Clomittaret 2012

Paljon onnea Ambro! Ihana kuulla iloisia uutisia!

Mulla ovulaatiotesti on näyttänyt joka kerta 2-3 pvää positiivistä ja nyt tässä kierrossa testasin kaksi pvää (la aamu ja su ilta) ja oltiin aviomiehen kanssa niiiiiin innoissaan hymynaamasta.. Ovulaation jälkeen kivut kuitenkin jäivät (jopa pahenivat ovulaatiota edeltäneistä) ja on kestänyt aika tasaisesti tähän pvään asti.. Noh, aloin itse ottaa lämpöjä viikko sitten ja ihmettelin aluksi, miksi aamulämpö on niin matala ja oivalsin aika pian, että ovulaatioplussasta huolimatta sieltä ei ollutkaan mitään irronnut. Lääkäri soittaa tänään tuloksia ja oon ihan paniikissa, vaikka tiedän, että se vahvistaa mun epäilyt.. Eli ensi kiertoon (kun se joskus alkaa) sitten toivottavasti jotain lisäapua kuin clomit, ettei niitä tarvitse syödä turhaan..

Ootteko muut miten aktiivisesti ottanu lämpöä? Luin siitä clomiselosteesta, että jos lämpö ei laske niin raskaus on alkanut.. Joten se innosti tähän joka aamu klo 7.00 rumbaan, heh.. Mulla lämpö laski viime kuussa noin 4 pvää ennen tätiä, Eli tiesin lopputuloksen jo aika aikaisin! Ja ainiin, en oo kierron alussa ottanu lämpöö ollenkaan vaan vasta kun hymynaama näkyi..

Kivaa alkanutta viikkoa ja paljon plussia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
titiuu85, toivottavasti lääkäriltä tulisi kuitenkin hyviä uutisia. Tämmöiset asiat vaan stressaa niin kauheesti. Mäkin sain hymynaaman viime kierrossa testiin, mutta lämmöt ei noussut. Keväällä/alkukesästä jaksoin mitata aamulämpöjä suht tunnollisesti, mutta kun huomasin, että pco:n ja ovuloimattomuuden takia käyrät oli aikamoista siksakkia ja selkeetä lämpöhuippua ei ollut havaittavissa, niin se sitten vähän jäi siihen. Tässä kierrossa kun oli lääkkeiden avustamana ekaa kertaa mahdollisuudet ovikseen, niin mittailin alkukierrosta muutamana iltana ja lämmöt oli 36,3-36,5 luokkaa. Eilen mittasin taas illalla ja mittari näytti 37 astetta. Vielä en uskalla iloita, kun se oli nyt vaan yksittäinen mittaus. Täytyy mitata uudestaan taas tänään. Viimeistään torstain progesteronikoe kertoo totuuden. Se taitaa olla juuri tuo progesteroni, joka sen lämmön nostaa? Sitä sanotaan, jos lämmöt pysyy ylhäällä vähintään 18 päivää oviksesta, raskaus on hyvin todennäköinen.
 
Voi hurja, kun on tapahtunut paljon... Täällä on oltu nettipimennossa: /

Ambrolle hurjasti onnea! :heart:

Tervetuloa minunkin puolesta uudet mukaan! :wave:

Mulle voi tälle päivälle päivittää kp5 ja 2.clomi

Alkohan ne menkat sit torstaina:( Kestivät tosin vaan kaksi päivää, eikä edes kovin runsaina :confused: Oisko clomien aiheuttamaa? Yleensä reilumpi vuoto kestää jotain 3-4 päivää...
 
Pikakirjoitus.
Ambro: Nyt ne täydelliset onnittelut!!!!! :flower:

Mulla kans laitettii pregnyl, kun en oo ovuloinut ilmeisesti juuri koskaan..
Mutta:

Kertokaa rakkaat kanssa sisaret, nyt siis dpo 13. Mulla ei oo IKINÄ alkanu ilman primoja menkat ennen 32 ja tässä kierrossa siis EI oo käytössä primoja. Ja nyt näyttää tuhrua??? Voiko se täti olla näin ajoissa??? *itkupotkuraivari*
Ja töihin pitäis mennä tätä miettimään, huh...

