Olen lukenut paljon raskaaksi tulemisesta netistä ja kirjoitellut välillä vauvakuume-foorumeille. Tosi paljon oon lueskellut foorumeilta toisten kuumeilua. Lapsettomuusjuttuja olen vilkuillut silloin tällöin ja mielessä on käynyt jos mekin kärsittäis sekundaarisesta lapsettomuudesta, kun pikkukakkosta sai odottaa. Kyllä se aika nöyräksi veti, kun alkoi ymmärtää ettei lapsia tehdä, vaan heitä saadaan. Esikoinen kun tärppäsi heti kun ehkäisy jäi pois.. Onneksi lapsettomuuspelot osoittautuivat turhiksi, ja jos kaikki menee hyvin, meille tulee toinen lapsi tammikuussa <3
Sympatiat ovat kyllä suuret pareja kohtaan, jotka joutuvat yrittämään raskautta pitkään -jopa vuosia. Itse olin jo ihan hajalla 6kuukauden yrityksen jälkeen (toinen lapsi oli tervetullut heti synnytyksen jälkeen, mutta hormonit palautuivat kun synnytyksestä 5kk, joten tavallaan ehdin toivoa toista lasta melkein vuoden)
en käsitä kuinka heillä riittää voimia yrittää uudestaan ja uudestaan. Heille niin toivoisi pikaisesti plussia!