Mulla todettiin viime kesänä PCO ja ovuloimattomuus ja sain siihen clomit nousevin annoksin. Koska mulla on todella pitkä kierto, kiertoja ehti tulla vain 4 6kk:n aikana. Aloitus oli heti 2 tbl kp 3-7 ja viimeisessä kierrossa 4 tbl/pv kp 3-7. Seurantaultrissa ei kertaakaan näkynyt kunnollista johtofollikkelia ja lääkäri totesi, ettei clomeista ole apua ja kirjoitti lähetteen keskussairaalan lapsettomuuspolille.
Viimeinen clomikierto (vm 20.12.) venyi ja paukkui, ultrassa kp 14 ei näkynyt mitään. Kuitenkin vihdoin 19.2. (kp 59) plussasin. Pidän plussaa ""puoliluomuna"", vaikka virallisesti olikin vielä clomikierto kyseessä. Ovulaatio on tapahtunut tod. näk. vasta kp 35 tienoilla ja raskausviikkoja uskon nyt olevan 6-7. Viikon päästä ultrassa selviää.
Yritykseen meillä kului 1v 4kk. Nyt vaan toivotaan ja jännätään, että kaikki menee hyvin (=
Äippä: Olipa kiva kuulla, että ""kakkonen"" tärppäsi niin helposti. Olen muualtakin kuullut, että raskaus ja synnytys usein parantaa hormonitoimintaa ja sitä kautta PCOta. Vaikka täällä vasta esikoinen aluillaan tulossa, niin on jo mietityttänyt, joutuuko tähän rumbaan joskus uudelleen.
Ja alkuperäiselle plussatuulia.