simpat ehti tekeytyä hedelmöittymiskykyisiksi. Itse saattaisin olla hieman huolissani, tuliko tehtyä liian myöhään. Toivottavasti plussaat, niin voit todistaa tuonkin huolen turhaksi. Tsemppiä.

Mä oon kuulostellut oireita, mutta ei oikeen mitään ole :( Se dpo2 vuoto tosiaan loppui siltä päivältä siihen yhteen kertaan. Seuraavana päivänä oli yhdellä wc kerralla limaa joka oli aika tummaa/punaruskeaa. Ja nyt eilen oli samanlaista limaa havaittavissa. Sieltäköhän se limakalvo vaan alkaa pikkuhiljaa rapistua. Mitään kiinnittymiseen viittavaa ei ole ollut (eilen tosin vihlaisi pari sekuntia vasemmalta munasarjan kohtaa), mutta ei mitään kramppeja eikä kiinnittymisvuodon tapaistakaan. Rinnat ei tunnu miltään ja on alkaneet taas "lässähtää". Olishan tässä pari päivää aikaa, josko se suunta vielä kääntyy, mutta paree vaan asennoitua siihen samaan tulokseen kuin aiemminkin.

Mä kyllä ihmettelen teidän pregnyl kokemuksia. Kun se on ihan fakta, että se aine puolittuu 33h välein. Eikä teillä sit mennyt piikistä ihan kaikkea ainetta sisään?? Tai sitte testit ei oo ollu ihan tasalaatuisia.
 

Yhteistyössä