Clomittaret 2012

Oho! Mites multa on tämmöinen ryhmä mennyt ihan ohi. Täällähän on kanssasisaria vaikka kuinka monta. Ilmoittaudun myös mukaan. :)

Meillä on menossa nyt yrityskerta 31. Kaksi viimeisintä on olleet inssejä. Femaria söin nyt kahdeksannen kerran, eli meillä oli kuusi Femar-kiertoa koti-inseminaatioissa mukana. Käytössä myös Pregnyl irroituspiikkinä. Mulla on pco, kierto heittää paljon (17-47 vrk), nyt se on pyörinyt pari kk siinä n. 32vrk:n kieppeillä. Tämän kierron inssi tehty klinikalla kp20, eli torstaina.

Naisen kanssa olen naimisissa ja koti-inssejä takana siis sen kaksi ja puoli vuotta tulevien isien kanssa. Jokainen ovulaatio tikutettu, joten lääkärin mielestä lähes täysin verrattavissa "normaaliin yrittämiseen".
Eli eli...

Unja-O, kp23/32, yk31, 8.Femar+Pregnyl+inssi(kp20)
 
Tervetuloa Unja mukaan :)

On testattu ja on oloja ja unia ja ties mitä..
rsfu:n testiin tuli tänään viivanpaikka tai joku haamujen esiäiti, mutta enpä mä hirveästi uskalla tuulettaa tai muutakaan.. Yritän kovasti asennoitua tuohon alkuviikkoon jolloin tädin pitäisi tulla käymään.

Jotenkin helpottunut olo, ettei ensi kierrossa tarvitse yrittää yrittämällä ja siksi että "lääkäri käskee". Katoo nyt miten käy sitten tammikuun kierron kanssa että mennäänkö takaisin hoitoihin vaiko ei? Tietty voishan se olla "fiksua" heti tammikuusta alkaa kerryttämään kelakorvauksia niin että katto täyttyis..
 
Tervetuloa minunki puolesta uusille! Kiva, että meitä on näin paljon vaikka toisaalta ei olekaan yhtään kiva. Kenenkään puolesta. Tätä kun ei toivo edes pahimmalle vihamielelleen...

Ambro: Nyt peukut pystyssä, eiköhän se siitä vahvistu =) Onks sulla siis ny monesko päivä irrotuspiikistä?
Ja skorpparille peukut ultraan =)

Ja niin, kun pregnyl pistetty 7 päivää sitten, niin mikähän olis mun dpo?!?! (kun enhän mä mitään ovista tuntenu...)
 
Tervetuloa Unja ja hanzku!

Jenski hurjasti onnea!!

Hydrangea kyselit sitä mun annostusta niin nyt söin joka toinen päivä kaks ja joka toinen päivä
yhen 2+1+2+1+2. Tiedän sun tunteen eli ymmärrän hyvin ton että ei huvita toivoa liikoja:S
Mutta toivon että saisit yllättyä kans positiivisesti!

Neppu Tikkerituu tossa kirjotteli että piikkipäivä on -1, eli oisko sulla tänään sit dpo 6?
Jos viime sunnuntaina pistit.
Mua pistettiin perjantaina eli mulla on tänään dpo 1, jeejee!:)

Ambrosia toivottavasti haamujen esiäiti vahvistuu isoäidiksi, siitä äidiks sitten haamuks ja
sit plussaks!!!:)
 


maanantai 3.12.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


10kaks...............kp45/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp37/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Ambrosia85........kp28/26-32........ya10/10/yk23.........Gonal + ovitrelle
Seemi................kp28/28-41.......ya11/09.............................1.clomi
NiQ....................kp28/26-48.......yk8..................clomit+metut+terot
Sarppa-71..........kp27/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Pettunia.............kp24/28-35........ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
Unja-O...............kp24/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
luna_82.............kp22/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
Neppu_..............kp21/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp15/26-44...........yk10................1. anazol (+terot)
hanzku_91.........kp15/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp12/??...............yv2................................4.femar
Angela...............kp11/28-32..........yv8................................1.clomi
toivounelma.......kp4/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another


Piinailijat
Slartibart dpo 20
NiQ dpo 12
Seemi dpo 12
Ambrosia85 dpo 12
Pettunia dpo 10
Neppu dpo 6
luna_82 dpo 2
hanzku_91 dpo 1


Ghostbusters



PLUSSANNEET

joulukuu:

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko
JeNski91....22.11....Kp29/27-28 .....?.........2.clomi kierto km jälkeen
PikkuJellona..27.11..kp30/28..ya 10/2010..6. clomi+pregnyl+1. inssi
Pamsku..........27.11.....?.......................?................?

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listan huomiselle, ilmoitelkaa jos jotain meni pieleen:)
Unja-O en lisänny sua viä piinailijoihin kun en tiedä millon sulle pregnyl pistettiin, eli
mikä dpo huomenna?
hanzku ja Neppu, teidät lisäsin ja koitin laskee dpon oikein:)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Unja-O ja Hanzku.

Ambrosia, hetikö huomenna uutta testiä kehiin?

Skorpparille peukut pystyssä huomiselle. Noissa hymiöissä pitäisi kyllä olla sellanen peukut pystyssä kuva.

Ainiin ja Jenskille tietysti onnittelut plussasta!

Mä testailen vasta torstaina. Vapaapäivänä on sitten mukava joko iloita tai surra ihan rauhassa.
 
En jotenkaa huomannutka tota tikkerituun viestiä. Luin ehkä liian nopeesti, ku oli niin paljo viestejä tullu =D
Luna: Kiitti!!! Eli siis ku pistettiin maanantaina, tiistai oli niinko nolla päivä, eli tänään sunnuntaina siis dpo 5 (huh, vasta...)
Eli siis laita vaik tiistaille sit 7 (=
Kiitooos!
 
