Clomit ja ovulaatiokivut

Mites, kun söin tässä ensimmäisen clomikuurin (3-7) ja pari päivää lopetuksen jälkeen oli ihan kamalat ovulaatiokivut..tai ainakin ovulaatiokipujen oletin niiden olevan, mutta kaiken järjen mukaan minun ei pitäisi silloin vielä ovuloida (kp 9).
Tein siihen syssyyn ovulaatiotestinkin, kun asia niin paljon vaivasi, mutta ainakaan se ei positiivista näyttänyt.

Se virallinen kysymykseni taisi olla, että voiko clomi aiheuttaa tuollaista ylimääräistä kipuilua vai voiko se aikaistaa ovista noin älyttömästi? ..vai voiko kenties kärsiä ovulaatiokivuista jo reippaasti etukäteen.. :p
 
Minulla kivut alkavat myös aikaisin (syön kanssa kp3-7). Ne vain pahenevat koko ajan, ovispäivänä ei tahdo päästä kävelemäänkään. Tuntuu, että maha räjähtää.
Plussan testiin olen saanut kp13-14/27-30.
Vaikka clomit tuntuu toimivan, ei ne silti heti sitä toivottua plussaa ole tuoneet.

*jälkikäteen* profiilistasi tutkin, että meillä melko samanlainen tilanne, pikkumurut saman ikäisiä ja kakkosta 'pitkään' kuumeiltu.
Että moro kohtalokamu :wave:
 
Minulla nyt menossa kp14, eikä ovistestissä mitään viitteitä ovikseen.. silti kyllä jotain kipuilua.
Jos en saa ollenkaan koko kierrossa ovistestiin plussaa, niin pitäiskö heti kysellä lääkäriltä annostuksen nostoa vai yrittää vaan uudelleen?
 
Et vissiin ole ultrassa käynyt? Tuleeko ovis luomusti säännöllisesti? Mitään en osaa sanoa tuohon annostuksen nostamiseen, itse syön yhtä pilleriä.
Kantsii vissiin pirauttaa lääkärille jos et tosiaankaan sitä plussaa saa.
 
Mulla piti olla ultra kp10,mutta tietty osu justiinsa pyhiksi :headwall:
Niin..lieneekö nuo kaikki testitkään ihan aina oikeassa..? jos sitä yrittäis kipujen yllyttämänä kuitenkin pupuilla :)
Mulla ei tuosta luomu oviksesta ole mitään tietoa, koska en ikinä tikuilla seurannut.. luulin kyllä tulevan (ihan omien tuntemusten mukaan), mutta sitten ennen clomien antoa lääkäri ultrasi ja totesi, ettei ainakaan siinä kierrossa ollut munat kehittynyt niin kuin olisi pitänyt siihen kierron aikaan nähden. Että jäi itsellenikin vähän epäselväksi, että ovuloinko ollenkaan vai vasta tosi myöhään. Olikohan kovin sekava viesti :whistle:
 

Yhteistyössä