Clearblue DIGITAL - kokemuksia testistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Millä kiertopäivillä on näyttänyt raskauden? Monta päivää ennen kuukautisten alkua? Kokemuksia testistä kaipailen. Myös kokemukset muista Clearblue - raskaustesteistä kiinnostaa. Onko hintansa arvoinen?

Millä kiertopäivillä on näyttänyt raskauden? Monta päivää ennen kuukautisten alkua? Kokemuksia testistä kaipailen. Myös kokemukset muista Clearblue - raskaustesteistä kiinnostaa. Onko hintansa arvoinen?

Itse olen käyttänyt sitä testiä, joka näyttäisi myös raskausviikot ja toistaiseksi tulos on ollut negatiivinen :(, mutta itse testiin olen ollut tosi tyytyväinen: tulos näkyy jo parissa minuutissa, eikä tarvitse arvailla, näkyykö jotakin viivaa tai haamua tms vai ei, koska se siis sanoo ihan selvällä suomen (ja ruotsin) kielellä, että raskaana tai ei raskaana. Toivottavasti joku kerta on siis tuo positiivinen tulos ja sitten on kiva nähdä se viikkokin.

Viimeksi muokattu:
näytön raskausviikon ilmoittamisella on täysin turha pesti. Eiköhän jokainen osaa laskea itse kuinka alussa raskaus on. Kun testit tehdään kuiten 99prosenttisesti viikoilla 4+0 - 6+0. Tai tottakai se on sit hyvä siinä tapauksessa jos ei ole minkäänlaista hajua omasta kierrosta. En maksaisi enään kertaakaan niin paljon digitestistä. On olemassa digitaalisia testejä halvemmallakin, joissa ei viikkoja näy mutta tulos tulee kahdessa minuutissa selkein suomen kirjaimin. Puolet halvempi.

Kiitos vastauksista. Onko kukaan testannut jo 4 päivää ennen oletettua kuukautisten alkua ja saanut negan, mikä muuttunutkin myöhemmin plussaksi?

Voi hyvinkin muuttua plussaksi viikko molemmin puolin kuukautisten alkua. Itse olen tehnyt negan 3pvää ennen kuukautisia, haamun tein kk-alkamispäivänä ja täyden selkeän plussan kaksi pvää sen jälkeen. Hcg arvot jokaisella virtsassa niin yksilölliset.

Tohon digitesti asiaan pitää kommentoida... Se näyttää van Ei raskaana tai Raskaana. Ei Ehkä raskaana, eli haamua, minkä normi tikku näyttää. Huomioikaa.

Viimeksi muokattu:
Onko kenelläkään käynyt niin, että digitesti näyttänyt pari päivää ennen menkkoja "ei raskaana", mutta oletkin myöhemmin testannut (joko samalla tai jollain muulla) ja ollutkin raskaana?

Ei niitä testejä kannata tehdä ennen menkkojen alkamispäivää. Jos näyttävätkin plussaa, voi silti olla kemiallinen raskaus, eli menkat alkaa hieman myöhässä, mutta alkio ei kiinnittynyt. Tulee turhaan vaan paha mieli. Kannattaa odotella hieman yli menkkojen, vaikka kuinka tekisi mieli testata. Ei se testaus sitä lopputulosta muuta kuitenkaan...

Voi hyvinkin muuttua plussaksi viikko molemmin puolin kuukautisten alkua. Itse olen tehnyt negan 3pvää ennen kuukautisia, haamun tein kk-alkamispäivänä ja täyden selkeän plussan kaksi pvää sen jälkeen. Hcg arvot jokaisella virtsassa niin yksilölliset.

Tohon digitesti asiaan pitää kommentoida... Se näyttää van Ei raskaana tai Raskaana. Ei Ehkä raskaana, eli haamua, minkä normi tikku näyttää. Huomioikaa.

Eikös se ole koko testaamisen idea, että saadaan varmuudella tieto että onko raskaana vai ei? Kuka niitä epäselviä haamuja kaipaa? Jos näyttää että ei raskaana , niin jos epäilyttää silti niin sitten vaan testaa jonkun ajan päästä uudestaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä