Clearblue digitaalista ovulaatiotestiä käyttäneitä odottajia?

Eli te odottajat jotka olette kuumeilu aikana käyttäneet clearblue digitaalisia ovulaatiotestejä niin oletteko sen avulla raskautuneet?

Monessako kierrossa käytitte kyseistä testiä ennen kuin tärppäsi?

Ja kun saitte ovisplussan niin paljonko tuli touhuiltua?

Tästä oli keskustelua tuolla kuumeilu puolella, mutta ajattelin, että tällä puolella olisi ehkä enemmän käyttäjiä joilla on jo pullat uunissa. =)

Viime kierrossa käytin kyseistä testiä ja ei tärpännyt. Nyt kun sain hymynaaman testiin niin ehdittiin melkein heti puuhiin ja seuraavana aamuna, mutta sen jälkeen ei enään ollut mahdollista niin mietin vaan, että onkohan kummoset mahikset kun ei enempää ehditty hyödyntämään.

Huomaattekin varmaan että olen jo hieman epätoivoinen ja toivon niin suuresti jo raskautuvani.
Olisin kiitollinen jos joku jaksaa vastailla noihin kysymyksiini.

Niin ja onnea kaikille odotukseen. :heart:
 
Heti tärppäsi ko. testillä. "Puuhat" kannattaa aloittaa jo ennen sitä hymynaamaa ;) eli pari-kolme päivää ainakin ennen, mielellään joka päivä (vaikka monet sanoo että joka toinen päivä riittää). Toisaalta liian useinkaan ei oo hyväksi kun siinä se "kerta-annos" jää sitten niin pieneksi että etenemismahdollisuudet elimistössä eivät niin hyvät. Mutta kokemuksesta sanoisin et kerran päivässä ja jo kolmisen päivää ennen hymynaamaa ja hymynaaman aikoihin ja vielä jälkeenkin pari -kolme päivää. Ja sitten joka toinen päivä vielä viikon verran (nimittäin luin että alkion kiinnittymiseen edesauttaa sperma ;)).
 
Käytin testiä useammassa kierrossa, mutta en peräkkäsissä. Olisikohan ollut neljäs cb-testi kierto, kun sitten plussa tuli (12 yk kaikkiaan) . Ihan tarkkaan en muista, mutta ainakin plussapäivänä ja sitä seuraavana peitot heilui. Ehkä myös kolmantena. Ja 15 vrk plussan jälkeen oli sitten r-testissäkin plussa :).
 
Käytin sitä yhdessä kierrossa, mutta siitä en raskautunut. Ehdittiin heiluttaa peittoja vasta hymynaamaa seuraavan päivän iltana, kun miäs oli matkoilla. Eli tod näköisesti liian myöhään. Mä vakaasti kannatan myös tota, että ennen ovista kannattaa olla jo simppoja sisällä!

Viime kierrossa mun oli tarkoitus testailla taas, mutta en sitten jaksanut lomamatkan aikana vaivautua. Olin laskenut, että ovis osuisi juuri matkan jälkeen ja mahikset ois menetetty, kun mies lähti heti seuraavaan reissuun sen meiän lomamatkan jälkeen. Mutta kuinkas kävikään, plussa tuli =) Eli simppoja oli asemissa valmiina ennen ovista ja niillä tärppäsi ;)

paljon plussatuulia ap:lle :heart:
 
Olen nyt miettinyt vähäsen. Meillä on puuhailtu kp 9 illalla, kp 11 illalla (hymynaama) ja kp 12 aamulla ja kun mies pääsi kotiin niin vielä kp 15 illalla, mutta se taisi olla jo aika myöhästä. En ollut ajatellut edes tuota kp 9 kertaa kun ajattelin, että ei se vaikuta. Mutta oisko ne voinu olla elossa oviksen aikoihin enää?

Toivoo niin tärppiä eikä jaksa odottaa testaus päivää. :ashamed:
 
Tää on nyt vanha ketju, mutta kirjoittelen tännekin. Kun olen niin nolo ja hiukan sekaisin näistä ovulaatiotesteistä.

