Clomifenit ja ovulaatio.

Elikäs kp 8-13 pupuiltiin ahkerasti.
Nyt tein ovulaatiotestin joka näytti plussaa eli kp 15.
Kipuja ollu eilisestä saakka, maha tulessa ja selkääkin polttelee, tissit arat.

Mahdollisesti huomenna kp 16 ois mahdollisuus pöllytellä peittoja.

Onko mitään mahdollisuuksia, että ois voinu raskaasi tulla?

Mulla poika 5v. joka Clomeilla alkunsa saanut ja kuulemma just kp 14.
 
Mä oon ihan pihalla. Netistä en löydä mitään mikä vastais mun ajatuksiin ja kysymyksiin :D

Mut nää kivut on jotain ihan kamalaa. Tietty otan positiivisena nämä kivut ja ovisplussan.

Mut jos tosiaan ovis oiskin vasta tulossa niin ei tässä ois vielä hätää?
 
Vähän nyt asiaa sivuten tungen tähän ketjuun hankalan asiani kanssa.

Eli itsekkin nyt Clomeja syön ekaa kuuria. Yksi lapsi jo saanut alkunsa Clomeilla 2.kierrosta. Nyt siis toiveissa toinen. Oviksesta eilen tasan 14 päivää, piti testata, mutta aamulla tulikin pyyhkiessä veristä limaa, ajattelin että nyt ne menkat alkavat luomusti ja jätin testin tekemättä. Mutta ei hieman vaaleanpunaista vaan tullut pyyhkiessä, mutta siinäpä ne. Voisinko kuitenkin olla raskaana, vai mitä ihmettä tämä vuoto oli? Ei varmaankaan menkoiksi ainakaan voi laskea.

Selvennän siis, että menkkani eivät ole tulleet luomusti kuin parin hassun kerran. Jollei mitään tapahdu, testaan to aamulla ja soitan sitten lääkäriin, että mitenkäs jatkoa...
 
Nyt mä oon ihan pihalla :D

Eli ovulaatiotestihän näytti plussaa maanantaina. Ovulaatiokivut alkoivat sunnuntaina ja jatkuvat edelleen. Viluttaa, väsyttää, tissit kipeät.

Aamulla pissalla käydessä huomasin paperissa ihan selvän limatulpan. Oikeastaan muuten ei ole selvää kananmunamaista limaa tullut mutta nyt sitten tuo klöntti. :D

Mitäs tää nyt sitten tarkoittaa? Onko ovulaatio mahdollisesti vasta nyt?
 
Eipä sitä vuotoa sit tullut ja testi näytti yllätyksekseni positiivista to aamulla. Nyt sitten kuukautisista laskettuna rv 5+5, mutta tuosta ovulaatiosta laskettuna vasta 5+0. Huomenna jo neuvola, jotta pääsen varhaisultraan.

Mulla oli ekasta raskaudesta ja myös tässä oli samat oireet, viikko ovulaatiosta mahdotonta vilutusta ja väsymystä... Joten tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussasta :D

Mulla nyt oletetusta ovulaatiosta joku 8 päivää. Vatsaa nipistelee ja tulee vilunväreitä.
Kamalaa tää odottelu.

Esikoisesta iski armoton väsymys jo ennen plussaa mut nyt ei väsytä sen enempää, kuin normaalistikaan :D
 

Yhteistyössä