Mä en niiiiiiiiiiiin jaksa!!!
Sori, mut tunteiluttaa.
 
Nonni! Luulin, että lääkärin soitto olis siinä mielessä positiivinen, että vaikka ovulaatiota ei ois tapahtunu, niin se määräis jotain lisädroppeja, jotta clomit ei menis ihan hukkaan... Eli en siis hymynaamoista huolimatta ovuloinut tässä kierrossa ja joudun pitää taukokierron clomeista ja sen lisäksi joudun odottaa vielä kaksi viikkoa ennen kuin alotan terolutit (jos ei siinä vaiheessa ala uusi kierto itsestään).. Aaarg, tätä surun määrää! :'(

On muuten hämmentävää, miten mielialat vaihtelee kuun eri vaiheessa.. Kun taas tuli ovulaatiohymynaama niin olin jotenki ihan maailman onnellisin (edes joku testi joskus positiivinen), nyt oon taas ihan allapäin ja tuntuu, että tästä ei tuu mitään.. Onneksi aviomies on kuitenkin ihanan kannustava ja luottavainen tän projektin suhteen! Ja täältä saa lukea ihania ilouutisia, nekin kannustaa! Ja tietysti se, että saa purkaa tuntojaan tänne, kun tästä projektista ei tosissaan lähipiirissä tiedetä.. Kiitos siis kaikille teille, tää tsemppaa tosi paljon!
 
Voi harmi, titiuu85! :( Noi mielialanvaihtelut on tosi tuttuja täälläkin. Oon kuin mikäkin tuuliviiri. Jonain hetkenä on ihan maailman paras fiilis ja sitten taas hetken päästä tullaan alas ja vauhdilla. Yritä jaksaa! :hug:
 
ai joo niistä useemman päivän ovisplussista vielä... mulla irtos (taas) ainaki kaks munasolua ainakin tuntemusten mukaan ja plussaa näytti viikon verran :rolleyes: mulla jääny kans kivut oviksen(ten) jälkeen päälle... nyt yli viikon kipuillu. muutenki tässä kierrossa harvinaisen kovat oviskivut. mistä lienee johtuu. mä nyt en kuuluis edes tänne kirjottelee kun ei clomit ainakaan vielä käytössä, mut täällä on tuttuja niin kiva kirjottaa. kerran clomitar, aina clomitar :confused:
 
vauvaton, kirjoittele vaan täällä. :) En mäkään virallisesti ole clomitar, kun en niitä käytäkään. Mulla siis anazolit käytössä. Ehkä siellä kroppa alkaa toimia hienosti, kun kunnon oviskivutkin on. :)

ON: Piti sitten heti mitata lämmöt kun pääsin kotiin. Tasan 37,0 näytti tänäänkin, kuten eilenkin (normaali iltalämpö noin 36,5). Koska oviskivut loppui lauantai iltana ja lämmöt oli jo koholla sunnuntai iltana, niin veikkaan että ovis olisi sitten ollut lauantaina. :) Sunnuntain jälkeen on kuitenkin ollut pientä jomotusta oikealla puolella, joten jomotteliskohan keltarauhanen siä. :rolleyes: Toivottavasti verikoe vahvistais mun tuntemukset. Kyllä nyt on pitkät piinapäivät tulossa!
 
Folliultrassa käyty. Limakalvo 11 mm ja yksi lupaavan näköinen johtofolli joka soikea, kooltaan 14x19 mm. Nyt vielä kasvatellaan pari päivää Gonal-F:llä ja sitten irrotetaan Pregnylillä.

Raskaus toiveena, mutta jos ei ala niin sitten tieni vie endometrioosi leikkaukseen alkuvuodesta.
 
En muista olenko sua onnitellut Ambro, mutta paljon onnea plussasta. :flower:

Hienot ultrakuulumiset toivounelma! Kumpa välttäisit koko endoleikkauksen. Raskaus kuivattaisi senkin.