Eli siis lopetin vasta pillerit kolmisen viikkoa sitten ja kärsin kovista vatsakivuista ja lihaskrampeista alavatsan ja alaselän alueella.

Yhtäkkiä kipu siirtyi vasempaan munasarjaan ja vedin jo paniikit. Kunnes lueskelin täällä juttuja ja tajusin, että kysehän voikin olla ovulaatiosta (12v. pillerikokemuksella uusi juttu :)) ja tein liuskalla sitten ovulaatiotestin. Ti iltana tuli vaan haalea viiva, tätä ennen kipuja oli ollut jo se noin 2 vuorokautta ja limaa tullut reippaasti koko tiistai.

Seuraavan tajuamisen tei sitten eilen kun älysin, että noiden liuskojen viivat voi olla haaleita ja Clearblue silti näyttää hymynaamaa. Epäluuloisena tein testin illalla. Liuska näytti mukiin kastettuna haaleaa viivaa ja ihan säikähdin kun Clearbluehen ilmestyi hymynaama. Tässähän on jo kp 23 menossa tänään. Ajattelin, että hormonitko heittelee pillerien lopettamisen jälkeen.

Mutta kaikki oviskivut kyllä löytyi limoineen päivineen.

Aloin sitten miettiä, että näyttääkö se Clearblue koko ovulaation ajan hymynaamaa, siis onko myöhäistä jo, vaikka näyttikin hymynaamaa. Eilen sitten tietenkin käytiin tositoimiin ja nyt mietin, että näyttiköhän Clearblue nassua vain ovulaation lopun hormoneista johtuen.

Eli jos ei ole testannut joka päivä ja saanut ensin negatiivisia tuloksia ennen hymynaamaa, mistä tietää onko hedelmällinen aika yhä päällä?

Ymmärtääköhän kukaan mitä ajan takaa? Jos olisin testannut joka päivä, olisin luonnollisesti saanut negoja ensin ja sitten ensimmäisen hymynaaman ilmestyttyä tietäisin, että siinä lähipäivinä on paras aika, nyt ei ole vertailupohjaa niin en tiedä menikö juna jo :D
 
Digitesti käytössä kahdessa kierrossa, joista jälkimmäisestä tärppäsi.

Tärppikierrossa digi hymyili kp 20 illalla, peittoja heiluteltiin kp 21 illalla ja kp 22 alkuillasta.
Ennen hymynaamaa peitot heilui kp 12.

Nyt onnellisesti raskaana =)

(...ja juurikin huomasin, että tämähän on jo vanhempi ketju...)

SookyS Olin ensin meinannut jättää digillä testaamisen vasta kp 21 aamuun, mutta teinkin sen jo edellisenä iltana, kun Pregcheckin ovistesti näytti suht vahvaa viivaa. Mutta, testasin digillä myös kp 21 aamulla sekä illalla ja hymynaama tuli. Jos olisin jättänyt digin pelkästään kp 21 aamuun, olisin siitä alkanut laskemaan sen 24-48 h :) Pääasia, että heiluttelee peittoja mahdollisimman pian hymynaaman saamisen jälkeen =)
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin testasin sitten vielä eilen ja liuska näytti tosi tummaa viivaa, samaten Clearblue hymyili.

Uskomatonta, miten se ovulaatio voi jäädä noin myöhään!

Täytynee varmaan vielä sitten tänäänkin...

Näemmä mulla ainakin Clearblue reagoi jo tosi aikaisin hormoniin, koska eilen vasta sain liuskalla aivan selkeän tuloksen ensimmäisen kerran.
 
Täytyy tulla tännekin kirjoittamaan, että suosittelen ehdottomasti Clearblue Digital ovulaatiotesti, ensimmäisellä kerralla tärppäsi täällä! ;) Ja olisi muuten mennyt ovulaatioajankohdan arvailut kyllä ihan pieleen.. Jos haluaa nopeasti raskaaksi, kannattaa kokeilla!
 

Yhteistyössä