clearblue

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yk18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yk18

Vieras
Onkohan mulla enää minkäänlaisia mahdollisuuksia olla raskaana? Tein aamulla clearblue-testin ja negahan sieltä pärähti, kp 29/28. Tuo testihän lupailee plussaa jo kolme päivää ennen kuukautisten alkamispäivää! Onko teillä kaikilla plussanneilla ko. testi näyttänyt plussaa jo tosi aikasin?

Älä huoli, minä en ole koskaan saanut ko. testillä plussaa vaikka raskaana olen ollutkin ja pari viikkoakin menkkojen oletetun ajan kohdan jälkeen testannut. Vaihdoin merkkiä ja johan alkoi näkyä.

on mulla näyttänyt plussan todella aikaisin , toisin kuin esim apteekin oma.
Yksilöllistä se on, mutta ainakin omalla kohdallani clear blue on ollut se herkin,
n. 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää on tullut ihan selvä +.

Toivo on menetetty vasta kun vuoto alkaa. Joskus kiertokin voi venähtää. Itse tulin raskaaksi kierrosta, joka oli viikon pidempi kuin normaalisti, ja minulla oli siis todella säännölliset kuukautiset. Ja eihän se testi mitään näyttänyt vielä silloin, kun menkat normaalisti olisi alkaneet. 1,5v poika kuitenkin on tulos. :)

mä tein testi toll atestillä..siihen tuli haalea sininen pystyviiva niin että se loppuu siihen poikkiviivaan..tämä siis tuli 5-10 minuutin siällä..raskaanako??

Yhteistyössä