Vieläkään en pääse teitä hyvästelemään (onneksi), kun tilanne harvinaisen epäselvä täällä. Itsenäisyyspäivänä tein siis sen negatestin. Perjantaina alkoi vuoto, mutta vielä tähänkään päivään mennessä menkat ei ole kunnolla alkaneet. Välillä olin jo ilman lugeja, kun luulin, että peli oli täysin selvä. Nyt olen niitä syönyt taas ja vuoto on hävinnyt kokonaan. Vain lugen mukana tulee vähän vanhaa verta. Sunnuntaiaamuna sain testiin negan tain aivan haamun poikasen, kun onneton vielä kävin yöllä kaksi kertaa vessassa. Testiä ennen pidätystä tuli vain 2,5 tuntia. Huomisaamu sitten kertoo lopullisen totuuden. Pitäkää peukkuja. Ei mulla varsinaisesti raskausoireita ole, mutta aina sitä pitää toivoa yllä viimeiseen asti.
 
vauvaton mä oon samaa mieltä kun Hydrangea eli että kirjottele vaan ihmeessä täällä:)
Tuntus tyhmältä että jonkun pitäs jättää ketju jos esim. lääkkeet vaihtuu tai vaikkei
lääkkeitä enää käyttäs, kun tavoite kun kuitenkin sama.

toivounelma onnea folliultran uutisista!

Pettunia mä toivon kovasti mukana ja pidän peukkuja!!
 


keskiviikko 12.12.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


10kaks...............kp54/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp46/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Sarppa-71..........kp36/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Pettunia.............kp33/28-35........ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
Unja-O...............kp33/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
Titiuu85............ kp33/30-32........ya06/12............................. 2.clomi
Alma*................kp33/28-34.........yv2............................3. clomi x2
luna_82.............kp31/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
Neppu_..............kp30/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp24/26-44...........yk10................1. anazol (+terot)
hanzku_91.........kp24/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp21/??...............yv2................................4.femar
Angela...............kp20/28-32..........yv8................................1.clomi
Heipa….............kp17/18-?……….....ya11/11…….............tauko (clomit)
toivounelma.......kp13/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus
NiQ...................kp8/26-48..........yk9..............2. clomit+metut+terot
Seemi................kp7/28-41.........ya11/09.............................2.clomi


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another


Piinailijat
Slartibart dpo 29
Pettunia dpo 19
Neppu dpo 15
luna_82 dpo 11
hanzku_91 dpo 10
Hydrangea dpo 4
skorppari82 dpo 4


Ghostbusters



PLUSSANNEET

joulukuu:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko
JeNski91....22.11....Kp29/27-28 .....?.........2.clomi kierto km jälkeen
PikkuJellona..27.11..kp30/28..ya 10/2010..6. clomi+pregnyl+1. inssi
Pamsku..........27.11.....?.......................?................?

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

 
Viimeksi muokattu:
Vauvaton: Mullaki (jos tää tuhru ny sitä meinaa) ni vaihtuu lääkkeet ja täällä ajattelin pysyä =D
Toivounelma: Onnea folliultran johdosta!
Titiuu: Se on suuri onni, että on mies joka jaksaa tukea <3
Pettunia: Mutta mitä se sun pieni tuhru ois voinu olla. Mitään ideoita? Voi kun mullaki pysyis vaan tollassena pikku tuhruna.. Tsemiä sulle, varsinkin jos pikku haamu jo näkyi <3 Ja pidetään peukkuja.

Oon lukenut, että suurimmalla osalla clomit myöhentää kiertoa. Entä teil?
 
toivounelma, hienoja ultrakuulumisia! Tärppionnea. :)

Pettunia, kuulostaa lupaavalta. Pidän peukut pystyssä. :)

Neppu, täällä pysyt jos lääkket vaihtuu tai sitten siirryt odottajiin. ;)

Ja sitten taas omaa napaa. Tänään aamulla kun nousin sängystä alkoi kauheat menkkakivut! Vessassa käydessä paperiin tuli pari tippaa verta! :( Kivut kesti vajaan 10 min. Nyt en oo uskaltanut käydä vessassa tarkistamassa mikä on tilanne. Taitaa sitten jäädä luteaalivaihe todella lyhyeksi, jos tästä alkoi menkat. :( Kiinnittymisvuoto voisi olla kyseessä, jos dpo:t olisi viikon verran enemmän, mutta tänään vasta dpo 3. Mielestäni olisin tähän väliin ansainnut yrityksen ekan normaalin kierron, mutta ei sitten...
 
