clearblue ja 10 min, auttakaa...

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
jos siihen testiin tulee 10 min sisällä selvästi näkyvä plus niin onko se sit plussa? :ashamed:

Tuo testi jotenkin johtaa minua aina harhaan mut oli ainoa herkkä testi jota apteekista sai.

Pissin tikkuun pari minuuttia yli 8, välissä heitin miehelle hanskat ja sanoin uudestaan heippa, menin katsoo testiä ja siinä näky plussa. Kello oli silloin 8.10 :whistle:

Perhana ku miehen piti just tänä aamuna häiriköidä ja ravata kotona hakemassa unohtunutta tavaraa, menin kellossa sekaisin...

toinen samanlainen testi tuolla vielä olis. mut sen teen vasta ku oon varma et kukaan ei keskeytä mun kelloajan tuijottelua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Kyllä sieltä on nyt strutsinpoikanen tulossa! =) Onnea! :heart:

voi apua.... ei saa onnitella vielä... mä oon aikaisemmins saanu samasta testistä väärän plussan mut sitä katsoin sen 10 min jälkee...

miten tarkka toi 10 min tossa testissä oikeen on? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
just muokkasin tätä viestiä... =)

Silti minen muuta mieltäni :D

:laugh:

Mut jos tuo nyt olis oikea plussa, mulla kp:t on vasta 33 ( vasta siksi ku yleensä on pitkä kierto ) ni miks mulla ei ole oireita? siis muuta ku et tissit tuntuu täysiltä ja päätä välillä särkee ja kaikki ärsyttää? vai onko noi just selkeitä oireita? :ashamed:

Mul on 4 raskautta takana ja näin se vaan tulee kaikki taas uutena... mut sen verran muistan et edellisistä tuli sellainen olokin et on raskaana.. ja oireet oli ihan eri luokkaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Tee huomenna testi uudelleen,milloin sun menkat olis pitänyt alkaa?

ehkä ens viikolla... :snotty: kun en tiiä. Olin mukamas bongaavinani oviksen 11.9 tienoilla, eli periaatteessa jos testaan ens viikon alussa ni sit pitäis tulla selkeä nega tai plussa :whistle:
siis epäsäännöllinen kierto. Parhaimmillaan yli 50 pvä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
:laugh:

Mut jos tuo nyt olis oikea plussa, mulla kp:t on vasta 33 ( vasta siksi ku yleensä on pitkä kierto ) ni miks mulla ei ole oireita? siis muuta ku et tissit tuntuu täysiltä ja päätä välillä särkee ja kaikki ärsyttää? vai onko noi just selkeitä oireita? :ashamed:

Mul on 4 raskautta takana ja näin se vaan tulee kaikki taas uutena... mut sen verran muistan et edellisistä tuli sellainen olokin et on raskaana.. ja oireet oli ihan eri luokkaa :whistle:

Mä tein tolla testillä tasan sinä päivänä plussan ku ois menkkojen pitäny alkaa, todistaakseni että en ole raskaana. Vaan kuinkas kävikään, arvaa ottiko päähän kun olinkin :laugh:
Ja juu siis ihan siinä mielessä, että aloin todistaa kaverille että en ole :D
 
eilen pohdiskelin tätä silloin tällöin esiintyvää tissisärkyä

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1179071#m12674830

Ja se nyt pisti minut sit hakemaan herkän testin... ja pirulainen ku nyt en tiiä mitenkä päin olis.
 
siis oliko se sellanen missä on kaks viivaa? vai digitaalinen missä tulee joko + tai - riippuen tuloksesta? se digitaalinen on hyvä, ei tuu haamuja, vaan selkeä + tai - merkki.
 
predictorista unohdin vielä sen mainita, miksi se on mun mielestä paras. eli siinä on se missä näkyy oletko raskaana ja toinen kohta missä näkyy teitkö testin oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
predictorista unohdin vielä sen mainita, miksi se on mun mielestä paras. eli siinä on se missä näkyy oletko raskaana ja toinen kohta missä näkyy teitkö testin oikein.

tällä testannut kanssa eikä antanut mulle positiivista tulosta vaikka toisella testillä sen sain. ja olin raskaana.
ei kannata kysyä miksi testailin monesti.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta predictor testi. mä olen molemmat raskaudet sillä testannut. oli selkeä ja luotettava.

predictor, 2kpl testi, antoi negan, molemmat, apteekin oma negan, clearbluen digitaalinen heti selkeän +:n :) Kaikki samana päivänä!!
 

Yhteistyössä