Mulla on nyt (maanantaina) ymmärtääkseni dpo5. Sain tässä kierrossa oviksen ilman Pregnyliä, lääkäri ohjeisti pistämään to, jollei hymynaamaa näy. Hymynaama tuli keskiviikkona, joten inssi tehtiin torstaina. :) Näiden kahdeksan Femar-kierron aikana oon nyt saanut kahdesti ovulaation ilman Pregnyliä. Ekan kerran kierrossa kaksi ja nyt kasissa.
 
Unja-O ja Hanzku tervetuloa joukkoon mukaan!

Ambrolle peukut ja varpaat pystyssä, että haamusta tulisi kunnon viiva!

skorppari ihana, et sait hyviä uutisia!

ON: Eipä enää suurempia tuntemuksia ole suuntaan tai toiseen. Vähän on sellanen olo, et tääkin kierto olis menny kankkulan kaivoon : / Kolme viimeisintä kiertoa ollu 29, 33, 29, joten aletaan olla niillä päivillä... Odottelen lopummalle viikkoa.

Mites NIQin laita, testailitko viikonloppuna?
 
Kiitos kaikille :)

Luna:eek:ikein meni dpo :)

Peukkuja kaikille piinailijoille <3

Tänää ollu tosi kipeä toisen munasarjan kohdalta että jos ei näillä kivuilla irtoa munasolu nii ei sitte millää. Onko muilla tullut clomien myötä hirvittävät oviskivut?
 
Mulla kyllä clomit sai aikaan oviksen ja sen myötä kivut:) Aiemmin en juurikaan mitään tuntenut oviksen aikoihin. Mut nyt eka clomikierto ja todella kipeitä juilintoja ja vihlaisuja oviksen aikaan. Tuli vielä alkuyöstä, ni ei pystyny nukkumaan... Kesti jotain pari tuntia ja sit ei mitään. Tunne oli sellanen, et todellakin jotain tapahtu:D
 
Noi ovistuntemukset kiinnostais myös minuakin. Moni täällä on kertoillut, että yleensä tuntee oviksen tosi selvästi. Entä onko teillä minkälaisia tuntemuksia ennen ovista/folliultraa? Osaatteko omista tuntemuksista (esim. nippailut) päätellä, kasvaako siellä folli/folleja?

Tätä omaa oireettomuuttani tässä vain murehdin. Lääkäri tosin sanoi, että ei niitä tuntemuksia tarvikaan olla, että siellä jotain tapahtuisi. Mutta kun ovuloimattomissakin kierrossa ollut enemmän tuntemuksia ja nippailuja kuin nyt.

Miehen kanssa tästä projektista myös puhuttiin viikonloppuna ja se sanoi, että mun ei tarvitse olla murheissani sellaisesta asiasta johon en voi vaikuttaa. Sanoi, että tää on meidän yhteinen projekti ja tää ottaa sen ajan minkä ottaa. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Hydra Mä viimeksi kysyin gyneltä, että onko sillä jotain merkitystä että tuntuuko missää vai ei siihen että kasvaako siellä folleja. Lääkäri vaan nauroi että ei ole. Mulla ei ollu tuntunut tässä ekassa Clomikierrossa yhtään mitään, ei lääkkeiden sivuoireita eikä mitää nippailuja. Silti oli kaksi hienoa follia kasvanut :) Ja ihana mies sulla, toi on niin totta että niihin asioihin mihin ei itse voi vaikuttaa niin ei kannattaisi murehtiakaan (tosin taitaa olla meidän naisten perusluonne se, että aina pitää silti murehtia jotain... :D )

Itse oviskivuista, mulla oli noin vuorokausi irrotuspiikista ihan hirvittävä paineentunne alavatsalla. Ei tehnyt mieli mennä edes vessaan, kun jo pissaaminenkin tuntui ihan hirveeltä. Muuta kipuilua en tuntenut oviksen aikaan.

Skorpparilla aivan mahtavia ultrauutisia! :hug: huippua!

Hanzku ja Unja tervetuloa joukkoon :flower:

Toivotaan, että Ambrolle tulee pian oikein mahtavan hieno plussa! :heart:

Seemi testasin mä lauantaina ihan tyylipuhtaan negan. Nyt on kaksi päivää pistänyt tosi ikävästi tuonne kohdun kohdille, ja aina kun tekee jotain äkkinäistä niin repäsee ilkeästi. TOSIN mä en uskalla testata enää ku oon ihan varma että se on niin nega taas. Laauntainakin meinasi mennä ihan koko päivä pilalle siitä negasta. huoh! Koska sä testaat?
 
NiQ voi itku :hug: Mut eihän sitä vielä tiedä... Toivotaan, et olis vaan ollu liian aikasta! Negan testaaminen on kyllä ihan syvältä, vaikka siihen olevinaan asennoituskin.

Itte testailen to tai pe, jos ei menkat ala ennen sitä. Mut ei oo oikein mitään menkkoihinkaan liittyvää oiretta. Eikä tosin oo tullu vielä se oviksen jälkeinen kuiva kausikaan:LOL:
 
Mulla ei tosiaan minkäänlaisia oireita missään vaiheessa ovulaatioon liittyen. Ei lääkkeillä eikä ilman.

Seemin "epäkuivakausi" vaikuttaa tosi lupaavalta.

Hinot ultrakuulumiset Skorppari!

Mitäs kuuluikaan Slartibartille? Entä 10kaks. Vieläkö käyt meitä lukemassa? Oletko päässyt jo uuteen kiertoon? Toivottavasti muut asiat ovat alkaneet suttaantua.
 

Yhteistyössä