ClearBlue raskaustestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manna79

Jäsen
28.06.2007
64
0
6
Hei!

Onko kukaan saanut sellaista erittäin hailakkaa plussaa Clearblue merkkisellä testillä (voi tehdä 3pv aiemmin) ?
Olen testannut jo NELJÄLLÄ sellaisella, ja kaikkiin on ilmestynyt muutama hassu piste siihen, mihin kuuluisi tulla se plussaviiva, siis pystysuuntaan!
Olen ollut jo puhelinyhteydessä sinne kuluttajaneuvontaan tms, mutta ei ne sieltäkään oikein osanneet auttaa. Ajattelin vain onko muilla tullu tuollaisia vähän epäselviä tuloksia?? Ja mihin suuntaan ovat sitten muuttuneet..

Julianna: Minä kiertopäivänä testasit? Olitko yhteydessä sinne Clearbluelle? Ja entä tuliko se pistemäinen viiva siis ihan ylhäältä alas? Itsellä se nousi vain ylöspäin, ei alas..
Mua niin sapettaa noi tulokset, itseasiassa yhden haamun testasin myös apteekista ostetulla Clinicillä. Huomen aamulla meinaan vielä testaa kerran clearbluella, ja sen jälkeen (jos ei plussa ole B) ) heitän variksia niillä!

Julianna:Niin, ne pisteet näytti selkeästi siltä että olisivat sen palkin reunapisteitä.. vaikea selittää mutta niistä heti käsitti että siihen kuuluisi tulla niistä pisteistä koostuva paksu palkki. Voi kun olisi jo aamu, ja pääsisi vielä kerran koettamaan onneaan..! Ellei sitten menkat saavu yöllä :(

Elikkäs tein clearbluen raskaustestin kp17/18-31 ja siihen tuli pystyviivan kohdalle niitä pisteitä.. kävin apteekista kysymässä ja kehottivat tekemään uuden testin, no tein apteekin oman sehän oli nega! :/ En tiedä sitten että oliko varhainen km koska kierto noin venyi, yleensä on korkeintaan 24! Mutta toivon, että sinun viivasi vahvistuu ja, mahdollinen masuasukki pysyy matkassa. :heart: Tulehan kertomaan jos testaat vielä, että mikä oli tulos!!

Hei! Itsekään en niin tuosta kiertoni pituudesta ole varma.. olen testannut 2selkeetä negaa tässä myös apteekin omalla. Ja yhden selkeän mutta HAALEAN viivan olen saanut apteekin myymällä Clinic testillä. Niin ja aconin 10:lla tuli nega myöskin. Itsekin epäilen/pelkään että kyseessä on joku varhainen keskenmeno, tai jtn muuta kurjaa. Nyt meinasin odottaa maanantaihin asti, jos ei menkat ole alkaneet teen sitten varmaan apteekin omalla testin..
Kierron pituus on tässä synnytyksen jälkeen (esikoinen 13kk) vaihdellut 28-47päivään! Mutta siksi aloin epäilemään raskautta kun alkoi ilmenemään jos jonkinlaisia oireita. Kp 15 ja 19 olemme puuhastelleet makkarin puolella, ja kp 23 alkoi olemaan tunnetta että menkat alkaisi (samaa tunnetta oli esikoisen odotuksen aikaan).

Yritän venyttää tuon testin tekemistä sinne maanantaille, koetan olla viikonlopun ajattelematta koko asiaa (mikä kyllä taitaa olla aivan turha toivo!!). Mutta varmaankin päädyn juuri tuohon apteekin omaan! Se on ainakin selkeä! Ja kohta rimpautan uudemman kerran clearbluelle.. :headwall:

.. sillon viikko sitten sinne asiakaspalveluun, niin tamrolta joku ukko vastas että ei tiiä miksi siellä clearbluen osastolta ei vastata.. meinas muakin pikkasen ottaa päähän! :kieh: Mut mä kyllä nyt tosissaan luulen että sitä hormoonia oli jonku verran kun niitä pisteitä oli.. eihän siihen pitäis tulla mitään jos ei sitä oo? no täällä lähdetään uuteen kiertoon.. ;)

Juu mä sain kyllä maanantaina yhteyden sinne, vai oliko se viime viikon perjantaina.. en nyt muista. Jompi kumpi kumminkin! Silloin siellä tosiaan sanottiin että kyllä ne pisteet mitä todennäköisemmin merkitsevät raskautta, että ei niitä muutoin kuulu tulla! Etenkin kun tulivat siinä 3minuutin sisään tjtn. Että mitä lie sitten :(

No mulla on nyt tällainen kokemus eli

2.7.07 Clearblue (perinteinen testi) positiivinen
5.7.07 Predictor negatiivinen
5.7.07 Clearblue (digitaalinen testi) positiivinen
6.7.07 Predictor negatiivinen

Voiko Clearblue havaita vaan aiemmin tuon plussan....?

