clip on -hiustenpidennys ei sovi paksuille hiuksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skfkösldkfösldkfösldkfösdlkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

skfkösldkfösldkfösldkfösdlkf

Vieras
Ostin 70 grammaa painavan ja 50 cm pitkän clip on -hiustenpidennyksen, kun keväällä on tulossa muutamia juhlia ja haluan näyttää hehkeältä. Ongelma on, että minulla on paksu tukka omasta takaa, ja kun olen kiinnittänyt pidennykset kiinni, niin näkee todella selvästi, mihin omma tukkaa loppuu ja pidennykset alkaa. Pidennykset ovat niin ohutta liirua. Näyttää naurettavalta.

Olen myös yrittänyt sillä tavalla, että kiinnitin pidennykset vain toiselle puolelle päätä ja ajattelin tilata toisen paketin, jolloin tukkaa olisi yhteensä 140 grammaa, mutta sekään ei riitä.

Onko muita paksutukkaisia clip-onien omistajia? Mistä ja paljonko olette tilanneet tukkaa? Apua!

70 grammaa on kyllä tosi vähän, ei ihme että näyttää lirulta! Tuollainen määrä riittää just ja just tuuhennokseen, jos ei kaipaa yhtään pituutta. Mä suosittelisin noin kahtasataa grammaa (ehkä jopa ylikin) tukkaa, niin ei tarvitse tuskastella ja jos Tuksu-look pelottaa, niin kannattaa käydä kampaajalla vähän kerrostamassa sitä pidennyshiusta. Esim. täältä https://www.lushhairextensions.co.uk/Clip_In_Hair_Extensions/Shop_By_Style/Ulimate_Full_Head_Sets#path=145 saa suht edullisesti tuollaisia vähän tuuheampia pidennyssettejä. Laatukin on oikeasti hyvä ja puhun ihan omasta kokemuksesta. :)

Yhteistyössä