clomit ja terot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas yritetään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on nyt tähän mennessä määrätty Clomien kanssa Teroluteja, mutta asiaa katsotaan joka kierto uudelleen. Riippuen siitä miten hyvin ovuloin. Lääkärin mukaan jos ovuloin kovin myöhään tai ei synny kunnollista munarakkulaa ni kannattaa syödä Teroluteja, jottei menkkojen alkaminen viivästyisi liikaa.

mulle ei kans menkat meinaa tulla tai tulevat mutta viipyvät aika kauan. miten teillä on määrätty clomien syönti sillon 3 vai myöhemmin aloitettavaksi? entä terot?

Minulle Clomit on määrätty kp:nä 3-7. Ja teroluteja olen tähän mennessä syönyt kp:nä 20-24. Mulle on määrätty Terolutit aloitettavaksi noin myöhään, koska olen tähän mennessä ovuloinut niin myöhään ja lääkärin mukaan on parempi aloittaa Terolutit vasta ovuloinnin jälkeen. Normaalistihan Terolutit määrätään kp:ksi 15-24. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 11:57 miranda-81 kirjoitti:
Minulle Clomit on määrätty kp:nä 3-7. Ja teroluteja olen tähän mennessä syönyt kp:nä 20-24. Mulle on määrätty Terolutit aloitettavaksi noin myöhään, koska olen tähän mennessä ovuloinut niin myöhään ja lääkärin mukaan on parempi aloittaa Terolutit vasta ovuloinnin jälkeen. Normaalistihan Terolutit määrätään kp:ksi 15-24. =)

Mä uskon että todella moni ottaa terot "väärään" aikaan. Eihän ole mitenkään loogista että keltarauhasta alkais muodostua ennen muniksen irtoamista, ja keltarauhastahan terot on...ja todella harva ovuloi just kpvä14. Mulla ei tuonut tulosta kun oli terot kpvä14-25, clomeista huolimatta ovis tapahtui kpvä17-22, sitten kun ajoitin terot niin että kpvä17 tikutin oviksen ja aloitin terot vasta kpvä20 niin sainkin sitten kpvä29 kokea plussaamisen ihmeen :heart: , eli eka kierrolla kun terot ajoitettiin ovikseni mukaan =)

APUA! Osaako kukaan neuvoa. Syön tällä hetkellä Teroja ja niitä on vielä kaksi jäljellä eli tämän päivän ja huomisen lääke. Ja menkat alkoi tänään. Jatkanko silti terojen syömistä vai lopetanko?

Uusimmat

Yhteistyössä