Clomifenistä kysymyksiä

Minulla on 2 ihanaa lasta,jotka molemmat saanut alkunsa clomifenien avustuksella.
Nyt on haaveissa ja yrityksessä kolmas lapsi,ja jälleen clomifenit käytössä. Olen nyt syönyt niitä 2 kiertoa. Ensimmäinen kierto meni 1tabl/päivä. Progesteronikokeissa arvo 17,eli heikko. Lääkäri nosti annokseni 2tabl/pv,jonka söin toisella kierrolla. Jälleen menin progesteronikokeisiin,ja arvo OLI LASKENUT 1,7 eli todella huono. Miten voi käydä noin? Itse ajattelisin että kun annosta nostetaan niin myös tehokkuus nousee?! Nyt laskettiin sitten jälleen annos 1tabl/päivä,ja iteltä jotenki toivo lopahti koska eihän tuolla 1tabl ollut mitn vaikutusta :/ Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia? En taida itekseni uskaltaa napsia tuota 2tabl,koska lääkäri laski annosta?

Kiitos vastauksista!!!! :hug:
 
Ei varmaan kannata ottaa kahta tablettia, jos lääkäri on annosta laskenut. Meilläkin esikoinen sai alkunsa clomeilla ja nyt yritetään toista. Ekassa kierrossa otin yhden clomin kp5-9 ja progesteroni oli 1.... toisessa kierrossa otin sitten kaksi ja silloin arvo oli 34. Ei kuitenkaan tärpännyt ja nyt otan clomeja kolmatta kiertoa. Mulla on clomeilla pitkät kierrot, nyt oli 36 päivää. Normaalisti en ovuloi ollenkaan.
 
Joo niin aattelin että ei sitä uskalla itse nostaa annosta. Vaikka jotenki turhauttavalta se tuntuu kun on jo nostettu 2 tabl kun 1 ei auttanut ja nyt laskettiin takas siihen 1 :/
Mutta tehdäänpä nyt vain niinku lääkäri määrää ja toivotaan plussaonnea!!! Sinulle myöskin :heart:
 

Yhteistyössä