Clearbluen r.testissä himmeä rasti,miten tulkitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annemari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Annemari

Jäsen
20.03.2007
96
0
6
Eli minulla muutaman päivän ajan ollut pahoinvointia,samantyylistä kuin esikoista odottaessa ja tein eilen clearbluen tetin väriä vaihtavalla näytteenottopäällä ja tuloksena sen 2 minuutin jälkeen oli se vaakaviiva tumma (sen piti tullakin ) mutta sitten ilmestyi myös se pystyviiva joka siis tarkoittaa positivista mutta se viiva oli paljon haaleampi,mutta sininen väriltään.

Ainut asia joka epäilyttää että edelliset kk alkoivat 30pvä eli onko edes vielä mahdollista näyttää positiivista??

Loetin pillerit heinäkuun lopulla ja 2 luomumenkat on ollut,kierron pituus vaihdellut n.viikolla.

Ohjeessa sanottiin että tulos on poitiivinen vaikka toinen viivoista olisikin vaaleampi kuin toinen mutta jos minulla menkat pitäisi alkaa vasta 1-2 viikon kuluttua..Voi että kun piti hätäillä tuon teataamisen kanssa :|

Erikoista, sulla ois nyt siis niinku ovisaika? Millaiset menkat oli viimeksi, ehkä raskaus onkin jo pidemmällä? Tosin luulisi ettei viiva sitten hirveän haalea enää olisi

Voisitko laittaa kuvan testistä? Itse sain nimittäin kerran myös samaisella testillä mielestäni melkoisen selvän plussan (pystyviiva oli paljon haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta oli siinä väriäkin mukana), mutta nega oli kuitenkin.

Testi jäi terkkarin roskiin kun kävin sielläkin kysymässä,hänenkin mielestä siinä heikko plussa on mutta käski aikaisintaan viikon kuluttua käydä siellä antamassa näytteen uutta testiä varten.Ja kun se ei edes ollut mikään viivanpaikka vaan väriltään vaaleansininen ja yhtä paksu viiva kuin se vaakaviivakin.Mutta tiedä näistä,olen vaan sellainen höyrynpieru että kaikki pitäisi saada selville heti :)

Ihan normaalit menkat ne viimesimmät oli,en huomannut mitään erikoista.

Lisää kokemuksia kyseisestä testistä? Eka luomukierto on siis ollut 23 päivää eli jos se on säännöllinen niin seuraavien pitäisi alkaa muutaman päivän päästä ellen nyt ihan väärin ole laskenut.

Hmm, periaatteessa sun pitäisi siis olla raskaana. Mutta tosiasia on että vaikka niin EI pitäisi olla, niin silloin tällöin eräällä tuttavallani on tullut ihan haaleanvaalea viiva raskaustestiin kun on ovuloinut.

Ja lisäksi välillä tuntuu pientä nippailua mahanpohjassa mutta sehän voi tarkoittaa mitä vaan,ehkä sitä ovulaatiotakin.Käääk,ärsyttää nyt itseänikin kun menin testaamaan näin aikaisin.Mutta jos teen uuden testin sit vaikka viikon päästä niin sitten luulisi jo näyttävän kunnolla tuloksen oli se kumpainen tahansa.

siis mitenkään edes stressannut asialla ennekuin vasta eilen aloin miettimään,enkä ensin edes ajatellut sitä pahoinvointia erityisemmin ennekuin vasta nyt kuin mies sanoi että pitääkö ostaa testi..

Nyt tilasin sitten netistä Sofi one step-erittäin herkkiä testejä,ja testailen vaikka muutaman päivän kuluttua niillä.

Ainakin siinä clearbluen ohjeissa luki että voi testata jo 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää eli aika herkkä senkin on oltava,tosin olen kuullut siitä testistä monenmoista kommenttia..En taida kyllä malttaa viikkoa odottaa :)

Yhteistyössä