clomeista kysyttävää

  • Viestiketjun aloittaja kummastunut
  • Ensimmäinen viesti
kummastunut
hei! sain clomit ja lugesteronit lääkäriltä syksyllä kun kävin. olen nyt syönyt clomeja 4 kiertoa kp 3-7 ja lugesteronia kolmessa kierrossa kp 15-24. nyt viimeisessä clomikierrossa kävin lääkärissä ovulaatioaikaan tehtiin tutkimukset, ultrattiin ym ja kaikki oli ok.munasolu oli hienosti kypsymässä. lääkäri ei nähnyt aiheelliseksi uusia enää lugesteron reseptiä. menkat olivat ensimmäiset 3 kiertoa säännölliset 28 päivää mutta nyt tämä kierto on venynyt aika pitkäksi menossa jo kp 39. testiä en ole vielä tehnyt. voiko kierto nyt reistailla sen takia kun en ole sitä lugesteronia enää ottanut? ovulaatio tapahtui ihan varmasti kp 15 eikö kierron pitäisi clomien aikana kuitenkin olla aika säännöllinen? kiitos jos joku asiasta tietävä tai omaa kokemusta omaava vastaisi. olen aika kummastunut :ashamed:
 

Itsellä yksi clomikierto takana ja menkat tuli ihan ajallaan. Tosin on ollut vielä paljon niukemmat kuin ennen tuota clomin syöntiä. Nyt eilen aloittelin taas clomit ja odottelen inssiä.

Kantsii testailla, kun menkat on noinkin paljon myöhässä!!
 
poika 3kk
Lugesteronin ei mielestäni pitäisi vaikuttaa kierron pituuteen. Se vain luo mahdolliselle alkiolle paremmat olosuhteet jatkaa alkanutta elämää kohdussa. Minäkin kyllä testailisin heti! Ja jos saat iloisia uutisia niin olisi kiva kuulla ne täällä. :)
 
kummastunut
no niinhän se oli plussa!! eilen tein testin kp39/28 ja oireet on jo hyvin selvät. ikinä en ole tämmöistä väsymystä ennen kokenut ja minua ei yleensä väsytä koskaan!! olo on tosi onnellinen. kiitos vastauksista. :hug:
 
poika 3kk
Ihanaa! Onnittelut!!! Ihan tuli kylmät väreet kun muistin miltä itsestä tuntui kun tuli vihdoin plussaa. Itkin ja nauroin yhtäaikaa Onnesta. Nauti raskautesi joka hetkestä täysin rinnoin (myös niistä väsymyksen hetkistä). Olet sen ansainnut!
 

Yhteistyössä