Kokemuksia?

Puravida: Niin.. sen kun tietäisi johtuuko vaan tarkkuudesta! Maanantaina käyn labrassa antamassa näytteen ellei menkat sitten viikonloppuna ala. Jos siellä jotain positiivista näkyy, voi hyvinkin sitten olla vain niin herkkä että näyttää aiemmin kuin muut! Toivotaan niin! (itse kyllä saanut tässä hailakan plussaviivan myös Clinic-merkkisellä testillä).
Ja toivotaan että sinullekin näyttänyt ihan oikeita plussia!!!! :flower: Minä kiertopäivänä muuten olet testannut?

Manna79: Mun kiertopäivistä ei voi oikein puhua, kun kuukautiset on aina olleet varsin epäsäännölliset, ja sen takia tietty vaikea sanoa myös, milloin olis ns. järkevä aika testata. :) Toivotaan kuitenkin, että saadaan molemmat selvyys näihin plussiin. ;) Mä taidan marssia viel apteekkiin ja testata parin päivän päästä apteekin omalla testillä tms.

Samat pisteet täälläkin :o Eli testasin aamulla, kp 26/29, ja sain tulokseksi noita Juliannan ja Mannankin mainitsemia pisteitä. Pisteet lähtivät "miinus- viivasta" ylöspäin ja jatkoivat vasemmalla puolella noin puoleen väliin ruutua, mutta oikealla puolella oli vain 1-2 pistettä.

Kyllä itselleni tuli heti mieleen ajatus viallisesta testistä, sillä vaikka kuinka vauvakuumeinen olen niin en oikein jaksa uskoa, että tuo positiivista testitulosta tarkottaisi :( No, varmuus asiaan saadaan keskiviikkona, kun menkat alkavat - tai toivottavasti eivät ala B)

Funny: Kiitoskiitoskiitos!! Olet ensimmäinen joka kertoo saaneensa noista pistetuloksista ajan myötä selkeän plussan!!!

Carmen: Tulethan heti kertomaan kuinka sinulla kävi niiden pisteiden suhteen?! Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että niistäkin selkeytyy iso vahva 9kkplussa!!!! :flower: =)

-Itse menen tosiaan maanantaina labraan antamanaan näytteen (ellei ala menkat), sieltä sitten saan varmaankin varmistuksen! Mutta kävi miten kävi olen vielä yhteydessä Clearblueen (sitten 1.8) !!

Juu ei ne pisteet ainakaan minun tapauksessa mitään merkinneet. Labraan viety pissanäyte antoi selvän negan!! :(
Tulisi vain nyt sitten menkat että pääsisi uudestaan yrittämään! Mutta en kyllä enää IKINÄ osta noita kyseisiä testejä!! Tietysti hieman vielä takaraivossa mietityttää se yksi toisen merkkinen testi mikä näytti haaleata viivaa.. liekkö sekin halpis testi sitten jotenkin viallinen! Tai eihän noi Clearbluet siis mitään halpistestejä. No mutta anyway, tsemppiä vaan kaikille!!! :flower:

Hei!
Palailen tähän asiaan vielä.. negasta on toivuttu mutta vieläkin ottaa päähän nuo kummalliset pisteet mitä useampi Clearblue testi antoi..
Huomenna 1.8 pitäisi taas olla tavoitettavissa Clearbluen asiakaspalvelu tmv, minä ainakin meinaan soittaa ja antaa hiukan negatiivista palautetta noista testeistä! Kehottaisin teitä muitakin "negatiivisia pistetuloksia" saaneita ottamaan yhteyttä! Tulkaa sitten kertomaan minkälaisia vastauksia saitte!!

Yhteistyössä