clomien 2.kierto takana, menkat myöhäs...?

heip!

takana 2clomikiertoa. molemmilla ollut kp30
söin ensin 1tbl, ja sitten tokassa 2tbl.
ny mennään jo muistaakseni kp33, ja ei tietoakaan tädistä...
tissit kipeet, mutta en laske sitä :D vaikka välillä tuntuvat että räjähtävät kohta...

onko muilla ollut samanlailla? en halua innostua ja testata heti...niin monta negaa on tullut testattua.... :(

joten jos on kokemuksia, raskautunut tai ei
mutta jos kierto on ollut normi ja yht'äkkiä heittänyt...ja mikä oli syy(jos ei raskaus)


KIITOS PALJON!!!!! JA TÄRPPIONNEA TASAPUOLISESTI KAIKILLE :hug:
 
Mullakin kolmas clomikiertomeneillään ja nyt kp31/29-30. Ei tietoakaan tädistä. Ei kyllä mikään raskausolokaan. Reilun viikon päästä mennään lisätutkimuksiin.

Voisithan sä jo testata! ++++ Onnea!
 
Hih
Ite söin clomeja kaksi kiertoa ja toisella tärppäs, jota en meinannu uskoa millään. Eka kierto 23, ja olin melko varma että seuraava on pidempi...

Oltii lähössä juhlimaan ja päätin tehdä varuiksi testin kp30 ja + tuli. Kolme testiä kaikkiaan tein muutaman päivän välein ja neuvolaan soitettuani terkkari sai minut vakuuttuneeksi, et raskaana olen.

Maanantaina olis alkuraskauden ultra yksityisellä, jossa toivottavasti kaikki kunnossa... pelottaa hirmusesti, kaikkeenhan on vielä varauduttava. Vaikka kyllä ajatukseen on jo tottunut, että pienokaisen saa :ashamed:
 
Cat
Mulla menossa 5.clomikierto. Kierrot ollut melko tarkasti 28 päivää, muulloin, paitsi 2. clomikierrossa 37 päivää johtuen siitä etten ovuloinut. Nyt menossa kp31 eikä tädistä tietoakaan, ei ees sellanen olo että ois saapumassakaan. Niinpä päättelin että clomit ei oo tehonnu taas tässä kierrossa eikä ovista oo tapahtunut. Luomukierrot mulla saattaa olla mitä vaan n.26 ja 50 väliltä, enkä luomusti juuri ovuloi.
Tein viikonloppuna testin kun oli kans juhlat, mut negaa näytti. Eikä mitään raskausoireita ookkaan. Ainoa mikä on tässä kierrossa erilaista on se että valkovuotoa on tullu melko paljon nyt viime päivinä ja se on sellaista ihan kirkasta hyytelömäistä, venyviä klimppejä. Onko kellään muulla tällasta ilmiöö??
 
Sitä mie aattelinkin, että kierron pituus (sanan todellisessa merkityksessä) johtuu ovuloimattomuudesta. Nyt on kahtena aamuna ollut tosi paha olo, ollut lähellä ettei laatta lennä :x Eikä sitä tätiä ole vieläkään näkynyt, joten ootellaan. Tässä kierrossa en käynyt ultrassa enkä edes tikuttanut joten ovis-asia on ihan arvelujen ja lämpöilyn varassa.

Mulla oli viime clomikierrossa muutama päivä ennen menkkoja tuollasia valkkariklimppejä. Sillon oli yksi mopoilun aihe, muttei siis mulla merkannut kuin tätiä :/
 
Cat
Ootko Anni testaillut nyt uudestaan? Tosta edellisestä testistähän on jo pari päivää niin että tulos voi olla muuttunut!! =)
Ainakin sulla vois hyvinkin olla sellasia oireita että... :whistle:
Itel ei muutosta tohon eiliseen, eli kp32 mennään eikä tätiä mailla halmeilla.
 
Joo, tilaisin netistä testin niin pääsen huomenaamulla testaamaan jos ne vaan tulee tänää =) Tätsyä ei ole näkynyt vieläkään, nyt on kp35 ja viimeisestä terosta se 10päivää... Tollon 10. päivä oli muuten kp32 eikä 33 :ashamed:

Plussatuulia sullekin cat!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 08:34 minni kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta luin teidän keskusteluja ja uteliaisuus heräsi,että mikä on mainitsemnne täti? :heart:
Täti on menkat :D Täti tulee kylään. Ei muuten mullakaan täti vielä ilmestyny ovelle vaikka on jo kp 39. Ei myöskään testit näytä plussaa. :/
 

Yhteistyössä