Vauvaton sulle paljon paljon voimahaleja. Toisinaan on erittäin vaikee edes koittaa olla positiivinen. Onneksi yleensä osuu kuitenkin edes jokunen parempi päiväkin joukkoon. Mä olen miettiny kanssa tota karppaamista...tai oikeestaan sinnepäin. Jos saisi edes jonkin verran sokereita vähennettyä ruokavaliosta niin siitä saattais olla apua. Karkkia ja kaikkea herkkua menee mulla ihan törkeet määrät :O Olen kyllä normaalipainoinen mutta ei sellainen sokerimäärä voi tehdä enää hyvää. Mutta kun joku kertoisi miten se vähentäminen onnistuu ihan oikeesti
Nana hyvä juu että sai nuo tulokset selväksi itsellekin. Nyt pääsee sit taas asiassa eteenpäin ajatuksissakin.
Tänne ei tällä hetkellä kummempia. Lääkärin mukaan torstaina pitäisi mennä ottamaan hormoniverikokeet mistä näkee onko ovis tapahtunu ihan oikeesti sitten. Ihan hyvä juttu, vaikka saattaakin tipauttaa mut toiveista alas rytinällä koska testin mukaan ovis olis ollu. Mutta jos tulee ikäviä tuloksia niin tiedänpä ettei noihin testeihin niin kovin luota. Mutta katsotaan.
Nana hyvä juu että sai nuo tulokset selväksi itsellekin. Nyt pääsee sit taas asiassa eteenpäin ajatuksissakin.
Tänne ei tällä hetkellä kummempia. Lääkärin mukaan torstaina pitäisi mennä ottamaan hormoniverikokeet mistä näkee onko ovis tapahtunu ihan oikeesti sitten. Ihan hyvä juttu, vaikka saattaakin tipauttaa mut toiveista alas rytinällä koska testin mukaan ovis olis ollu. Mutta jos tulee ikäviä tuloksia niin tiedänpä ettei noihin testeihin niin kovin luota. Mutta katsotaan.