CLOMIFEN JA KESKENMENO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotirokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotirokki

Vieras
Hei kaikki joilla kokemusta clomifenista!

Minulla oli nyt ekaa kertaa käytössä clomit ja terot, heti tärppäsi! Sain kuitenkin nyt varhaisen keskenmenon viikolla 5 Voinko aloittaa clomit heti uudestaan? Minulla on ikään kuin normaalit menkat... Kuinka todennäköistä on että seuraavakin menee kesken? Onko kukaan saanut clomeilla keskenmenoa ja jatkanut kuitenkin lääkityksellä? Kuinka jatkossa on käynyt, uusi keskenmeno, onnistunut raskaus vai ei tulosta?

Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista, yritän nyt löytää uutta toivoa elämään :heart:

Pahoittelut km siulle :hug:

Mie olen clomi-terot yhdistelmää käyttäny kolmessa raskaudessa ja kaksi onnistunutta raskautta ja tänä vuonna juhannuksena km rv7 ja jatkoin clomeja gynen suosituksesta vasta kun toiset menkat alkoivat km jälkeen...ei tärpännyt,piettiin itse kaksi kk taukoa clomeista ja tänään otin taas ekat clomit.

Miulle gyne sanoi jotta km ei johtunut clomeista,ovat ihan turvallinen lääke oikein käytettynä mutta jos on raskaana ja ottaa clomeja niin se voi jotain aiheuttaa...siis gynen mukaan.

Sen takia käskettiin odottaa ne toiset menkat alkaviksi kun elimistö ei olisi välttämättä valmis uuteen raskauteen saati et miun kroppa ei olis edes kestäny sitä ovista joka clomeilla tulee...miulla kipu on niin järkkyä.

Toivottavasti tästä sepostuksesta oli siulle jotain hyötyä...ja muista että aina on toivoa ja toivon teille sitä elämäänne. :heart:

nostan tätä, jos jollain olisi kokemusta!! tänään alkoi vuoto rv. 4+3. plussasin jo dpo. 10 haamun joka tuntui vaan haalenevan päivittäin, käytin herkkiä testejä. apteekin oma näytti eilen negaa ja tänään alkoi kivut ja vuoto. vaikuttaa aivan kemialliselta, niin voinkohan jatkaa clomeja samantein? lämmöt vielä koholla ja raskausoireita löytyy, huomenna veritestiin.

Minä plussasin ensimmäisestä clomikierrosta, raskaustesti näytti vahvaa plussaa heti. Varhaisultrassa kaikki oli hyvin mutta vuoto alkoi rv 11+4.
Aika kurjalta tuntuu, olimme niin onnemme kukkuloilla raskauden alettua pitkän yrityksen jälkeen. Nyt ei oikein jaksa uskoa mihinkään. Menkat pitää odottaa ennen uutta yritystä.

Valitettavasti minulla ei ole mitään positiivista kerrottavaa Clomeista, mutta aihe kiinnostaa ja siksi kirjoitan. Mun eka raskaus käynnistyi ekoilla Clomeilla 2007, mutta todettiin tuulimunaksi 12+ -viikolla. Sitten meni aikaa, kun en toipunut oikein keskenmenosta. Lopulta kun aloitin Clomit uudelleen, tulin raskaaksi neljännellä yrittämisellä juuri viime kuussa. Ja se keskeytyi viikolla 5 spontaanisti. Nyt en sitten tiedä, jatkaako vielä Clomeja kerta-pari vai suunnistaako suoraan koeputkihoitoon.

Onkohan jollain kokemusta useammasta keskenmenosta ja sitten onnistuneesta raskaudesta Clomeilla?

Yhteistyössä