Seemi multakin voimia uuteen kiertoon!:/

titiuulle voimia! Toivottavasti uusi kierto alkaisi mahd pian että tarviis mahd. vähän ootella
uutta yritystä.

Neppu voi höh:( onko vuoto jatkunu?

Hydrangea kurjaa! toivottavasti vuoto ei jatku ja oli jotain harmitonta esikiinnitysvuotoa!
 
Varmaan vähän riippuu lähtökohdista miten clomit toimii.. mullahan ei vuotoa näkynyt ilman teroja, mutta clomien kanssa kun tuli ovis, niin tuli vuotokin. Mitään tiputteluja ei mulla ollut kertaakaan clomien aikana ja kiertokin näytti säännöllistyvän hyvin clomikuurin aikana.

Hydra, voi kurja jos se täti nyt sinne kurvaa :hug:
Voimia myös kaikille muillekin uuteen kiertoon joutuneille.

Muistan sen tuskan kun täti tuli.. jotenkin kun olin varma, että meillä olisi clomit raskauden aikaan tuonut. Ja kuinka se alkoikaan ahdistamaan kun alkoi clomikierrot vähenemään.

Paljon tsemppiä ja jaksamista teille muruset :heart:

Ambro 4+5
 
Hei,

Mulla luget piti vuodon aika hyvin poissa Hydrangea. Vai olikohan niin, että joku pienen pieni vuoto tuli jossain dpo6 paikkeilla tässä tokassa pistoskierrossa.

Kiitos tsempeistä. Negahan se sieltä tuli testiin tänä aamuna. Eli se oli tämän lorun loppu meidän kohdalla. Kaksi vuotta yritystä riitti, nyt on aika kääntää ajatus muuhun. Meillä on jo kaksi lasta, joten katastrofi tämä ei ole. Teille lapsettomille toivon todella sitä, että pian sen oman nyytin saisitte syliin. Minut voi siis poistaa kokonaan listoilta.

Kaikkea hyvää teille kaikille, kiitos verstaistuesta, jota olen täällä saanut.:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: another ja vauvaton
mulle tuli tänään ne paperit sieltä tyksistä aika menee helmikuun lopulle ennen kuin sinne päästään. Kovasti onnea kaikille plussailleen, nyt pitäis sit aloittaa kunnon painonpudotus spurtti et sais muutaman kilon pois ennen tota helmikkuta..
 
Pettunia: isohalaus. Kaikkea hyvää sinulle! Jospa vielä joskus kolmas toiveenne toteutuisi. (Kliseistä, tiedetään joo)
Hannuliini: Tsemiä painonpudotukseen =D
Ja Hyd: vOI HARmi ): Halaus!

(Luna) Ja omaa napaa: Hassua. Tää päivä pistäny ajatukset ihan sekaisin. Tai no ei. Negahan sieltä huomen aamulla kuitenkin tulee, MUTTA nyt tää päivä on ollu sillai että iha pienenpienenpieni tippa tullu 2 kertaa ku oiiiiiiikein pyyhkii. Varsinkin päivällä. Mutta nyt illalla ei väenvänkäämälläkään mitään. HÄ? Voisko tää olla jotain muuta ku menkat? Tai sit tää vaan alkaa tällaisel tiputtelul. No, aamullapa se testistä kai selviää. Että jee. (Ei kai vaan vähä pessimistinen asenne?)

Mut hei vielä pitää sanoa, että tänä aamuna kun töissä nopeasti luin vastauksianne, ni jotenki mua helpotti teidän kommentit paljon enemmän (ja toi Lunan kysymys) kun parin oman kaverin kommentit. Hassua.
 

Yhteistyössä