Clomittaret 2012



tiistai 27.11.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


10kaks...............kp39/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp31/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
PikkuJellona........kp30/28............ya9/10...............6. clomi + ovitrelle
Toivounelma.......kp27/28-32.......ya 5/09.....................tutkimustauko
Ambrosia85........kp22/26-32.......ya10/10/yk23.........Gonal + ovitrelle
Seemi................kp22/28-41.......ya11/09.............................1.clomi
NiQ....................kp22/26-48.......yk8...................clomit+metut+terot
Sarppa-71..........kp21/28-30........ya 04/2011..........................tauko
Pettunia.............kp18/28-35.......ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
luna_82.............kp16/~34...........ya 03/2012.......................3. clomi
Neppu_..............kp15/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp9/26-44...........yk10..................1. anazol (+terot)
skorppari82........kp6/??...............yv2.................................4.femar


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Pamsku, Töpöhäntä, another


Piinailijat
Slartibart dpo 14
NiQ dpo 6
Seemi dpo 6
Ambrosia85 dpo 6
Pettunia dpo 4


Ghostbusters



PLUSSANNEET

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

 
NiQ
Seemi, en mä muuten noin aikaisin testaisi, mutta ne pikkujoulut. Enkä mä pystyisi ottaa alkoo yhtään jos en olisi testannut. Esikoisesta plussasin dpo10. Luna mulle ainakin gyne sanoi että "pistä pregnyl heti kun pääset kotiin, yhdyntää tänään, huomenna ja ylihuomenna". Sanoi vielä että se pian piikin jälkeinen aikakin on tärkeä, jos munasolu karkaakin ennen aikojaan. Eli en mä ainakaan luottaisi yhtään siihen, että mun munasolu tuntis kellon ja tietäis lähtee just 36h päästä reissuilleen :D simpathan kun elelee sen kolmekin päivää hyvin :) on: mulla on tullu tänään tissit ihan älyttömän kipeeks..
 
Viimeksi muokattu:
Luna: Lekuri sanoi, että piikki tänään. Huomen illalla ja ke pupuilua. Mutta,
NIQ: Siis yhdyntään heti piikin jälkeenkin??!! Toivottavast ehdit ny vastata... (ko oot vissiin online)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
neppu, yritin laittaa vastata sun yv:n mutta ku oon tällä kännyllä niin onnistumisprosentti ei oo ihan sata. mulle tosiaan gyne sanoi että heti kolmena peråkkäisenä päivänä. voi toki olla että jostain syystä sun gyne antoi eri ohjeet. onko teillä miehen simppoja tutkittu? kum ainakin vissiin jos on jotain häikkää simpoissa niin silloinhan usein tulee kielto ettei edes joka päivä saisi satseja ruikkia..
 




Mä en tiedä mitä sanoa... Meni hermot eilen, ku menkat ei alkanu. Ihmettelin vaan tyynen rauhallisesti, ku koko päivänä ei maistunu kahvi, ku normaalisti juon sitä aika hulluna, ja sitte tuli joku kummallinen pesänrakennusvietti, ku ostelin monen vuoden edestä jouluvaloja ja koristelin asuntoa.

Tissit on ollu kipeemmät ku koskaan ja muutenki on ollu kummallinen olo. En tiedä johtuuko tää flunssa tästä, mutta flunssan oireita on ollu viime torstaista lähtien, olin pari päivää saikullakin.

Voiko tää olla totta..? Ja voiko tämä kestää..?
 
Plussa tuli siis kp30.
Kiitos kaikille, jotka tsemppas mun eilises hermoromahdukses! :heart: Meinasin, etten testiä tee ennen ku parin päivän päästä, mutta aattelin sit, että onpa ainaki tiedossa, etten oo raskaana.
Mutta ei se mennykää ihan niin.
Voi jestas mikä olo..
 
Hydrangea: Sekin vaihtoehto kävi heti aamulla mielessä kieltämättä :) Molemmin todettiin, että se olisi pelkästään positiivista :) Mutta kun vain kaikki menisi hyvin.. :heart:

Myin just hermostuksissani pojan vanhat vauvanvaatteet pois, kun ajattelin, ettei niillä ole enää mitään virkaa.. Uusia uskallan ostaa varmaan puolen vuoden päästä..
Jännä miten en pojan kanssa osannut pelätä ollenkaan.

Onneksi oli lääkäri väärässä... onneksi.. :)
 
onnea pikkuJellona! siitä on kohta kuukausi kun siellä gynellä kävin ja enkö oo vieläkään saanut mitään papereita sieltä tyksistä, toivon mukaan tulis ne paperit vielä tän vuoden puolella et vähän tietäis et miten tästä eteenpäin, mulla tuli vuoto primojen kanssa arvaatkaa olinko kipeä? tuntus välillä et joku repii mun kohtua irti ja välillä kipu oli ihan nivusissa asti, ens viikolla pitäis alottaa uus 10 päivän primokuuri et olis edes vähän säännölliset nää mun vuodot.
 
Hei vaan! Kirjottelinkin jo pari kuukautta takaperin, mutta nyt alkaa oleen se vaihe, että otetaan clomit ensi kiertoon mukaan. Aukkarissa on käyty ja tuubat aukinaisiksi todettu, muutenkin kaikki kunnossa kohdussa. Miehellä vasta-aineita simpoissa (eli osa tarttuu toisiinsa) muuten kyllä tarpeeksi hyviä ja vikkeliä nuijapäitä, mulla ovulaatio-ongelma pitkän kierron vuoksi -ei kuitenkaan pco. Oltais päästy suoraan inssiin, mut päätettiin yrittää ensi kierto pelkillä clomeilla kun inssi ois todennäköisesti ajoittunut joulupyhille ja lisäksi se tehdään toisella paikkakunnalla, johon 300km matkaa. Lisäksi meillä on viime keväältä keskeytynyt keskenmeno rv11. Toivottavasti pääsen pian teidän mukaan listalle?

