Aniit: mikäköhän miehellä on päällimmäinen ajatus siitä miksei insseihin? voin silti kuvitella et sit jos se tilanne meillä tulee eteen nii ei se mikää helppo juttu omallenikaan oo. välillä vaa ku eniten kiukuttaa niin tekis mieli huutaa miehelle että mitä h******ä siinä mariset, naisellehan nää kaikki toimenpiteet joudutaan tekemään!!!! meillä silti miestä risoo ehkä se, kun tää lapsettomuus on koko ajan tavalla tai toisella puheissa ja osa jokapäivästä elämää. ehkä sunkin mies Aniit pelkää että miten elämä sitten inssien aikaan vielä muuttuis, kun se nytkin on jo tällaista...
mun mies on ottanu kaiken tosi hyvin mutta enemmänkin sais aiheesta mun kanssa keskustella. ja siitä miltä tää kaikki tuntuu.
Toiveajatus: joo, hyvin kasvo yks johtofolli ekassakin clomikierrossa, mut ovulaatiota ei tapahtunut siltikään. siks oon niin skeptinen. ja just tota olin kans miettiny, et miksei mun tilanteessa sais vaan pregnyliä avuksi, mun gyne oli sitä mieltä, että sitä käytettäs vaan inssin yhteydessä, ja että irrotus on niin kemiallinen, että onko irrotettava munasolu sitten kuitenkaan "valmis". en tie, pregnylin haluisin kyllä kokeilla, mutta eipä tässä oo enää ku pari kiertoo jäljellä clomeja. Niin, ja tosta ovistestailusta, jos sulla on monirakkulaiset munasarjat, on mahdollista että testit ei toimi ihan niinkuin pitäis. muista kuitenkin, että ovis on monella vasta oletettua myöhemmin, ja kierron pituus clomeilla voi joko lyhentyä tai sitten pidentyä! pidän peukkuja että kohta näkys kaks yhtä paksua viivaa!!!
Vauva haaveissa: kiitos hintatiedosta
yllättävän edullinen oli, jos vertaa esim. yksityisellä tehtyihin alun verikokeisiin jotka makso 195 euroo!!
olis kyllä joskus tosi mielenkiintosta tavata tän ketjun ihmiset isolla porukalla, saatas kaikki "kasvot"
toki asutaan varmaan ihan eri puolilla maata mutta olis ihan mielenkiintonen ajatus että sais tavata monia ihmisiä joilla on samat ongelmat! meillä kun kaveripiiri vaan sikiää sikiämistään, eikä oikeen varmaan ymmärrä mitä tää meidän kohdalla oikeesti on.