Clearblue r-testi ja viivanpaikka

Hei!

Osaisiko joku auttaa? Olisin kovin kiitollinen jos jollain olisi mielipidettä otsikon mukaiseen asiaan :) Eli tuleeko Clearblue raskaustestiin aina viivanpaikka?
Kuivuneena se näkyy hyvin ja on siinä hitunen ehkä väriä, pikkaisen se on toiselta puolelta vahvempi, paksu viiva kutienkin kyseessä. Onko tällä testillä siis tapana antaa tuota paljon puhuttua viivanpaikkaa ;)

Kuvaa en valitettavasti saa laitettua, niin huono on kamera :/

Iso kiitos :)

Tosta testistä on huiman paljon keskusteluja, juurikin noiden väärien plussien takia, mutta sinulla se on paksu viiva, eikä semmoinen ohut kuten monella muulla, minut mukaan lukien! Itse selailin varmaan 20 keskustelua kyseisestä testistä, kun sen ohkasen viivan sain kahteen testiin ja jostain luin, että joku oli kysynyt maahantuojalta noista viivanpaikoista ja sieltä oli tullut vastaus, että testiin ei tule viivanpaikkaa :) Nuo ohuet viivat siis ovat vain viallisia testejä tai sitten niissä on joku muu pielessä, kun niitä monelle tulee.
Sain kerran myös tuommoisen kertomasi paksun viivan, joka oli yläosasta tummempi kuin alaosasta vaaleampi, epäilen että mulla oli silloin kemiallinen.
Mutta siis mitä sinun viivaasi tulee, niin hyvältä kuulostaa ja uskaltaisinpa melkein jo vähän onnitella :heart:

ooti CB:n sivustolta:
http://www.clearblue.com/fi/clearblue-raskaustesti-varia-vaihtavalla-naytteenottopaalla-usein-esitettyja-kysymyksia.php

Tulosikkunassa olevan +-symbolin ulkonäkö saattaa vaihdella.+-symbolin muodostavien viivojen ja tarkistusikkunaan tulevan viivan tulee kuitenkin olla saman paksuiset.

Viivat voivat olla haaleampia tai tummia( riippuen HCG:n määrästä ) mutta jos toinen viivoista ohkainen, se yleensä nega(valmistajan mukaan)..voihan se siitä toki vielä plussaksikin muuttua :) :heart:

Uskonpa siulla raskautta merkitsevän tuon testin tuloksen - Plussatuulia!!:heart:

Ps. Jere poitsu niiiiiiin syötävän suloinen:heart:
jospa siellä olisi mamman masussa, pikku sisko tai veikka hälle kasvamassa ;)..

Kiitoksia vaniljainen ja mur-mur vastauksista :) Ja kiitokset mur-mur, poitsu on kyllä suloinen :heart:

Enpä kyllä oikeen uskalla luottaa että se plussaa tarkoittaisi.. Avasin testin ja kyllä siinä ihan selvä pystyviiva näkyy, väriä ei kyllä juurikaan.. Katsotaan nyt mitä tapahtuu, se jää nähtäväksi :)

Testit taitaa olla tosiaankin paskoja ...
miten Teillä kävi jotka alottivat ketjun?

mulla oli tänään tämänlainen tapaus testillä:clearblue raskaustesti
mulla ei tullut aamulla ollenkaan kontrolliviivaa testiin vaikka tein sen ihan ohjeiden muklaisesti. 2h päästä kävin vilkasemassa testiä uudestaan niin siinä oli poikkiviiva tumma ja pystyviiva vaalea. (pysty viiva oli todella todella vaalea) edelleenkään ei ollut kontrolliviivaa. Tulin töistä kotiin 12h päästä ja testi lojui edelleen pöydällä ihmetykseksi siihen oli tullut kontrolliviiva ihan selkeenä ja nyt erotti sen plussankin selvästi. Testi oli niitä 4 päivää ennen menkkoja testattavia. Nyt tein sitten apteekin oman raskaustesti ei herkkä niin näyttää negaa. Oman sekalaisen laskelman mukaan menkat on myöhässä päivän,mutta kun kiertukka on juuri poistettu ja monkkaja ei ole ollut 3v niin en tiedä mikä on kierto.

Onko muille tapahtunut vastaavaa ja sitten tehnyt myöhemmin plussan? :kieh: :kieh:

öttis2010 Ei minulla tarkoittanut plussaa, joten tuohon testiin valitettavasti tulee se haalea viiva testiajan jälkeen. Ja siinä on kyllä ihan selkeä se viivanpaikka olemassa!! Kyllähän ohjeissa sanotaa, että 10min päästä tapahtuvilla muutoksilla ei ole merkitystä, mut silti sitä aina ihmettelee niitä ilmestyviä viivoja!!! :kieh: Muutta plussaonnea sinulle öttis2010 ja kaikille muillekin sitä tarvitseville :heart:

mulla ei näkynyt siinä edes viivan paikkaa vaikka miten kääntelin..... :| paska testi, testasin esikoista tolla ja näytti negaa ja sitte muutaman päivän päästä jollai halpisliuskalla supertumman plussan.

Yhteistyössä