Clomeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wanda

Vieras
Hei kaikille!

Meille on toivottu vauvaa vuoden alusta, ja pari kuukautta sitten minulla todettiin PCO. Gyne määräsi clomit, joita söin tässä kierrossa 1 tabletin kiertopäivinä 3-7. Gynen vastaanottoaikoja oli saatavilla sen verran huonosti, että jouduin menemään sitten ultraan jo kp 9, jossa ei oikein vielä ottanut selvää munarakkuloista. Yksi oli ehkä 10 mm halkaisijaltaan ja pari 8-9 millistä, ja sitten tietysti ne kaikki muut pienemmät siinä mukana. Gynen mielestä pitäisi vielä ultrata uudestaan tai harrastaa ehkäisyä tässä kierrossa, koska olisi se mahdollisuus että saattaisi irrota kolme munasolua, ehkä... Ongelma tässä on se, että uutta ultra-aikaa ei välttämättä järjesty tarpeeksi nopeasti.

Onko teillä ollut vastaavaa, että on ollut kehittymässä useampia munarakkuloita mutta sitten niistä onkin lopuksi vain yksi kasvanut tarpeeksi isoksi? Toisaalta en haluaisi heittää yhtään kiertoa hukkaan, jos nyt kerran olisi mahdollisuus tärppiin, mutta toisaalta en haluaisi niitä kolmosiakaan...

Mä söin yhden kuurin clomeja joista tää meidän 6 kk poika sit tärppäs. Mulla oli ilmeisesti kypsynyt kaksi munasolua. Ultrassa en käynyt, koska lääkäri ei sitä sillon ehdottanut, enkä ollut kuullut et pitäs käydä... No kumminkin, tää toinen munasolu oli ilmeisesti myös hedelmöittynyt. mutta jo tosi alkuvaiheessa lopettanut kasvun. Ekassa niskapoimu-ultrassa sairaalassa näkivät jotain jäänteitä siitä, mutta tokassa ultrassa eli rakenneultrassa, ei ollut enää jälkeäkään.

Ajattelin vaan kertoa, että meillä meni näin.

t:kahu

Yhteistyössä