Löysimpä tämmöisen artikkelin:
BBC: Lääkärit varoittavat greipin ja lääkkeiden vaarallisesta yhdistelmästä - Lääkkeet - Elämä - Helsingin Sanomat

Toimiikkohan greippi clomin kanssakin näin hurjasti? :O

Gallup: Semmonenki tuli vielä mieleen, että onko kiertonne lyhentynyt clomien ja aikaisemman oviksen ansiosta? Täällä viimeisin kierto oli 58 päivää :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei, mullahan ei vuotoa ennen clomeja tullut ellen syönyt teroja (ikinä en jaksanut odottaa mahdottoman pitkään, vaan joskus kp 60 rupesin viimeistään teroja syömään).

Clomien aikana kierto oli ~30pv (ovis kp16-17) ja myös clomien jälkeen kierto ollut samana pituinen (~30pv). Nyt eka pistoskierto ja ovis bongattu kp 16 joten saapi nähdä kuink käy.

PikkuJellonallahan oli varsinainen yllätys :heart:
 
Miramei, tervetuloa mukaan joukkoon! :wave: Kerro, kun haluat listalle, niin luna_82 tai mä lisätään sut. :) Aika hurja juttu tuosta greipistä. Itse tein päätöksen, että tämä kierto mennään puhtaasti lääketieteeseen uskoen ja unohdan kaikki poppakonstit ja muun "hömpän" (ei siis greippimehua, Gelee Royalea, vadelmanlehtiteetä, yms. tähän kiertoon). Tuossa listalla oli syöpälääkkeet ja käyttämäni anazolit on alunperin rintasyövän hoidossa käytetty lääke, joten täytyy varmaan olla jatkossa varovainen greipin kanssa, varmuuden vuoksi.
 
Ambro mukava kuulla, että sulla asiat edistyy ja toivon mukaan pian tärppi kävis! Oonkin miettinyt mitä sinulle kuuluu kun tuo esikoista yrittämään -ketju kuivui kasaan..

Kiitos Hydrangea! Minä ilmoittelen :) Minustakin todella yllättävä tuo artikkeli :O En ois uskonut, että hedelmillä voi olla moinen teho. Itsekkin taidan jättää greipit muille ens kuussa, ettei tarvi koko jalkapallojoukkuetta synnyttää :D Vaikken panis pahaksi vaikka kaksoset tulisikin. Suvusta löytyy useammat. Joo, kannattee kyllä olla varovainen! Ois ollu asiallista julkistaa kaikki kyseiset lääkeaineet artikkelin yhteydessä.
 
Tervetuloa Miramei mukaan!
Mulla menossa eka clomikierto, et vaikea sanoa miten käy. Tosin ei mulla nyt ihan älyttömän pitkiä nuo kierrot oo ollukaan.

Ambro joko testailit? Entä NiQ?

ON: Mä oon ollu parina päivänä tosi kiukkunen ja tiuskinu miehelle, ihan sama mitä se on sanonut:ashamed: Ärsyttää itteenikin, kun en oo mikään kiukkupussi!:p
 
NiQ
Seemi Mä äsken testasin negan, eli 8 päivää Pregnylistä on kaikki jo poistunut :) Ootko sä testannut irrotuspiikin poistumista? Koskas sulla on testipäivä?

Galluppiin Mulla kans eka clomikierto, ja mun kiertohäiriöt on johtunut ovuloimattomuudesta, joten uskoisin että jos Clomeilla saa vastaisuudessakin oviksen aikaan niin kierrotkin pysyy ihan ohjaksissa :)

On: Ihanaa olla kotona ja oman tietokoneen ääressä, on toi kännykällä selailu kyllä niin rasittavaa, mutta pakko näköjään tulla silti tänne kurkkiin :) Tissit on älyttömän arat edelleen. Ärsyttää, kun toiveet tähän ekaan kiertoon on aika korkealla. Sieltä on aina niin pitkä matka alas...
 
Onpas täällä ahkeraa kirjoittelua, ihanaa! =)

Niq: On tutkittu simpat. Lääkäri sanoi, että hyvää kamaa.. Mutta olin erimieltä. Jos viite arvo on 4< ja meil oli 4, ni eikai ne ny nii hyviä oo.. Mut sun kommentista, varmistettii eilis iltanenki :D
Mullaki tässä kierrossa toiveet jotenki yltiökorkeella. Ikinä ennen ollu tällaisia tuntemuksia, että jotain vois oikeesti tapahtua (siis kahteen vuoteen!! ooh..) Ja voi sitä päivää, jos menkat alkaa... Vaikka siihen on vielä piiiiiiiiiiiiiitkä aika.
Eli sullahan on nyt niin, että jos plussaa pukkaa ni ei voi enää johtua pregnylistä(?)

Kannattaisko siis kokeilla testeillä niin kauan (esim. 9 päiväst lähtien), jolloin pregnyl ei enää näkyis ja sit alkais testailee oikeeta plussaa. Eihän se voi hävitä ja sit taas tulla... Vois varmistaa samal sitä alkon ottoa ens lauantaille...



PikkuJellone: IHANAA ja mahtavaa!! Onnea onnea onnea!!!!

Ja vielä tsemiä piinailijoille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä